ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی سایت
رپورتاژ آگهی

5 اقدام تهدیدآمیز در طراحی سایت

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که یک کسب‌وکار می‌تواند برای پیشرفت خود بگیرد راه‌اندازی یک وب‌سایت مربوط به کسب‌وکارش است این وب‌سایت می‌تواند شرکتی خدماتی یا فروشگاهی باشد. اما نکته مهم اینجاست که حدود ۹۰ درصد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که یک کسب‌وکار می‌تواند برای پیشرفت خود بگیرد راه‌اندازی یک وب‌سایت مربوط به کسب‌وکارش است این وب‌سایت می‌تواند شرکتی خدماتی یا فروشگاهی باشد. اما نکته مهم اینجاست که حدود ۹۰ درصد از سایت‌ها پس از راه‌اندازی با شکست مواجه می‌شوند و این به علت اشتباهات استراتژیکی است که در هنگام طراحی سایت انجام می‌دهند.

در ادامه ما پنج اقدام تهدیدآمیز در حوزه طراحی سایت را برای شما توضیح می‌دهیم تا خدایی نکرده شما مرتکب این اشتباهات در کسب‌وکار خود نشوید و یک سایت پردرآمد و درجه‌یک داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 یک شروع اشتباه با انتخاب دامنه نامناسب

 یکی از مواردی که افراد به آن دقت نمی‌کنند انتخاب نام برند یا نام دامنه است مثلاً برخی از آن‌ها ابتدا نام برند خود را انتخاب کرده و بعدازاین مرحله در پی انتخاب دامنه مناسب می‌روند که ممکن است دامنه‌های متناسب با نام برند آن‌ها وجود نداشته باشد و این یک دردسر بزرگ است اکثر افراد پس‌ازاینکه با این مشکل مواجه می‌شوند تصمیم می‌گیرد که املای مربوط به نام برندشان را تغییر دهند به‌عنوان‌مثال حروف صدادار آن را افزایش دهند مثلاً به‌جای یک a از aa استفاده می‌کنند تا بتوانند دامنه مربوط به نام برندشان را ثبت کنند.

 این کار بسیار اشتباه است چراکه نام دامنه باید طوری باشد که به دو شکل نوشته نشود یا کاربر آن‌ها بتواند به‌طور مستقیم آن را تایپ کند و این کار برای او دشواری نداشته باشد اما وقتی‌که نوشتار نام یک دامنه مطابق اصول نباشد ممکن است کاربران به سایت رقبا هدایت شوند یا اصلاً نتوانند در وهله اول به سایت شما دسترسی داشته باشند. پس قبل از انجام هر کاری و در هنگام انتخاب نام برند به آزاد بودن دامنه نیز توجه کنیم.

 توجه داشته باشید که دامنه شما باید یک نوع نوشتاری داشته باشد حال اگر این‌طور نبود و دامنه شما دو نوع نوشتاری داشت، اگر فکر می‌کنید که ممکن است تعداد زیادی از کاربران شما نوع نوشتاری دیگری از دامنه شما را اشتباه تایپ کنند، بهتر است هر دو دامنه را برای برند خود ثبت نمایید.

 اگر برند شما برند معروف است بهتر است هم دامنه آی آر و هم دامنه دات کام را ثبت کنید در غیر این صورت ممکن است یکی از رقبای شما دامنه‌های مربوط به شما را ثبت نماید و کاربران شما را از آن خود کند.

 ایده آل گرایی در ابتدای طراحی سایت

کسانی که قصد طراحی سایت را دارند در ابتدای کار با دیدگاهی کاملاً ایده آل گرایانه به سراغ آن می‌روند! اشتباه همین‌جاست! وب‌سایت شما در ابتدای کار حتماً نباید ایده آل باشد و اگر یک وب‌سایت معمولی هم راه‌اندازی کنید و بعد از کسب درآمد و پیشرفت، به فکر توسعه وب‌سایت باشید بسیار منطقی‌تر و اصولی‌تر است. همه ما می‌دانیم که سنگ بزرگ نشانه نزدن است پس اگر در ابتدای کار بخواهید کمال گرایانه پیش بروید ممکن است هیچ‌گاه صاحب یک وب‌سایت نشوید پس سعی کنید با امکاناتی که در دسترس شماست و بودجه‌ای که دارید یک وب‌سایت معمولی طراحی کنید و اصلاً وسواسی روی طراحی یک وب‌سایت فوق‌العاده آن‌هم در اول کار نداشته باشید زیرا این مورد ، کاملاً اشتباه است.

گرافیک و امکانات خیلی زیاد باعث پیشرفت سایت شما نمی‌شود

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید وجود تصاویر زیاد در سایت شما می‌تواند باعث زیبایی و کاربرپسند بودن سایت شما شود یا تمایل دارید که تمامی امکانات روی سایت شما فعال شود حتی امکاناتی که به آن احتیاجی ندارید، باید بدانید که طرز فکر شما کاملاً اشتباه است.

وجود تصاویر زیاد در یک سایت باعث افت سرعت زیاد سایت می‌شود و ازنظر گوگل خوشایند به نظر نمی‌رسد و باعث افت سئو سایت شما خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در بخش طراحی سایت به آن اهمیت داده شود این است که سرعت سایت از استانداردهای اولیه پیروی کند شما می‌توانید رتبه سرعت سایت خود را و اینکه آیا سرعت سایت شما مناسب است یا خیر را از طریق ابزار جی تی متریکس بررسی کنید. در تیم طراحی سایت سورینت که یک شرکت طراحی سایت مشهد است این موارد کاملاً رعایت می‌شود و یک وب‌سایت کاملاً حرفه‌ای و کاربرپسند و با سرعت عالی در انتهای کار به شما تحویل داده می‌شود.

شکست قطعی با نداشتن برنامه بازاریابی

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما در کمترین زمان ممکن با موفقیت مواجه شود و چیزی جز زیان برای شما به ارمغان نیاورد بدون برنامه بازاریابی شروع به راه‌اندازی سایت کنید. این موضوع کاملاً ترسناک است و شما باید بدانید که قبل از طراحی سایت بهتر است یک جلسه مشاوره درباره طراحی سایت خود داشته باشید تا بتوانید با یک برنامه درست و اصولی استراتژی بازاریابی سایت خود را پیاده‌سازی نمایید و در کمترین زمان ممکن به درآمد عالی و فوق‌العاده برسید. طبق آخرین آمار ۹۰ درصد سایت‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند بعد از گذشت مدتی با شکست مواجه می‌شوند چراکه برنامه بازاریابی مناسبی ندارند اگر شما یک برنامه بازاریابی مناسب داشته باشید می‌توانید در کمترین زمان ممکن به سوددهی برسید و در بلندمدت هزینه‌های اضافی را تا حد زیادی کاهش دهید.

اگر شما این مقاله را مطالعه کردید و قصد طراحی سایت دارید ما برای شما یک هدیه تدارک دیده‌ایم!

ما از سورینت که یک شرکت طراحی سایت مشهد هست برای شما یک جلسه مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش طراحی سایت تدارک دیده‌ایم، هزینه این جلسه مشاوره 250000 تومان است که شما می‌توانید با داشتن کد تخفیف dig09-15 و کلیک روی بهترین شرکت طراحی سایت مشهد برای دریافت این هدیه درخواست خود را ثبت نمایید.

افراد اشتباه را استخدام نکنید!

همان‌طور که میدانید طراحی سایت یک کار کاملاً تخصصی و نیازمند دانش فراوان است و افراد مبتدی هرگز نمی‌توانند یک سایت باکیفیت و بدون مشکل طراحی کنند حال اگر شما از این مرحله سربلند بیرون آمدید یعنی با برون‌سپاری پروژه طراحی سایت خود به یک تیم حرفه‌ای توانستید یک وب‌سایت موفق و باکیفیت راه‌اندازی کنید، وارد مرحله سخت‌تر یعنی پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و فروش از طریق سایت می‌شوید.

برای رسیدن به اهداف خود درزمینهٔ بازاریابی و فروش ، شما نیازمند یک تیم حرفه‌ای هستید این تیم شامل متخصص سئو، گرافیست، تولیدکننده محتوا و…. می‌باشد حالا اگر شما افراد اشتباهی را برای انجام این کارها انتخاب کنید ممکن است مرتکب یک اشتباه یا یک اقدام تهدیدآمیز برای کسب‌وکار خود شوید. حتی کوچک‌ترین نیرویی که شما استخدام می‌کنید می‌تواند در کسب‌وکار شما و موفقیت آن تأثیرگذار باشد درنتیجه با دقت زیادی نیروی کار خود را انتخاب نمایید و درصورتی‌که فکر می‌کنید نیروی کار کافی و قابل‌اعتماد و باتجربه در اطراف شما وجود ندارد می‌توانید خدمات مربوط به سایت خود را برون‌سپاری کنید و این کار می‌تواند در صرفه‌جویی وقت و هزینه مؤثر باشد.

 

چطور یک سایت موفق داشته باشید؟!

اگر با خواندن این مقاله سردرگم شده و این سؤال برای شما پیش‌آمده است که چطور گام‌های خود را بردارید که در این راه مرتکب خطا یا اشتباه دردسرسازی نشوید؟! باید به شما بگویم که تنها راه نجات و رسیدن به موفقیت این است که قبل از انجام هر کاری درباره آن تحقیق کنید یا به کمک جلسه مشاوره رایگان ای که در این مقاله به شما هدیه دادیم، استراتژی کسب‌وکار خود را انتخاب نمایید و آن را به‌درستی پیاده‌سازی کنید درصورتی‌که فکر می‌کنید دانش کافی درزمینهٔ مدیریت سایت و سئو و خدمات مربوط به سایت خود ندارید، بهترین راه ممکن برون‌سپاری فعالیت‌ها و اعتماد به یک تیم باتجربه و خبره است.

تیم طراحی سایت سورینت با تجربه 10 ساله خود آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان درزمینهٔ طراحی سایت می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که خدمات سایت سورینت را از سایر رقبا متمایز می‌کند این است که این تیم به شما تضمین می‌دهد که سایتی که برای شما طراحی می‌کند ازنظر ui و ux کاملاً بهینه باشد و در کنار آن از سرعت بالایی برخوردار باشد. رعایت نکات سئویی و اصول اولیه صحیح تکنیکال در سایت شما یکی از مهم‌ترین مواردی است که تیم سورینت بر آن تأکید فراوان دارد و آن را باکیفیت بسیار بالایی برای شما به انجام می‌رساند.

اگر خودتان هم قصد انجام پروژه طراحی سایت خود را دارید باید به انتخاب نام دامنه کاربرپسندی سایت و رعایت نکات اولیه سئویی در راه‌اندازی وب‌سایت توجه نمایید زیرا این‌ها ستون‌های اصلی سئو و بازاریابی سایت شما می‌باشد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohsen sayyah
    mohsen sayyah | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

    می تونم به جرات بگم حتی این روز ها که خیلی از کسب و کار ها برای کسب و کارشون طراحی سایت انجام دادن اگر با یک استراتژی درست وارد فضای کسب و کار آنلاین بشی شانس فوق العاده زیادی برای برنده شدن داری ! استراتژی و برنامه درست ورود به بازار می تونه کمک فوق العاده ای به کسب و کارت بکنه

  • علیرضا فراهانی
    علیرضا فراهانی | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

    لینک سازی ها بسیار ابتدایی قرار گرفته متن محتوا خوبه ولی قراردادن لینک روی انکرتکست هایی که به هیچ عنوان شانس کلیک ندارند و به هیچ عنوان کاربر رو تشویق به کلیک نمی کنند نشان دهنده عملکرد بد تیم سئو است شما باید برای لینک سازی خود برنامه ریزی داشته باشید متاسفانه سایت های زیادی هستند خدمات سئو ارائه میدن ولی هیچ کدوم از این خدماتشون تفکیک شده نیست یکی از سایت هایی که داره خدمات سئو رو بصورت تفکیک شده ارائه میده سایت ریراکو سئو هست و اون یکی سایت جواد یاسمی الان یکی از لندینگ هایی که توسط ریراکو سئو وعدش رو داده خدمت تدوین استراتژی لینک سازی هست که به نظر من خیلی منحصر بفرده.

مطالب پیشنهادی