ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی صرافی کوینکس، هات بیت و mxc

در حال حاضر با افزایش استفاده از ارز دیجیتال و همه گیر شدن آن، صرافی ها نیز بسیار پر تکاپو شده اند. صرافی کوینکس که از برترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان می باشد، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در حال حاضر با افزایش استفاده از ارز دیجیتال و همه گیر شدن آن، صرافی ها نیز بسیار پر تکاپو شده اند. صرافی کوینکس که از برترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان می باشد، با ارائه ی ویژگی های خاص و منحصر به فردی، تمایل به جذب معامله گران در سراسر جهان دارد. صرافی هات بیت نیز از آن دسته صرافی هایی می باشد که با تنوع بالا در ارز های دیجیتال، قصد ربودن گوی سبقت از سایر رقبا را دارد. سرانجام صرافی نوپا و تازه تاسیس mxc نیز با برخورداری از تیم متخصص و کاربلد، می خواهد به زودی رتبه های برتری در بین صرافی ها کسب نماید. در این محتوا این 3 صرافی بررسی می شود و از ویژگی ها و چگونگی ثبت نام در آن ها گفته می شود. لطفا تا انتهای این مطلب همراه تحلیل فردا باشید.

صرافی کوینکس

روند رو به رشد و فراگیری ارز دیجیتال، باعث روی کار آمدن صرافی های زیادی شد. یکی از این مجموعه ها، صرافی کوینکس می باشد. این صرافی قدرتمند و بزرگ، در رتبه ی 45 کوین مارکت کپ می باشد و از 233 ارز دیجیتال و 437 جفت ارز پشتیبانی می کند. همچنین در این سایت از زبان های مختلف دنیا مانند فارسی، پشتیبانی می شود. نکته ی جذاب درباره ی صرافی کوینکس، عدم تحریم ایران در آن می باشد. معمولا افرادی که ترس از دست دادن دارایی خود در بایننس را دارند، به عنوان جایگزین، این صرافی را انتخاب می کنند.

اگر از شرایط ثبت نام کوینکس اطمینان ندارید، باید عنوان کنیم که در این صرافی، روند ثبت نام به سادگی قابل انجام است. در ابتدا باید وارد سایت این صرافی شوید و پس از کلیک روی گزینه ی Sign up مشخصات خود را وارد نمایید و پس از تایید ایمیل و ایمنی دو مرحله ای گوگل، می توانید به راحتی به معاملات خود بپردازید.

صرافی هات بیت

صرافی هات بیت، در زمره ی صرافی های جدید قرار می گیرد که پیشرفت های محسوس و قابل قبولی را بدست آورده است. با مرور زمان، این صرافی به تعداد ارز های دیجیتال خود افزوده و تلاش کرده است تا از رقبای خود با ارائه ی ویژگی های منحصر به فرد، پیشی بگیرد. علاوه بر موارد فوق، در صرافی هات بیت هزینه های معاملاتی نیز پایین می باشند و این موضوع برای معامله گران یک می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

روند ثبت نام هات بیت نیز آسان می باشد و به سهولت قابل انجام است. کافیست پس از تکمیل فرم مخصوص، ایمیل تاییدیه را دریافت نمایید و کد دو مرحله ای ایمنی گوگل را نیز وارد نمایید. حال می توانید به راحتی در این صرافی، فعالیت نمایید.

صرافی mxc شاید تاکنون نام صرافی MEXC را نشنیده باشید. این صرافی به این دلیل در میان ایرانیان پر طرفدار شده است که خدمات خود را بدون نیاز به احراز هویت، ارائه می دهد. در این صرافی، ارز های دیجیتال زیادی قرار دارد که می تواند یک گزینه ی مناسب برای معامله گری باشد. ثبت نام mxc نیز روند کوتاهی دارد و معامله گران می توانند به راحتی و با طی کردن مدت زمان کوتاهی، از معامله در این صرافی بهره مند شوند.

کلام آخر

در این محتوا به بررسی صرافی کوینکس، صرافی هات بیت و صرافی mxc پرداختیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات کامل درباره ی ارز های دیجیتال، صرافی ها و سایر موارد می باشید، کافیست وارد سایت تحلیل فردا به آدرس https://tahlilfarda.com شوید تا تمام اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید. در انتها امیدواریم از خواندن این محتوا، رضایت خاطر داشته باشید و اطلاعات مناسبی را کسب کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی