ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید تور استانبول از تهران و شهرستان ها با نامی گشت

وقتی قصد سفر دارید و به دنبال خرید تور استانبول هستید، با نرخ های بسیار متفاوتی روبه رو خواهید شد. خوب این نرخ های متفاوت که در بعضی از مواقع خیلی هم با هم تفاوت دارند، انتخاب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی قصد سفر دارید و به دنبال خرید تور استانبول هستید، با نرخ های بسیار متفاوتی روبه رو خواهید شد. خوب این نرخ های متفاوت که در بعضی از مواقع خیلی هم با هم تفاوت دارند، انتخاب را برای شما سخت می کنند. حالا آیا باید ارزانترین تور را انتخاب کنیم؟ آیا قیمت گران تر تور به معنای دریافت امکانات و خدمات بیشتری است؟ خوب باید به شما بگوییم که آژانس های مسافرتی از روش های مختلفی برای تبلیغ پکیج های تور استانبول خود استفاده میکنند.  بنابراین امکان دارد شما این تبلیغات را در روزنامه ها، مجلات، تبلیغات اینترنتی و همینطور پیامک های تبلیغاتی که روی تلفن های همراه خود دریافت می کنید، که برای معرفی پکیج های تور استانبول میباشد. اما وقتی برای خرید این تورها تصمیم می گیرید که از طریق این آگهی ها با دفاتر فروش تورها تماس بگیرید با قیمت های متفاوتی رو به رو می شوید و این آژانس ها سعی دارند به شما این اطمینان را بدهند که مجری مستقیم تور استانبول هستند و نرخ بهتری نسبت به سایر همکاران خود دارند.

حالا سوالی که مطرح می شود این است که علت عمده اختلاف قیمت تورهای استانبول دقیقا چیست؟ خوب باید بگوییم که گاها در بازه زمانی های مختلف علت اختلاف قیمت تورهای استانبول به دلیل بلیط شرکت های هواپیمایی است! مثلا در نظر بگیرید قصد خرید تور استانبول را دارید ممکن است برای یک تور 4 شب با 2 نرخ متفاوت مواجه شوید که برای اقامت در یک هتل به شما پیشنهاد داده شده است؛ اگر پروازها با شرکت های هواپیمایی متفاوت باشند، نرخ ها متفاوت خواهند بود. در ضمن توجه داشته باشید که سایت های زیادی تور استانبول را رزرو می کنند، اما متاسفانه اکثرا بعد از رزرو آنلاین ممکن است هتل جا نده یا تایید نکنه که شما با رزرو تور استانبول خود از آژانس نامی گشت می توانید تاییدیه رزرو تور با پرواز و هتل انتخابی خودتان را دریافت کنید و با خیال راحت راهی استانبول زیبا و دیدنی شوید. ضمنا برخی از آژانس های مسافرتی که به قول معروف چارتر کننده پروازهای ترکیه هستند، خوب امکان دارد در روزهای نزدیک به پرواز بتوانند قیمت های ارزانتری را به شما پیشنهاد کنند.

در اصل این تورها که تورهای لحظه آخری استانبول یا آفر تور استانبول گفته می شود که نسبت به پکیج های تورهای عادی استانبول نرخ های ارزانتری دارند. بنابراین تعجب نکنید اگر مسافری که روی صندلی کنار دست شما نشسته است، تور مشابه شما را به نصف یا دو برابر قیمت شما خریده باشد. مهم است بدانید که بعضی آژانس های مسافرتی در بازه زمانی هایی مثل تابستان و یا ایام نوروز هتل هایی را از قبل رزرو کرده اند. در چنین شرایطی این آژانس های گردشگری نرخ ارزانتری از هتل گرفته اند و ممکن است پکیج تور ارزانتری را به شما ارائه دهند. اما کدام یک از قیمت های تو استانبول واقعی است؟ و چگونه تور با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

  • هوشمندانه رفتار کنید و حتما تور خود را از آژانس های معتبر خریداری کنید.
  • بدون اینکه با هتلی آشنایی نداشته باشید صرفا به دلیل اینکه نرخ ارزانتری دارد، اقدام به رزرو نکنید. با توجه به در دسترس بودن اینترنت می توانید اطلاعات تمام هتل ها را در اینترنت بررسی کنید و بعد نسبت به رزرواسیون اقدام کنید.
  • نسبت به آگهی ها و سایت هایی که در اینترنت تبلیغات می دهند دقت کنید و سعی کنید تور را با مراجعه به دفتر آژانس رزرو کنید در این صورت هم از واقعی بودن آژانس مطمئن شده اید و هم قرارداد مربوط به تور را با آژانس مربوطه منعقد کرده اید.
  • از خرید تور با قیمت هایی که با نرخ بازار تفاوت زیادی دارند، خودداری کنید.

آیا تور استانبول از تبریز و مشهد هم برگزار می شود؟

این روزها با نزدیک شدن به بازه زمانی تعطیلات، بیشتر ما کم کم به این فکر می افتیم که بهترین مقصد برای سفر کجاست؟ و یا این که به کدام شهر یا کشور سفر کنیم که بیشتر از تفریحات آن بتوانیم لذت ببریم و البته ارزان هم برای ما تمام شود! خوب برای جواب این سوال در این مطلب قصد داریم مقصدی عالی و پرطرفدار برای سفر که البته با هر نوع سلیقه ای هم هماهنگی داشته باشد را به شما علاقه مندان سفر پیشنهاد کنیم، پس این دعوت آژانس مسافرتی نامی گشت را قبول کنید و با این ما همراه باشید تا محبوب ترین و ارزانترین تور خارجی برای سفر تفریحی را بشما معرفی کنیم.

مجموعه مسافرتی نامی گشت، سایت برگزاری تور استانبول از تبریز، مشهد، شیراز و... می باشد که برای رفاه حال شما عزیزان انواع تورهای استانبول را با بالاترین تنوع برگزار می کند. با توجه به این نکته که روزانه تعداد زیادی مسافران تبریزی، مشهدی و... عازم شهر استانبول هستند در صورتی که شما قصد رزرو تور استانبول از تبریز یا مشهد را دارید، می توانید از انواع تورهای ارائه شده با توجه به سلیقه خود بهترین تور را انتخاب و رزرو کنید. فقط کافیست به سایت آژانس نامی گشت مراجعه کنید؛ قطعا پیشنهادهای بسیار شگفت انگیزی را خواهید داشت که باید بسیار آگاهانه آن ها را بررسی کنید و مقایسه کنید. ضمنا تورهای لحظه آخری استانبول به دلیل بلیط چارتری قیمتی پایین دارند و کشور ترکیه که از ایرانی ها ویزا نمیخواهد و یا اینکه تدارک ویزای آنها زمان زیادی نمیبرد؛ بهترین و ارزانترین گزینه برای سفر بشمار می رود.

در خصوص تورهای استانبول هوایی از مشهد باید بدانید که متاسفانه ایرلاین ‌های ایرانی از مشهد به سمت استانبول هیچ پروازی ندارند و فقط ایرلاین ‌های خارجی از مشهد به طرف استانبول پرواز می‌ کنند. همچنین ایرلاین ‌های ترکیش، قطر ایرویز، امارات و فلای دبی از مشهد به سمت استانبول پرواز دارند که فقط ترکیش پرواز مستقیم دارد و طول پرواز آن حدودا 4 ساعت است. در ادامه اینکه اگر می‌ خواهید با تور استانبول از مشهد سفر کنید، چند گزینه پیش روی شماست؛ اول اینکه با اتوبوس، قطار یا هواپیما به تهران سفر کنید و سپس از تهران به مقصد استانبول سفر کنید. راه دوم هم این است که با از پروازهای مستقیم مشهد به استانبول استفاده کنید البته هزینه سفر به استانبول از تهران به علت مسافت کمتر تهران به استانبول، قطعا پایین ‌‌تر از هزینه سفر از مشهد است.

در آخر مهم است بدانید که داشتن اطلاعات کامل از رزرو و خرید تور استانبول از تهران و شهرهای ایران بسیار حائز اهمیت است و بدون آگاهی از شرایط لازم ممکن است مجبور به پرداخت هزینه ‌های اضافی بشوید، بنابراین پیشنهاد میکنیم همیشه با تورهای مسافرتی آژانس نامی گشت سفر کنید و در هزینه های جانبی سفرتان کاملا صرفه جویی کنید. شما در سفر با تورهای مسافرتی نامی گشت می توانید گشت شهری رایگان، تور لیدر و مترجم، ترانسفرهای فرودگاهی، صبحانه رایگان، سیم کارت رایگان گروهی، بیمه مسافرتی و هزینه بلیط پروازهای داخلی در تورهای مسافرتی خود را از ما دریافت کنید. البته در هنگام عقد قرارداد باید حواستان به قرارداد تور باشد و تمامی این نکات را در قرارداد چک کنید!

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای استانبول از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع از مبدا تهران، تبریز، مشهد و دیگر شهرهای ایران کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای استانبول هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای استانبول فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی