ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راه اندازی یک باشگاه در خانه با خرید لوازم ورزشی از فروشگاه ورزش کالا

بعد از ایجاد اپیدمی کرونا تغییرات بسیاری در زندگی افراد ایجاد شد که در نهایت موجب عوض شدن بسیاری از برنامه های افراد شد. یکی از مهم ترین تغییراتی که کرونا بر شکل گیری آن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بعد از ایجاد اپیدمی کرونا تغییرات بسیاری در زندگی افراد ایجاد شد که در نهایت موجب عوض شدن بسیاری از برنامه های افراد شد. یکی از مهم ترین تغییراتی که کرونا بر شکل گیری آن تاثیر داشت، ورزش کردن و باشگاه رفتن بود. بسیاری از ورزش ها مانند ورزش شنا به صورت کلی از برنامه ورزشکاران حذف شد.

با این حال برخی از ورزش ها مانند بدنسازی از دسته ورزش هایی بودند که در دوران کرونا باز هم با تغییر لوکیشن یا زمان بندی میشد به این ورزش ادامه داد.

بسیاری از ورزشکاران در نهایت به انجام حرکت های بدنسازی در خانه روی آوردن یا به محیط های باز مانند پارک پناه بردند. هر چند که همیشه هم ورزش در محیط باز انتخاب خوبی نیست زیرا دمای هوا و وضعیت آب و هوایی تاثیر مستقیم بر عملکرد ورزشکار دارد. از این رو بسیاری از ورزشکاران، با خرید چند مورد از قطعات ورزشی، قسمتی از خانه، اتاق کار یا حتی استدیو کاری خود را به یک باشگاه کوچک تبدیل کردند. این ایده مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفت. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل تر به بررسی این ایده و همچنین فروشگاه اینترنتی ورزش کالا بپردازیم.

ورزش کالا یک فروشگاه اینترنتی است که انواع تجهیزات و لوازم ورزشی با قیمت مناسب در آن فروخته می شود و به شما کمک می کند تا محیط کوچک اتاق یا خانه تان را به یک باشگاه خانگی تبدیل کنید!

تبدیل خانه به یک باشگاه کوچک!

نه تنها در دوران کرونا بلکه بعد از این دوران هم برخی از ورزشکاران ترجیح میدهند مواقعی در منزل تمرین داشته باشند. به خصوص افرادی که ساعت های غیرمعمول را برای ورزش انتخاب می کنند. برای این دسته از افراد، تبدیل قسمتی از خانه به یک باشگاه کوچک می تواند این نیاز را به خوبی رفع کند.

وسایل بدنسازی مورد نیاز جهت راه اندازی یک باشگاه کوچک در خانه!

مهم ترین وسیله ای که برای راه اندازی یک باشگاه در خانه باید داشته باشید میز پرس یا همان میز بدنسازی است. اگر شما یک میز بدنسازی خانگی داشته باشید می توانید بسیاری از حرکت های ورزشی از جمله پرس سینه با هالتر و دمبل را بزنید.

مهم ترین مزیت میز بدنسازی یا همان میز پرس این است که به شما این اجازه را می دهد تا بسیاری از حرکات متنوع بدنسازی را در یک محیط کوچک اجرا کنید.

میزهای بدنسازی مدل های مختلفی دارند اما به صورت کلی به دو دسته میز بدنسازی باشگاهی و میز بدنسازی خانگی تقسیم می شوند. اولین و مهم ترین وسیله برای داشتن یک باشگاه کوچک در خانه، یک میز بدنسازی است. برای مشاهده انواع این میزها می توانید به صفحه میز بدنسازی در فروشگاه اینترنتی ورزش کالا مراجعه کنید.

وسایل بدنسازی که باید در کنار میز بدنسازی داشته باشید!

در این قسمت به بررسی 2 وسیله مهم می پردازیم که در کنار میز بدنسازی، خانه شما را به یک باشگاه تبدیل می کند.

1- دمبل و انواع وزنه

دمبل ها مدل های مختلفی دارند. از دمبل های چهارگوشه تا دمبل های گرد. شما می توانید با توجه به نوع کاربرد هر یک از این دمبل ها، مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. دمبل یا وزنه برای تقویت عضلات دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا وزنه هایی که برای پا استفاده میشوند به شکلی هستند که به پا بسته می شوند اما دمبل هایی که برای تقویت عضلات دست استفاده می شوند، به گونه ای هستند که با آن ها می توانید حرکات مختلفی را روی میز پرس تمرین کنید.

از محبوب ترین دمبل ها می توان به دمبل 2 کیلویی اشاره کرد که با توجه به نوع روکش مناسبی که دارد از دست شما لیز نمیخورد و موجب ایجاد اسیب به وسایل خانه نمی شود. همچنین وزن آن برای بسیاری از حرکات ها مناسب است. برای بررسی این دمبل می توانید به صفحه خرید و مشاهده قیمت دمبل 2 کیلویی مراجعه کنید.

2- میله هالتر و وزنه هالتر

هالتر، یکی دیگر از وسایل بدنسازی است که با استفاده از آن حرکت های مختلفی می توان زد. اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید قطعا با توجه به سطح تمرینات خود می دانید که بهترین هالتر کدام است. اما اگر نمی دانید که چه مدل میله و وزنه هالتری باید انتخاب کنید، می توانید از مربی خود کمک بگیرید. البته بسیاری از این موارد در بلاگ سایت ورزش کالا بررسی شده است و با مراجعه به این سایت می توانید مقالات مربوط به بدنسازی در خانه را بخوانید.

با این حال در نظر داشته باشید که در کنار میز پرس و دمبل، خرید یک میله هالتر این امکان را به شما می دهد که شرایط انجام اکثر تمرینات بدنسازی را فراهم کنید. برای مشاهده انواع هالتر می توانید به صفحه خرید و بررسی قیمت هالتر در فروشگاه ورزش کالا مراجعه کنید.

با توجه به برنامه بدنسازی خودتان، تجهیزات ورزشی برای خانه بخرید!

تا اینجا به بررسی 3 مورد از مهم ترین وسایل ورزشی پرداختیم که با خرید آن ها می توانید قسمتی از خانه خود را به یک باشگاه تبدیل کنید. با این حال به این نکته توجه داشته باشید که از خرید وسایل بدنسازی که مورد استفاده تان نیست، پرهیز کنید. به طور مثال دمبل و هالتر از وسایل ضروری هستند که تنوع حرکت های بدنسازی با استفاده از آن ها بالا خواهد بود اما در نهایت این مورد را باید با توجه به برنامه بدنسازی خودتان در نظر بگیرید. شاید تنها خرید یک میز پرس و یک دمبل 2 کیلویی برای برنامه شما کافی باشد. از این رو نیاز نیست که هزینه سنگینی برای خرید لوازم ورزشی کنار بگذارید. هر چند که قیمت های فروشگاه ورزش کالا بسیار مناسب است و با هزینه ای منطقی می توانید انواع لوازم و لباس های ورزشی را تهیه کنید اما در کل خوب است که به این نکته توجه داشته باشید و برای خرید وسایل بدنسازی مورد نیاز در خانه، با مربی خودتان صحبت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پرهام بیگی
    پرهام بیگی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    به عنوان کاربری از دیجیاتو این نظر رو مینویسم که با قدمتی این سایت رو دنبال میکنه که به روز های اول دیجیاتو برمیگرده. واقعا از این رسانه بعیده که هر ریپورتاژی رو قبول بکنه. وارد سایت این ورزش کالا که میشید ، اولا ۹۰ درصد کالا هاش ناموجوده. دوما تمام اجناسش مخصوصا لباس هاش فیکه. درسته که دیجیاتو سلب مسئولیت کرده نسبت به ریپورتاژ هاش اما این که دیگه هر شخصی بتونه بیاد به این صورت تبلیغ کارشو بکنه تو این رسانه معتبر واقعا یکم جای بازنگری و تأمل داره.

مطالب پیشنهادی