ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بسته بندی آماده؛ راهی سریع، ارزان برای فروشگاه‌های اینترنتی

بسته بندی باکیفیت و منحصر به فرد با استفاده از ساک دستی آماده، راهی عالی برای جلب توجه مشتریان شما، لذت بردن آن ها از هر تجربه بسته گشایی و کمک به آن ها برای اینکه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسته بندی باکیفیت و منحصر به فرد با استفاده از ساک دستی آماده، راهی عالی برای جلب توجه مشتریان شما، لذت بردن آن ها از هر تجربه بسته گشایی و کمک به آن ها برای اینکه بیشتر عاشق برند شما در طول زمان شوند.

چرا بسته بندی آماده؟

با کلیک مشتری روی دکمه سفارش محصولات دیجیتالی، تجربه خرید به پایان نمی رسد. برای رشد تجارت خود از طریق مشتریان به صورت مکرر و ارجاع آن ها، باید این فرآیند را در کل تجربه محصول، از لحظه باز کردن بسته بندی خود، گسترش دهید.

چرا بسته بندی آماده راهی ایده آل برای استارت آپ ها و کسب وکارهای خانگی به شمار می آید؟

خریداران انتظار دارند که سفارش مناسب، به موقع و در شرایط خوب را دریافت کنند. اما برآورده شدن حداقل انتظارات به شما کمکی نمی کند که برند شما را به خاطر بسپارید.

اگر می خواهید با خریداران خود ارتباط برقرار کنید و آن ها را به دنبال کنندگان وفادار محصولات خود تبدیل کنید، باید آن ها را با یک تجربه جعبه گشایی استثنایی و منحصر به فرد شگفت زده کنید. این کار می تواند بین مشتریانی که نظرات پنج ستاره را درج می کنند و شما را به دوستان خود معرفی می کنند و مشتریانی که بی سر و صدا ناپدید می شوند، تفاوت ایجاد کند.

روش های بهبود بسته بندی محصولات دیجیتالی برای فروشگاه آنلاین کدام است؟

نام تجاری خود را روی جعبه حمل و نقل چاپ کنید

هنگامی که بسته ای مانند یک موبایل از طریق پست ارسال می شود، مشتریان مشتاقانه منتظر هستند که محموله برسد، بسته خود را باز کنند و خرید خود را فاش کنند. این یک ماجراجویی است.

به عنوان مثال هنگام باز کردن یک هدیه تولد، آیا قبل از باز کردن آن به دنبال برچسبی نمی‌گردید تا ببینید از طرف چه کسی است؟ مشتری شما می خواهد بداند که بسته از طرف شماست، بنابراین با قرار دادن نام خود در قسمت بیرونی جعبه، نام تجاری خود را به هیجان او گره بزنید.

اگر نمی توانید خرید جعبه ها یا ساک دستی های سفارشی را توجیه کنید، در اینجا چند راه دیگر برای چسباندن نام تجاری خود بر روی بسته بیرونی وجود دارد:

لیبل: برچسب های لوگو نسبتاً ارزان هستند و می توانید آن ها را در هر جایی روی جعبه قرار دهید تا مشتری شما فوراً تشخیص دهد که بسته از شماست.

تمبرهای سفارشی: یک تمبر با نام و لوگو خود طراحی کنید، به اندازه ای بزرگ که تاثیرگذار باشد. از جوهر در رنگ اصلی برند خود استفاده کنید بنابراین یک جعبه سفارشی فوری خواهید داشت.

چاپ روبان: به جای استفاده از نوار بسته بندی شفاف، از چاپ روبان تزئینی به رنگ برند خود یا سفارشی با لوگو یا نام شرکت خود استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید چاپ روبان که از انواع آن میتوان به روبان ساتن، روبان کبریتی، چاپ روبان ۱۰۰ متری، چاپ روبان ۱۰۰۰ متری، چاپ روبان فوری در متراژ کماشاره کرد، می توانید به صفحه چاپ روبان در این لینک مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

نکته این است که به مشتری کمک کنید تا سریعاً برند شما را به رسمیت بشناسد و برای مرحله بعدی (باز کردن بسته بندی کالاها) هیجان ایجاد کنید. این یک شکل از خدمات مشتری است، زیرا شما سردرگمی را کاهش می دهید و آن را با وضوح جایگزین می کنید. به جای این فکر که این چیست؟ لحظه ای در آستانه در، آن ها در عوض احساس شادی این اینجاست! را خواهند داشت.

طراحی هماهنگ با هر محصول داشته باشید

بسته بندی کاربردی برای کنترل هزینه کارآمد و تجربه مشتری ضروری است. هر قطعه از مواد بسته بندی باید هدفی داشته باشد.

از یک جعبه بزرگ با پرکننده زیاد استفاده نکنید. مشتریان آگاه به محیط زیست متوجه خواهند شد که بسته آن ها حاوی مواد زائد یا بیش از حد است.

از آنجایی که محصولات دیجیتالی حساس به ضربه را ارسال می کنید، یک هدف کاربردی واضح دارید که محافظت از محصول باید اولین نگرانی شما باشد.

اندازه جعبه را متناسب انتخاب کنید. جعبه‌ای که بیش از حد بزرگ باشد جابه‌جایی محصول دیجیتالی و ضربه به آن را در حین حمل و نقل آسان‌تر می‌کند. نحوه لایه‌بندی اقلام در بسته‌بندی محافظ آن‌ها نیز می‌تواند نمایشی خوشایند برای مشتری در هنگام باز کردن سفارش خود ایجاد کند.

تحقیقات نشان داده است که 40 درصد از مصرف کنندگان اگر یک بسته را جالب بدانند، تصویری از آن را به اشتراک می گذارند. علاوه بر این، 52٪ از مصرف کنندگان می گویند که اگر محصول را در یک ساک دستی شیک دریافت کنند، دوباره خرید می کنند.

بسته بندی منحصر به فرد و زیبا این احساس مثبت را برای مشتریان شما ایجاد می کند که با برند شما مرتبط می شوند.

از بسته بندی محصول برای بازاریابی بیشتر استفاده کنید

ساده ترین افراد برای تبدیل به مشتری از طریق بازاریابی، مشتریان فعلی هستند. انگیزه دادن به مشتری فعلی برای خرید مجدد بسیار کمتر از جذب مشتری جدید است. شما می توانید این فرآیند را با بسته بندی محصول خود شروع کنید. زمانی که محصولات خریداری شده را در یک ساک دستی کاغذی زیبا که نام برند خود را روی آن چاپ کرده اید به مشتریان خود ارائه می دهید، ارزش و احترامی که مشتری دریافت می کند، حس وفاداری او را افزایش داده و نام برند شما را همیشه در ذهن خواهد داشت. همچنین آن ها ساک دستی های شما را با خود برای حمل اقلام مختلفف در سطح شهر به این طرف و آن طرف برده و افراد بیشتری با برند شما آشنا می شوند.

تجربه خدمات مشتری خود را عمیق تر کنید

با شخصی سازی سفارش مشتری خود، احساس خاص بودن را ایجاد کنید. یک یادداشت دست نویس، امضا شده توسط شما، اضافه کنید و از نام آن ها استفاده کنید. آن ها متوجه خواهند شد که شما برای شخصی سازی سفارش آن ها وقت گذاشته اید و از آن ها قدردانی می کنید.

با افزودن یک برگه اطلاعات، برای هر محصول حاوی دستورالعمل ها، خط مشی ها و روش های مرجوعی، ضمانت ها، ضمانت ها و پاسخ به سوالات رایجی که از مشتریان دریافت می کنید، هرگونه سوالی که ممکن است داشته باشند را پیش بینی کنید.

و، مطمئن شوید که اطلاعات تماس را درج کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال، شماره تلفن خدمات مشتری و آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارید.

کدام بسته بندی آماده بهترین عملکرد را برای فروشگاه های اینترنتی دارد؟

از کاغذ پوستی در رنگ های برند خود استفاده کنید یا کاغذ پوستی سفارشی با نام یا لوگو خود چاپ کنید.

کاغذهای حبابدار سفارشی یا رنگارنگ را برای ایمن نگه داشتن محصولات حساس دیجیتالی خود قرار دهید.

برچسب های سفارشی را برای مهر و موم کردن کاغذ پوستی یا جعبه و حتی درب ساک دستی اعمال کنید.

ابزار بازاریابی که در بسته بندی خود قرار می دهید باید توسعه دهنده وب سایت و فروشگاه آنلاین شما باشد. شما می خواهید از طریق بازاریابی دقیق با خریدار خود ارتباط برقرار کنید، بنابراین آن ها به یک خریدار مکرر و مشتری وفادار تبدیل می شوند. تعامل با شما و خرید مجدد را برای آن ها آسان کنید.

بسته بندی آماده برای محصولات فروشگاه های دیجیتال چه خصوصیتی دارند؟

با فکر کردن فراتر از نقطه خرید و از لحظه ای که مشتریان شما بسته های خود را دریافت کرده و باز می کنند، می توانید از فرصت های اضافی برای لذت بردن و تبدیل آن ها به دنبال کنندگان وفادار استفاده کنید.

فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که به‌طور طبیعی و سریع رشد می‌کنند، همان‌هایی هستند که به مشتریان خود اجازه می‌دهند از طرف آن ها بازاریابی کنند. بسته بندی محصول، اگر به درستی انجام شود، می تواند راهی فوق العاده برای تشویق انواع اقداماتی باشد که تلاش های بازاریابی شما را چند برابر می کند. با استفاده از ساک دستی کاغذی در بسته بندی های خود تمایل بیشتری را به دست آورید، بنابراین مشتریان شما به تلاش های شما پاداش خواهند داد.

چگونه باید بهترین نوع بسته بندی آمادهماده برای فروشگاه های اینترنتی را مشاهده و خریداری کنید؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندیاز جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro  اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی