ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پارک آب و آتش تهران، عکس و هر اطلاعاتی که نیاز دارید همینجاست

پارک آب و آتش تهران یکی از جذابترین پارک های تهران در ناحیه شمالی است که هم برای مسافران و هم اهالی تهران یک پاتوق ثابت برای تفریح و خوشگذرانی و دوری از آلودگی است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پارک آب و آتش تهران یکی از جذابترین پارک های تهران در ناحیه شمالی است که هم برای مسافران و هم اهالی تهران یک پاتوق ثابت برای تفریح و خوشگذرانی و دوری از آلودگی است. حتما برای رزرو هتل در تهران، به نزدیکی به این پارک جذاب و هیجان انگیز دقت کنید چرا که همیشگی ترافیک سنگین در بزرگراه حقانی برای دسترسی به آن وجود دارد. در ادامه بیشتر با باغ بوستان آب و آتش و تفریحات و امکانات آن آشنا خواهید شد.

پارک آب و آتش تهران کجاست؟

باغ بوستان آب و آتش تهران در منطقه 3 واقع در عباس آباد است. برای دسترسی به این پارک باید از سمت خیابان آفریقا به سمت چهار راه جهان کودک بروید و نرسیده به آن وارد کوچه ژوبین شوید. در انتهای خیابان ژوبین، پارک آب و آتش را خواهید شد. با مترو هم ایستگاه حقانی باید پیاده شوید.

آدرس پارک آب و آتش تهران: ابتدای بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، ورودی اصلی پارک آب و آتش

مکان های تفریحی پارک آب و آتش تهران

دلیل اصلی بازدید گسترده از باغ بوستان آب و آتش تهران، تفریحات متنوع و فول امکانات بودن آن است. برای آشنایی بیشتر شما با این امکانات و بخش های دیدنی و جذاب، به طور مختصر هر کدام را توضیح می دهیم:

  • فانوس دریایی 

 یکی از نمادهای اصلی این پارک، فانوس دریایی است که حس بودن در ساحل و نزدیکی به دریا را خواهید داشت. گاهی اوقات امکان بالا رفتن از فانوس و دیدن فضای کل پارک هم وجود دارد.

  • آمفی تئاتر پارک 

 آمفی تئاتر فضای بسیار گسترده ای است که در تمام طول سال میزبان برگزاری تئاتر خیابانی، مراسمات مذهبی و جشن های مختلف است. سایبان چادری آن محل اسکان 750 نفر است که به راحتی امکان مشاهده نمایش ها را فراهم کرده است.

  • برج های آب و آتش

 4 برج آتش در ضلع شرقی بوستان هستند که شعله های آتش آن موقع روشن شدن در شب به 8 متر هم می رسند. فواره های آب هم در نزدیکی این برج ها در 240 نقطه مختلف فعال می شوند که ارتفاع آب به 10 متر می رسد. این برج ها و فواره های آب در بوستان حضرت ابراهیم است.

  • پل طبیعت تهران

 پل طبیعت، زیباترین و مهمترین بخش تفریحی پارک آب و آتش است که در واقع پل ارتباطی آن با پارک طالقانی است. پل طبیعت با کافی شاپ و رستوران های با کیفیت و چشم انداز فوق العاده شهر از بالای پل بسیار محبوب است. بازدید از این پل از ساعت 6 صبح تا 12 شب امکان پذیر است.

  • دریاچه مصنوعی خزر

 یکی از بخش های جذاب باغ بوستان آب و آتش، دریاچه مصنوعی خزر است که با آلاچیق های اطراف و دکه های غذاخوری اطراف آن لحظات خوشی را رقم می زند.

  • میدان مشاهیر

 این میدان مستطیلی شکل در انتهای بوستان آب و آتش از سمت ورودی بلوار آفریقا قرار گرفته که ساخته شده طبق اصول معماری ایرانی است. البته در این فضا مسابقات رباتیک و اسکیت سواری هم برگزار می شود.

  • پیست پارک آب و آتش

 پیست دوچرخه سواری که طول این مسیر 3.5 کیلومتر است و پیست اسکیت سواری در مجموعه 4500 متر مربعی انجام می شود. در این مجموعه کلاس BMX، رزمی، ایروبیک و فیتنس هم آموزش داده می شوند. توجه کنید که دوچرخه برای استفاده کرایه داده نمی شود و باید همراه داشته باشید.

  • وسایل بازی پارک آب و آتش

 علاوه بر کلیه تفریحات و بخش های گردشگری در این پارک، وسایل بازی مختلف مثل وسایل ورزش های همگانی، میز پینگ پنگ، زمین بدمینتون و مسیر مخصوص پیاده روی هم به چشم می خورند.

  • آسمان نمای گنبد مینا 

این سازه معماری بسیار زیبا یقینا پرطرفدارترین بخش باغ بوستان آب و آتش است. در این بخش می توانید به رصد آزاد بپردازید، فیلم های مختلف ببینید، در کارگاه ها و اردوهای مختلف آن شرکت کنید و لحظات شادی داشته باشید.

  • سینما گیم 7 بعدی

 در سینما گیم 7 بعدی که توسط مهندسین کانادایی ساخته شده، لذت واقعی فیلم دیدن را تجربه خواهید کرد. این سینما برای رنج سنی 7 تا 70 سال مناسب است.

رستوران و کافی شاپ های پارک آب و آتش تهران

بعد از تفریح و گشت و گذارهای فراوان، نوبت به خوردن خوراکی و نوشیدنی های خوشمزه می رسد. در ادامه معروف ترین آنها را معرفی کرده ایم:

  • فود کورت راه چوبی

 این مجموعه در نزدیکی فانوس دریایی است و با انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی و ایرانی و انواع نوشیدنی و دسر در خدمت شماست. حقیقتا معروف ترین رستوران پارک آب و آتش تهران همین فود کورت است.

  • فود کورت جزیره

 فضایی شبیه به دریا و کشتی دارد که حس و حال جدیدی را تجربه خواهید کرد. کیفیت و تنوع منوی غذایی بالاست.

هزینه ورودی پارک آب و آتش

قیمت ورودی پارک آب و آتش تهران رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. اما برای برخی تفریحات مثل پیست اسکیت و دوچرخه سواری و همچنین سینما 7 بعدی باید مقداری هزینه بپردازید.

پارک آب و آتش تهران تا چه ساعتی باز است؟ بازدید از این مجموعه 24 ساعته است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برای رزرو هتل هتل نزدیک به پارک آب و آتش تهران مثل هتل آپارتمان ملل، هتل آپارتمان ستیا، هتل ارم، هما، پاریز، پردیس و غیره، با تخفیف های همیشگی میتوانید از سامانه رزرواسیون اقامت 24 اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی