ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شرایط وام برای خرید موبایل به صورت قسطی بدون چک، ضامن و حتی پیش‌پرداخت

از آن‌جایی که قیمت گوشی‌، به ویژه در برندهای مطرح مثل سامسونگ و اپل افزایش داشته و قدرت خرید از این دو برند کم شده است، خرید اقساطی می‌تواند جایگزین خوبی به جای خرید نقدی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از آن‌جایی که قیمت گوشی‌، به ویژه در برندهای مطرح مثل سامسونگ و اپل افزایش داشته و قدرت خرید از این دو برند کم شده است، خرید اقساطی می‌تواند جایگزین خوبی به جای خرید نقدی باشد. چون با انتخاب این روش، نیازی نیست ماه‌ها صبر کنید تا هزینه خرید گوشی موبایل به صورت نقدی فراهم شود. پس با خرید اقساطی، کیفیت فدای هزینه نمی‌شود و شما با هر مقدار بودجه‌ای که دارید، گوشی مناسب خود را خریداری می‌کنید. همچنین می‌توانید با برنامه‌ریزی اقتصادی برای بودجه خود و خرید اقساطی موبایل، لوازم جانبی مثل ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوث، پاور بانک و…را هم بخرید و از خرید همزمان چند کالای دیجیتال نهایت لذت را ببرید. در چنین شرایطی می‌توانید بهترین و به‌صرفه‌ترین نوع وام را برای خرید اقساطی انتخاب کنید. 

انواع وام خرید موبایل کدامند؟

برای خرید موبایل وام‌های متفاوتی وجود دارد که در ادامه این وام‌ها به تفکیک بررسی می‌شود.

  • دریافت وام‌‌‌های خرد بانکی

یکی از روش‌هایی که برای خرید موبایل می‌توانید به آن فکر کنید، دریافت وام‌‌های خرد از بانک است. بانک‌ها برای ارائه وام معمولا انواع ضمانت مثل چک، فیش حقوقی و ضامن از شما می‌خواهند و حتی بخشی از مبلغ وام را بلوکه می‌کنند. با این شرایط مشخص است که دریافت وام از بانک‌ها برای خرید کالا کار سخت و پیچیده‌ای است. شما بعد از دریافت این وام‌ها می‌توانید به مراکز فروش موبایل مراجعه کنید و کالای مورد نیازتان را بخرید. اما متاسفانه معضل چک و ضامن موقع دریافت وام‌های بانکی وجود دارد که کار را برایتان کمی سخت می‌کند؛ بنابراین بهتر است سامانه‌ای را انتخاب کنید که با شرایط نسبتا آسان‌تری خدمات اقساطی خود را ارائه می‌دهد. 

  • دریافت وام از سامانه‌‌های اقساطی

روش دیگری که برای گوشی موبایل وجود دارد، دریافت وام از سامانه‌های اقساطی است. شما می‌توانید از این سامانه‌ها وام بگیرید و بعد از دریافت وام، انواع موبایل را خریداری کنید. البته در بیشتر این سامانه‌ها چک و پیش‌پرداخت دریافت می‌شود که فراهم کردن چک برای همه کار راحتی نیست. پس این روش هم نمی‌تواند برای شما راحت باشد و برای دریافت وام خرید موبایل، باید به دنبال راهکار بهتری باشید؛ هرچند که روش‌های دیگر برای خرید اقساطی موبایل وجود دارد که ما آن‌ را در اختیارتان قرار داده‌ایم. اما ساده ترین و بهترین راه خرید اقساطی گوشی، مراجعه به سایت لندو است. از لینک زیر میتوانید وارد صفحه خرید گوشی شوید. 

خرید اقساطی گوشی

سایر روش‌های خرید اقساطی موبایل

  • خرید اقساطی موبایل از فروشگاه‌های فروش اقساطی با ارائه چک و پیش‌پرداخت

یکی از روش‌هایی که برای تهیه موبایل به صورت اقساطی وجود دارد، خرید از فروشگاه‌هایی است که این خدمات را ارائه می‌دهند؛ یعنی برخی از فروشگاه‌های لوازم دیجیتال، علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی را هم برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. اما معمولا این فروشگاه‌ها از شما چک و پیش‌پرداخت میگیرند. پس اگر محدودیتی در ارائه چک یا دادن پیش پرداخت دارید، این روش هم برای شما مناسب نیست. اما نگران نباشید! هنوز روش‌های بهتری باقی مانده است.

آسان‌ترین روش دریافت وام جهت خرید موبایل از لندو

لندو یکی از معتبرترین پلتفرم‌های فروش اقساطی است که با همکاری بانک آینده وام ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا را با آسان‌ترین شرایط اعطا می‌کند. شما می‌توانید در هر کجای کشور و در هر محدوده که هستید به صورت کاملا آنلاین و در حالی که روی مبل نشسته‌اید، در بانک آینده افتتاح حساب کنید و طی فرآیند نسبتا ساده، وام خرید اقساطی بگیرید همچنین لندو مزیت‌های دیگری دارد که آن را از سایر پلتفرم‌های مشابه، متمایز می‌کند.

تفاوت لندو با سایر سامانه‌های خرید اقساطی

تفاوت اصلی لندو با سایر سامانه‌های خرید اقساطی این است که در ازای اعطای وام، فقط سفته دریافت می‌کند و شما می‌توانید بدون دردسر چک، ضامن و پیش‌پرداخت، درخواست وام خود را در سایت ثبت کنید و به راحتی وام بگیرید. ضمن این که نیازی نیست شما سفته‌ها را تهیه کنید، بلکه لندو سفته‌ها را تهیه می‌کند و شما تنها هزینه آن را می‌پردازید. بعد از بررسی و تایید اعتبارسنجی، سفته‌ها و قرارداد تنظیم شده برای دریافت امضا با پیک به آدرس شما ارسال می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های لندو این است که سود مناسبی را برای خرید اقساطی در بین سایر پلتفرم‌ها دریافت می‌کند. پس اگر به وام بدون نیاز به چک، ضامن و پیش‌پرداخت دارید، همین حالا اقدام کنید.

همکاری لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات

 لندو با صدها فروشگاه ارائه‌دهنده کالا و خدمات در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند که بسیاری از آن‌ها به صورت تخصصی در زمینه موبایل و لوازم دیجیتال، فعالیت می‌کنند. یکی از این فروشگاه‌های معتبر طرف قرارداد لندو "تیمچه" است؛ شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش اقساطی موبایل، همین حالا وارد سایت لندو شوید و بعد از انتخاب یکی از فروشگاه‌های لوازم دیجیتال و گوشی موبایل و ثبت درخواست وام مورد نیاز خود، خرید اقساطی تلفن‌همراه را با شرایط خیلی راحت تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی