ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فلش به‌عنوان پیک مسترکالا استخدام شد

فلش، کاراکتر تندروی دنیای دی سی بعنوان مامور ارسال مسترکالا استخدام شد. به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی مسترکالا؛ به علت تعهد ارسال کالا در کمتر از سه ساعت در تهران و با توجه به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فلش، کاراکتر تندروی دنیای دی سی بعنوان مامور ارسال مسترکالا استخدام شد. به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی مسترکالا؛ به علت تعهد ارسال کالا در کمتر از سه ساعت در تهران و با توجه به ترافیک شهر تهران و افزایش روزافزون آن مجبور به استخدام فلش برای واحد ارسال مسترکالا شده است.

سریعترین ارسال بدون تعطیلی

همان زمانی که شما درحال آماده شدن برای لحظه تحویل سال بودید مامورین ارسال مسترکالا درحال رساندن کالا به مشتریان در خیابان‌ها رویت شده‌اند. طبق گزارش‌های به دست آمده مسترکالا فقط در تاریخ ۱ فروردین تعطیل بوده و تا از روز دوم عید دوباره ارسال خود را طبق روال قبل شروع کرده است.

مسترکالا در روزهای کاری در 4 بازه زمانی سه ساعته صبح، ظهر، عصر و شب سفارشات را در تهران ارسال می‌کند. همچنین در روزهای تعطیل ارسال را در دوبازه صبح و عصر ارسال می‌کند.

پردازش سفارش در ۱۵ دقیقه

مهم نیست چه زمانی سفارش خود را ثبت کنید. در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید نهایتا تا ۱۵ دقیقه بعد سفارش شما پردازش می‌شود و در بازه زمانی انتخابی شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این سفارشات شهرهای دیگر که با پست ارسال می‌شود، در صورتی که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شده باشد همان روز تحویل شرکت پست خواهد شد.

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

فروشگاه اینترنتی مسترکالا تنها یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیست و در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت می‌کند. برای مثال شما می‌توانید لوازم صوتی مثل هدفون و هندزفری، لوازم جانبی خودرو، لوازم مد و استایل، تجهیزات گیمینگ، ماساژور، دوربین نظارتی، ساعت هوشمند و ده‌ها دسته‌بندی دیگر را نیز در مسترکالا پیدا کنید و 

همیشه پشت شما هستیم

سرعت بالای ارسال و تنوع کالا در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش معنا پیدا می‌کند. پیش از خرید یک محصول شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین با پشتیبانی مسترکالا در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

علاوه بر این پس از خرید کالا در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با پر کردن فرم استرداد محصول، این مشکل را به واحد گارانتی اطلاع‌رسانی کنید. بخش خدمات پس از فروش مسترکالا نیز در همان روز با شما تماس خواهند گرفت و روند گارانتی با سرعت بالا شروع می‌شود.

پایینترین قیمت بازار

باوجود سایت‌های جدید و انواع فروشگاه‌ها در سطح شهر شاید نتوان ادعا کرد که  مسترکالا ارزانترین قیمت یک کالا را به مشتریان خود ارائه می‌کند. اما می‌توان گفت مسترکالا بین تمام فروشگاه‌های اینترنتی معتبر پایینترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌کند. علاوه بر این روزانه ۱۰ محصول وسوسه‌انگیز با قیمتی وسوسه‌انگیز به مشتریان پیشنهاد داده می‌شود که طی ۲۴ ساعت روز امکان خرید با آن قیمت فراهم است.

نظرت چیه؟

بعد از اینکه سفارشی از طریق فروشگاه مسترکالا برای شما ارسال می‌گردد پیامی حاوی درخواست برای ثبت نظر برای مشتریان ارسال می‌گردد. در صورتی که وارد حساب کاربری خود شوید و برای کالای خریداری شده نظر خود را ثبت کنید بصورت آنی یک کدتخفیف برای ایمیل شما ارسال می‌گردد که می‌توانید در سفارش بعدی خود از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن مسترکالا

اگر وارد کافه بازار شوید فکر می‌کنید ساخت یک اپلیکیشن یا بازی برای اندروید بسیار ساده است چون روزانه ده‌ها از این بازی و اپلیکیشن‌ها سبز می‌شود. اما خب ساخت یک اپلیکیشن با ظاهر و رابط کاربری شکیل و کاربرپسند، زمان زیادی می‌برد. اخیرا مسترکالا اقدام به ارائه آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن خود کرده که رابط کاربری بسیار مدرن‌تر و کاربرپسندتری دارد.

همچنین اگر شما با موبایل خود وارد سایت یا اپلیکیشن مسترکالا شوید بصورت خودکار مدل موبایل شما شناسایی می‌شود و می‌توانید به‌راحتی بهترین لوازم جانبی برای موبایل خود را خرید کنید.

مسترکالا با چه برندهایی کار می‌کند؟

از آن‌جایی که مسترکالا واردات کالاهای موجود را بصورت مستقیم از شرکت سازنده انجام می‌دهد، هم اصالت کالا تضمین شده است و هم قیمت آن. برندهایی از جمله شیائومی، بیسوس، لنوو، Wking، ریمکس، XO ، الدینیو، نیلکین، مک دودو و ده‌ها برند دیگر که هم اکنون مسترکالا بصورت مستقیم با آن‌ها همکاری دارد، از بهترین برندهای چین و اقتصادی جهانی محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی