ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
رپورتاژ آگهی

هدیه سامسونگ به کاربران خود با همکاری جاباما

سامسونگ ایران در نوروز ۱۴۰۱ برای کاربران اپلیکیشن مشتریان خود موسوم به «سامسونگ ممبرز» معادل ۲۵۰ هزار تومان هدیه نوروزی سفر در نظر گرفته بود که رویدادی جالب‌توجه در نوع خود به شمار می‌آید. این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سامسونگ ایران در نوروز ۱۴۰۱ برای کاربران اپلیکیشن مشتریان خود موسوم به «سامسونگ ممبرز» معادل ۲۵۰ هزار تومان هدیه نوروزی سفر در نظر گرفته بود که رویدادی جالب‌توجه در نوع خود به شمار می‌آید. این هدیه به‌صورت اعتبار برای رزرو اقامتگاه از اپلیکیشن جاباما در اختیار کاربران تلفن‌های همراه سامسونگ قرار گرفت.  

طی سال‌های اخیر پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی که از پی شیوع ویروس کرونا در ایران اجرا شده است، تاثیر انکارناپذیری بر سفرهای نوروزی ایرانیان داشته است. اما حالا با واکسیناسیون گسترده، کاهش شیوع کرونا و همچنین عبور پیک ششم، سفرهای نوروزی با حفظ نکات احتیاطی بار دیگر ممکن شده است. از این رو سامسونگ ایران با همکاری جاباما تصمیم گرفته است تا کاربران خود را در این سفرهای نوروزی همراهی کند.

سفرهای نوروزی یکی از سرگرمی‌های ایرانیان در ایام عید به شمار می‌آید. گذشته از مشکلات مربوط به حمل‌ونقل، رزرو و اجاره هتل، ویلا یا اقامتگاه در روزهای تعطیلات عید یکی از دغدغه‌های گردشگران داخلی بوده است. به نظر می‌رسد این همکاری میان جاباما و سامسونگ به بهبود و تسهیل اجاره اقامتگاه‌های نوروزی و همچنین ترویج رفتار رزرو آنلاین کمک شایانی خواهد کرد.

نحوه دریافت و استفاده از هدیه

این هدیه مختص کاربران اپلیکیشن سامسونگ ممبرز بود که از طریق همین اپلیکیشن در دسترس افراد قرار می‌گرفت، برای دریافت این هدیه کافی بود که یکی از دستگاه‌های سامسونگ را داشته باشید و با این اپلیکیشن که روی دستگاه تلفن همراه شما نصب است ازاین تخفیفت استافاده کنید. اگر این اپلیکیشن را روی دستگاه خود ندارید می‌توانید آن را از طریق گلگسی استور اپلیکیشن سامسونگ ممبرز را نصب کنید. دارندگان این اپ می‌توانستند بعد از ورود به این اپلیکیشن علاوه بر دریافت این کد تخفیف از  دنیای اطلاعات کاربردی که در این اپلیکیشن است استفاده کنند.

اپلیکیشن سامسونگ ممبرز چه کاربردی دارد؟

در این برنامه می‌تواند سوالات و پیشنهادات خود را به اشتراک بگذارید، پرس و جو ارسال کنید، به راه‌حل‌های راه حل های دقیق دسترسی پیدا کنید و از طریق کانال اختصاصی خود در یک کانال پرسش و پاسخ به دنبال کمک باشید. سامسونگ ممبرز ممبر برای کمک به شما در حل مشکلی که هنگام استفاده از دستگاه Samsung Galaxy دچار شده‌اید شده اید طراحی شده است.

چگونه باید از هدیه خود در جاباما استفاده می‌کردید؟

جاباما برترین بستر رزرو و اجاره آنلاین ویلا، اقامتگاه و هتل در ایران است که روش‌های آسان و مبتکرانه‌ای را برای رزرو آنلاین اقامتگاه در اختیار گردشگران و علاقه‌مندان به سفر قرار داده است. این بستر آنلاین که مانند سایر بسترهای برخط خدماتی همچون اسنپ، تپسی و دیجی‌کالا، دسترسی ما را به خدمات ضروری به شکل چشم‌گیری تسهیل کرده‌ است در حوزه گردشکری و رزرو و اجاره اقامتگاه به‌خصوص در سفرهای نوروزی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.  کاربران این وبسایت می‌توانند به راحتی به بیش از ۸ هزار اقامتگاه فعال و آماده رزرو در سراسر کشور دسترسی داشته باشید که این آمار به خودی خود یک بانک اطلاعات گردشکری در کشور نیز به شمار می‌آید.

اگر قصد سفر دارید و به دنبال تجربه شایسته سفر هستید، یافتن اقامتگاهی مناسب از نخستین اقدامات شما باید باشد. جاباما، معتبرترین سامانه رزرو هتل و اجاره اقامتگاه، است. در سفرهای داخلی جاباما انتخاب‌های متنوعی را در اختیارتان می‌گذارد. اطلاعات درباره شرایط هتل یا اقامتگاه، موقعیت مکانی، عکس‌هایی واضح و هزینه اقامت، داده‌هایی است که در جاباما در اختیار شما گذاشته می‌شود تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

شایان ذکر است که هنگام رزرو اقامتگاه از جاباما اگر دقت کنید بعضی از اقامتگاه‌ها با تیک «رزرو آنی و قطعی» مشخص شده‌اند، به این معناست که شما بدون معطلی و بدون نیاز به تایید میزبان، بطور فوری اقامتگاه به رزرو شما در می‌آید و بعد از پرداخت می‌توانید در تاریخ مشخص شده از اقامتگاه استفاده کنید.

کدهای تخفیف سامسونگ ممبرز به راحتی بر روی خرید از جاباما اعمال می‌شد و می‌توانستید از این تخفیف در سفرهای نوروزی استفاده کنید. با وجود اینکه در حال حاضر امکان استفاده از این کدهای تخفیف وجود ندارد اما نصب و استفاده از اپلیکیشن جاباما می‌تواند برای علاقه‌مندان به سفر یک اپلیکیشن کاربردی به شمار آید. پس با دانلود و نصب آن منتظر تخفیف‌ها یا جشنواره‌های آتی آن‌ها باشید
برای رزرو اقامتگاه کافیست که از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن جاباما اقدام کنید. برای دریافت اپلیکیشن جاباما از اینجا اقدام کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی