ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

صفر تا صد خرید اقساطی کالای دیجیتال

کالاهای دیجیتال ایجاد شده‌اند تا زندگی آسان‌تر و پویاتر شود. به‌عنوان مثال گوشی موبایل به تنهایی شما را به یک دهکده جهانی متصل می‌کند یا می‌توانید تمام لحظه‌های زندگی‌تان را در یک لپ‌تاپ یا هارد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کالاهای دیجیتال ایجاد شده‌اند تا زندگی آسان‌تر و پویاتر شود. به‌عنوان مثال گوشی موبایل به تنهایی شما را به یک دهکده جهانی متصل می‌کند یا می‌توانید تمام لحظه‌های زندگی‌تان را در یک لپ‌تاپ یا هارد اکسترنال جا داده و همه‌جا با خود ببرید. 

حتما برایتان پیش آمده که تصمیم به برنامه‌ریزی برای خرید کالای مورد نظرتان کرده‌اید، اما حساب و کتابتان با پس‌اندازتان همخوانی نداشته باشد یا می‌خواهید زودتر از آنچه که برای آن برنامه ریخته‌اید به کالای مورد نیازتان برسید. شاید در نگاه اول خرید اقساطی برایتان نگران‌کننده باشد. مثلا نگران پرداخت هزینه آن باشید و فکر کنید که برای پرداخت آن نیاز به ضامن داشته باشید. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید در خرید قسطی کالای دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه و مطمئن داشته باشید.

چرا خرید قسطی انتخاب خوبی است؟

ممکن است به فکر خرید تلویزیون بزرگ‌تر باشید و بخواهید در زمان کوتاهی آن را به دست بیاورید. شاید صبر کردن برای پس‌انداز پول کافی، برایتان زمان‌بر باشد. از سوی دیگر گرفتن تسهیلات از بانک‌ها و ارائه ضامن برای شما مقدور نباشد. در این میان کسب‌وکارهای حوزه لندتک و اعتباردهی می‌توانند راهی ساده و سریع‌تر را پیش روی شما قرار دهند. ازکی‌وام نیز در این راستا به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های اعتباردهی آنلاین فعالیت می‌کند. شما در ازکی‌وام می‌توانید بدون نیاز به ضامن و به‌صورت غیرحضوری از سراسر ایران، اعتبار لازم برای خرید اقساطی کالا دریافت و هزینه آن را در بازه‌های طولانی‌مدت پرداخت کنید. با ذکر چند دلیل می‌توان نتیجه گرفت چرا خرید قسطی در ازکی‌وام انتخاب مناسبی برای شماست:

  • تنوع در طرح‌های انتخابی: در ازکی‌وام می‌توانید طرح‌های اعتباری گوناگونی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. طرح اعتباری تا سقف ۲۵ میلیون تومان (حکمت)، طرح ۵۰ میلیون تومانی (طرح پایا)، طرح اعتباری تا سقف ۵ میلیون تومان (ازکی‌تالی) از جمله طرح‌های فعال ازکی‌وام هستند.
  • نرخ سود پایین: ازکی‌وام در مقایسه با پلتفرم‌های مشابه خود نرخ موثر پایین‌تری دارد و درواقع با کمترین نرخ سود موجود می‌توانید اقساط اعتبار خود را پرداخت کنید.
  • اقساط طولانی‌مدت: بازه‌های زمانی پرداخت اقساط در طرح‌های گوناگون ازکی‌وام متفاوت است، اما بیشترین بازه پرداخت در ازکی‌وام ۱۸ ماهه است.
  • دریافت اعتبار و خرید اقساطی، کاملا آنلاین:  همه مراحل ثبت‌نام و دریافت اعتبار در ازکی‌وام به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد. همچنین خرید اقساطی از فروشگاه‌های اینترنتی نیز بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود.
  • چابکی در فرایند اعتباردهی: اگر همه مراحل دریافت اعتبار را طی کنید، حداکثر تا سه روز اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود و برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام قابل استفاده خواهد بود.

برای خرید اقساطی کالای دیجیتال از کجا شروع کنیم؟

در ازکی‌وام می‌توانید تنها با ارائه چک صیادی، تا سقف ۵۰ میلیون تومان متناسب با شرایط خود برای دریافت  طرح‌های اعتباری درخواست بدهید.

اگر می‌خواهید برای خرید اقساطی موبایل یا خرید اقساطی کامپیوتر اقدام کنید، می‌توانید از طریق طی کردن مراحل زیر در ازکی‌وام به هدفتان برسید:

  • ورود به سایت ازکی‌وام و ثبت‌نام در سایت
  • انتخاب طرح موردنظر و اعتبارسنجی
  • تایید اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک هویتی و شغلی
  • تایید مدارک، ارسال برخی از آنها و قرارداد امضاشده
  • دریافت اعتبار و ورود به فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام
  • انتخاب کالا یا کالاهای موردنظر
  • ورود به بخش سبد خرید
  • انتخاب درگاه اعتباری ازکی‌وام از میان درگاه‌های موجود
  • پرداخت اعتبار به میزان خرید خود

از فروشگاه‌های معتبر ازکی‌وام، کالای دیجیتال خود را به‌صورت اقساطی بخرید

معمولا برای خرید هر کالا ابتدا ویژگی مورد نظر آن را جست‌وجو و در نهایت هزینه آن را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه می‌کنیم. ازکی‌وام با چندین فروشگاه متنوع همکاری می‌کند که برای خرید اقساطی کالای دیجیتال می‌توانید به آنها سر بزنید. از جمله فروشگاه‌های معتبر کالای دیجیتال می‌توان به مقدادآی‌تی، آداک، کالاتیک، لوتوس، پلازا دیجیتال و غیره اشاره کرد. شما با اعتباری که از طریق ازکی‌وام دریافت می‌کنید می‌توانید هرکدام از این فروشگاه‌ها را برای خرید انتخاب کنید یا از چندین فروشگاه گوناگون خرید خود را به صورت اعتباری انجام دهید.

اگر هنوز برای خرید اقساطی کالای دیجیتال خود به نتیجه منطقی نرسیده‌اید، شاید با محاسبه اقساط به تصمیم شفاف‌تری برسید. برای دیدن مبلغ اقساط خود در بازه‌های زمانی مختلف می‌توانید به سایت ازکی‌وام مراجعه و در صفحه اصلی از محاسبه‌گر اقساط استفاده کنید تا بتوانید به انتخاب بهتری در خرید اقساطی خود برسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی