ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طراحی سایت فروشگاهی در 6 مرحله با سازیتو

واقعا فقط با انجام شش مرحله ساده می‌توانید سایت فروشگاهی خود را در کم‌ترین زمان داشته باشید. ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند سود و درآمد شما را افزایش دهد. پس از فرصت بازار شب عید غافل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

واقعا فقط با انجام شش مرحله ساده می‌توانید سایت فروشگاهی خود را در کم‌ترین زمان داشته باشید. ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند سود و درآمد شما را افزایش دهد. پس از فرصت بازار شب عید غافل نشوید. در بازار شب عید گردش مالی عظیمی در کشور جا به جا می‌شود، شما هم می‌توانید سهم خود را از این بازار داشته باشید.

مرحله‌ی اول: ثبت‌نام در فروشگاه‌ساز سازیتو

اولین چیزی که با ورود به سایت سازیتو با آن رو‌به‌رو می‌شوید جمله‌ی شروع کنید است. پس حالا زمان آن است تا موتور‌های جت کسب و کار‌تان را روشن کنید و سفارش فروشگاه اینترنتی خود را بدهید. در سازیتو شما می‌توانید با ثبت‌نام در دوره‌ی ۱۴ روزه‌ی رایگان، با دیدی باز سایت فروشگاهی خود را بسازید و همه‌ی ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را امتحان کنید. راه‌اندازی سایت فروشگاهی دکمه‌ی استارت موتور جت شما به سمت موفقیت است. 

مرحله‌ی دوم: خرید دامنه

انتخاب دامنه‌ی مناسب یکی از لازمه‌های کسب و کار شماست. شروع ساخت فروشگاه اینترنتی با انتخاب دامنه‌ی مناسب شروع می‌شود. سعی کنید دامنه‌ی خود را کامل و کوتاه انتخاب نمایید تا در یاد کاربران بماند. سازیتو در پکیج حرفه‌ای دامنه‌ی .ir را به صورت رایگان به شما می‌دهد و برای پکیج پیشرفته نیز دامنه‌ی .com به هدیه به شما داده می‌شود. حالا شما آماده‌اید تا محصولات خود را در سایت آپلود کنید. 

مرحله‌ی سوم: آپلود محصولات در سایت

شما تقریبا هر نوع محصولی را می‌توانید با ساخت سایت فروشگاهی در سازیتو بفروشید. شما می‌توانید انواع محصولات فیزیکی، فروش فایل و خدمات را در سازیتو قرار دهید و بفروشید. برای آن که بتوانید محصولات خود را در سازیتو آپلود کنید، می‌توانید در پنل مدیریت و در بخش محصولات، محصول جدید را اضافه کنید و با اضافه کردن داده‌هایی مانند عکس و توضیحات محصول، سئوی سایت خود را نیز بهینه کنید تا در نتایج گوگل نیز دیده شوید.

مرحله‌ی چهارم: اتصال درگاه‌های پرداخت

یکی از جذابیت‌های سایت‌ برای فروشندگان، داشتن درگاه‌های مختلف واسط و مستقیم است. شما با سفارش سایت فروشگاهی از سازیتو می‌توانید هر نوع درگاهی را به آن متصل کنید و از دردسر‌های شماره کارت دادن برای پرداخت راحت شوید. در کل فرق چندانی بین درگاه‌های مستقیم و غیرمستقیم نیست. اما در درگاه‌های غیرمستقیم مبلغ کمی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. اگر کد مالیاتی نیز ندارید، می‌توانید از درگاه‌های واسط مانند پی پینگ و زرین‌پال استفاده کنید که فعلا اجباری به داشتن کد مالیاتی ندارند.

مرحله پنجم: تکمیل طراحی سایت فروشگاهی

ایده از شما ظاهر سایت از سازیتو. سازیتو چندین الگوی آماده برای طراحی سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید ساخت سایت فروشگاهی خود را آغاز کنید. در این مسیر نیز تیم موفقیت مشتری سازیتو در تک‌تک مراحل همراه شماست. با سازیتو شما با انتخاب پوسته‌ی مورد علاقه‌ی خود از بخش ویرایش پوسته می‌توانید آن را با توجه به نیاز خود شخصی‌سازی کنید و کامپوننت‌های موردعلاقه‌تان را در آن قرار دهید و یا کامپوننت‌های اضافی را حذف کنید تا طراحی سایت فروشگاهی خود را کامل کنید.

مرحله‌ی ششم: مارکتینگ

تبلیغات برند‌‌های مختلف چیزی است که به وفور آن را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید. شما نیز با توجه به حوزه‌ی کاری خود می‌توانید پلتفرمی که در آن مخاطبان شما حضور دارند را شناسایی کنید و برای تبلیغ در آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. طراحی سایت فروشگاهی بدون تبلیغات موثر می‌تواند آینده‌ی کسب و کار شما را به خطر بیاندازد.

وبلاگ

بخش مقالات بخشی بسیار مهم است. دلیل آن نیز این است که گوگل به مطالبی که شما در صفحه‌ی بلاگ خود تولید می‌کنید علاقه‌مند است و می‌تواند سئوی شما را بهبود ببخشد. یک سایت با صفحه‌ی مقالات قوی که ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو برای شما امکان‌پذیر کرده است می‌تواند شما را در نتایج گوگل بالا بیاورد و در نتیجه با استفاده از لینک‌دهی‌های داخلی شما می‌توانید، کاربران خود را به صفحات خرید راهنمایی کنید.

سئوی خودکار

سئو راه شما برای پرواز موشک موفقیت شما در گوگل است. ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو با توجه به داشتن سئوی خودکار می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. سئوی خودکار در سازیتو اینگونه است که شما به راحتی با اضافه کردن عنوان و مشخصات محصول می‌توانید سئوی مناسب را بر آن‌‌ها نیز اعمال کنید. دلیل آن نیز است که سازیتو به صورت خودکار توضیحات محصول و عنوان شما را تبدیل به تگ‌های لازم برای دیده شدن بیشتر در نتایج گوگل می‌کند. 

کد تخفیف

یکی دیگر از اهرم‌‌های مارکتینگ تخفیف است که منجر به حفظ و جذب مشتری می‌شود. شما با درست کردن کد‌های تخفیف می‌توانید به راحتی مشتریان قدیمی را ترغیب به خرید جدید و کاربران جدید را تبدیل به مشتری‌های ثابت خود کنید. در سازیتو با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با توجه به نیاز خود می‌توانید کد تخفیف‌های تکی و گروهی تولید کنید. برای کد تخفیف‌ها نیز شما می‌توانید به صورت کاملا پیشرفته با اعمال تاریخ، یا شرایط سبد خرید و… کد تخفیف‌های کاملا هوشمندی را بسازید.

شبکه‌های اجتماعی

مخاطبان اینترنت این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلفی وقت خود را می‌گذرانند. شما در سایت‌های ساخته شده با سازیتو می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود آن را به اینستاگرام خود متصل کنید تا پست‌های شما نیز بر روی سایتتان نمایش داده شود.. دیگر شبکه‌های اجتماعی شما نیز می‌توانند به سایت شما متصل شوند و کاربران به آن‌ّا به سادگی راهنمایی می‌شوند

همچنین شما با دریافت اسکریپت دلخواه از تیم موفقیت مشتری سازیتو، واتساپ بیزینس خود را نیز به سایت فروشگاهی خود متصل کنید، تا کاربران به صورت مستقیم بتوانند به واتساپ شما متصل شوند.

نتیجه‌گیری

داشتن کانال‌های جدید و مدرن برای فروش در دنیای مدرن امروزی لازمه‌ی رشد یک کسب و کار است. طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت است. راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود را شروع کنید تا از سایر رقبای خود عقب نمانید. برای نزدیک شدن به موفقیت باید هر ثانیه را غنیمت شمرد. حالا که بازار شب عید به آخر خود نزدیک می‌شود از ساعت‌های پایانی برای سود بیشتر استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا فراهانی
    علیرضا فراهانی | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    ممنون میشم قانع ام کنید چرا باید از سایت ساز های ایرانی استفاده کنم وقتی میشه با وردپرس که هزار متخصص دارن بهبودش میدن و از هر نظر ایده اله سایت طراحی کرد من خودم به شخصه ترجیح میدم سایتم رو با نرم افزاری توسعه بدم که از هر نظر ساختارش از استاندارد های جهانی تبعیت می کنه.من به شخصه سایت های زیادی رو دیدم که جایگاه های خوبی در گوگل دارند ترافیک سایتشون بالاست و با هیچ مشکلی مواجه نشدند. یکی از مهمترین دغدغه ها امروز رقابت در نتایج گوگل هست وردپرس ازمون خودش رو پس داده ولی ایا با سایت ساز سازیتو سایتی طراحی شده که جایگاه و ترافیک خوبی داشته باشه این پلتفرم در بهینه ترین حالت چند تا کانکشن انلاین رو می تونه پاسخ گو باشه برای توسعش چند نفر دولوپر داره ایا community داره برای اینکه سوالی پیش اومد بشه بهشون مراجعه کرد.چند شرکت حاضرند پروژه این شرکت رو برای بهبود در موتور های جستجو به عهده بگیرند به نظرم شرکت های تاپ در حوزه سئو از جمله وبسیما ، ریراکو سئو و webone به هیچ عنوان این پروژه هارو به عهده نمی گیرند.

مطالب پیشنهادی