ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کریپتوکارت‌های یوبیتکس، یک هدیه جذاب دیجیتالی

هیجان‌انگیزترین هدیه‌ای که تا امروز گرفته‌اید را به‌خاطر دارید؟ کادویی که ویژگی‌های جالب و جذاب آن تا به حال در ذهن‌تان باقی‌مانده است و با این سوال، به یاد آن افتاده‌اید! ارزان یا گران، یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هیجان‌انگیزترین هدیه‌ای که تا امروز گرفته‌اید را به‌خاطر دارید؟ کادویی که ویژگی‌های جالب و جذاب آن تا به حال در ذهن‌تان باقی‌مانده است و با این سوال، به یاد آن افتاده‌اید! ارزان یا گران، یک ویژگی اصلی دارد و آن بر طرف کردن نیاز مادی یا عاطفی شما در آن برهه زمانی است. اگر پاسخی برای این سوال پیدا نکردید، علت کافی نبودن کادو برای برطرف کردن نیاز شماست. به همین علت است که بیش‌تر ما ترجیح می‌دهیم که هدیه‌ها را‌ نقدی دریافت کرده تا بتوانیم چیزی که مطابق میل‌مان است را خریداری کنیم. از طرفی به‌دلیل نرخ بالای تورم در ایران، کمتر هدیه‌ نقدی را می‌توانید پیدا کنید که با وجود گذر زمان، ارزش مادی ماندگاری داشته باشد. اینجاست که فناوری‌های جدید مثل ارز دیجیتال و صرافی‌های این ارزها مانند یوبیتکس به ما کمک می‌کنند که این مشکل به آسانی حل شود.

اما مگر می‌شود ارز دیجیتال را هدیه داد یا بدون دانش کافی از آن استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال خوشبختانه مثبت است. اخیرا صرافی یوبیتکس به‌عنوان یکی از صرافی‌های پیشرو در ارز دیجیتال با راهکاری نو این امکان را فراهم کرده است که به آسانی «کارت هدیه ارز دیجیتال» بسازید و به عزیزان‌تان هدیه دهید. کریپتوکارت‌های یوبیتکس تنها مختص افرادی نیست که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، بلکه می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای گروه‌های متخلف جنسی، سنی، شغلی، جغرافیایی و حتی افراد نا آشنا با این ارزها باشد.

ما به سراغ مدیر مسئول این صرافی رفته‌ایم و سوالاتی راجع به مزیت‌های این خدمت صرافی یوبیتکس پرسیده‌ایم که شاید جواب سوال‌های شما باشند.

چرا کریپتوکارتهای یوبیتکس، یک هدیه جذاب است؟

کریپتوکارت‌های یوبیتکس مزیت‌های زیادی دارند که شما متناسب با نیازتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ از مهمترین مزیت‌های کریپتوکارت‌های یوبیتکس می‌توان به چهار مورد اشاره کرد:

  • حفظ ارزش مادی هدیه در گذر زمان

زمانی که یک کریپتو کارت تهیه می‌کنید نیازی نیست که نگران کم شدن ارزش مادی آن باشید چرا که این کارت‌ها به نوعی یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند و با نوسانات دلار و دیگر نوسانات بازار، نه‌تنها ارزش خود را حفظ می‌کنند بلکه در گذر زمان با ارزش‌تر نیز می‌شوند.

  • امکان ساخت کریپتوکارت با کمترین بودجه

نیازی نیست که نگران کم بودن بودجه هدیه باشید؛ در حقیقت شما با هر میزان بودجه می‌توانید یک کریپتو کارت داشته باشید.

  • امکان شخصی‌سازی‌

امکان ایجاد شخصی‌سازی‌های فراوانی از جمله ویرایش قالب‌های کریپتوکارت، ارسال مستقیم کارت هدیه به شخص، درج کردن مقدار کارت هدیه روی کارت، تنظیم تاریخ اعتبار و غیره وجود دارد.

  • عدم محدودیت انتخاب رمز ارز

شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی مشخص کنید که از کدام ارز دیجیتال و به چه مقداری کارت هدیه صادر شود.

چرا میتوان به کریپتو کارت های یوبیتکس، اعتماد کرد؟

یوبیتکس یک صرافی تایید شده و با سابقه در امور ارز دیجیتال است و متخصصان یوبیتکس کاملا با فرآیندهای معامله ارزهای دیجیتال و امنیت آن آشنا هستند. همچنین اعتماد مشتریان ما، بزرگترین سرمایه ما، جهت ادامه فعالیت‌ها، در زمینه کریپتو کارنسی است.

از طرفی همانطور که می‌دانید ارزش ارزهای دیجیتال در طی سال‌های اخیر رشد بی‌سابقه‌ای داشته‌اند و به طور میانیگین بیشتر ارزها بیش از سه برابر ارزش اولیه، رشد کرده‌اند و این دلیل اعتماد به یوبیتکس و کریپتو کارت‌های یوبیتکس است.

ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال از طریق سایت یوبیتکس به راحتی امکان‌پذیر است و شما در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید یک هدیه ارزشمند برای عزیزان‌تان آماده کنید. از طرفی می‌توانید از یوبیتکس درخواست کنید تا کارت هدیه را به افرادی که مدنظر دارید ایمیل و یا پیامک کند. یا حتی مقدار هدیه را بر روی کارت مشخص نماید. همچنین امکان تنظیم تاریخ اعتبار بر روی این کارت‌های هدیه نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی