ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر چیزی که باید در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن بدانید

اطلاعات شما در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن چقدر است؟ ایا تاکنون برای خرید گیفت کارت ps4 و خرید گیفت کارت ps5 اقدام کرده‌اید؟ صنعت گیم را می‌توان صنعتی به شدت موفق دانست که همواره رو به رشد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اطلاعات شما در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن چقدر است؟ ایا تاکنون برای خرید گیفت کارت ps4 و خرید گیفت کارت ps5 اقدام کرده‌اید؟ صنعت گیم را می‌توان صنعتی به شدت موفق دانست که همواره رو به رشد است. امروزه در سر تا سر جهان، افراد با استفاده از وسایل مختلفی، به بازی کردن می‌پردازند و برخی علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، از این طریق به کسب درآمد نیز مشغول می‌شوند. گرچه امروزه انجام بسیاری از بازی‌ها با گوشی موبایل هوشمند نیز ممکن است؛ اما واقعیت این است که تقریباً همه افراد، بازی کردن با کنسول‌های بازی را ترجیح می‌دهند. این کنسول‌ها علاوه بر اجرای بهتر و با کیفیت‌تر بازی‌ها، برای بازی کردن بسیار راحت‌تر و دلچسب‌تر هستند.

از میان انواع کنسول‌ها نیز به نظر می‌رسد که پلی استیشن‌ها (Play station)، به خصوص جدبدترین آپدیت‌های آن یعنی پلی استیشن ۵ (ps۵) و پلی استیشن ۴ (ps۴)، محبوب‌ترین کنسول بازی به حساب می‌آیند. این کنسول‌های جذاب و با کیفیت محصول شرکت سونی (Sony)، تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی کردن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند به‌طوری که هر کسی آرزوی خرید آن‌ها را دارد. اگر موفق به خرید یک پلی استیشن شده باشید؛ حتماً درباره گیفت کارت چیز‌هایی به گوشتان خورده است. خرید گیفت کارت پلی استیشن، یکی از تصمیماتی است که مزیت‌های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گیفت کارت، مزیت‌ها، کاربرد و خرید آن، در ادامه متن با ما همراه باشید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن یا psn (play station network card) در واقع کارتی دارای کدی ۱۲ رقمی است. کدی که ارزش مالی دارد و شما می‌توانید از طریق آن کیف پول حساب کاربری خود را شارژ کنید. این کارت توسط خود شرکت سونی، طراحی شده و برای کاربران طرفداران گیم قابل خرید است. دارا بودن این کارت برای کاربران پلی استیشن در هر جای دنیا یک مزیت فوق‌العاده به حساب می‌آید و به دلایلی که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد، برای گیم دوستان ایرانی نه تنها توصیه شده، بلکه امری لازم است. خرید گیفت کارت پلی استیشن، می‌تواند قابلیت‌ها و مزیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران بگذارد. در ادامه با کاربرد‌های این کارت آشنا خواهید شد.

کاربرد‌های گیفت کارت پلی استیشن

  • خرید دیجیتال بازی‌ها

پلی استیشن، یک کنسول فوق‌العاده پرطرفدار است که توانایی اجرای انواع بازی‌های جذاب و با کیفیت را داراست. روش کلاسیک نصب بازی بر این کنسول، خرید نسخه فیزیکی بازی است. همان‌طور که می‌دانید؛ برای انجام چنین خریدی باید به صورت حضوری به چندین و چند فروشگاه مراجعه کرد تا نهایتاً بتوان بازی مورد نظر را یافت. این بازی‌ها معمولا دردسر‌های خرید و نصب را به دنبال دارد. این در حالی است که می‌توان با خرید گیفت کارت پلی استیشن، بازی‌ها را به صورت دیجیتالی از play station network و یا play station store خریداری نمود. در این روش، نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی و به جان خریدن سایر دردسر‌های خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها که همه ما از بچگی با آن‌ها آشنا هستیم؛ نیست. شما با پرداخت هزینه خرید بازی از کیف پولی که توسط گیفت کارت خود شارژ کرده‌اید می‌توانید به‌راحتی بازی مورد علاقه خود را نصب کنید. خوب است بدانید که امکان پیش خرید کردن (pre-order) بازی‌ها نیز از این طریق ممکن است.

  • استفاده از تخفیفات

معمولاً کمپانی‌ها، برای تشویق کاربران خود به خرید آیتم‌هایی نظیر گیفت کارت پلی استیشن، مزیت‌هایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. تخفیفات گوناگون برای بازی‌ها و خدمات فروشگاه پلی استیشن از مزیت‌هایی هستند که خرید گیفت کارت، آن را در اختیار افراد می‌گذارد. در واقع در صورت نداشتن گیفت کارت، این بازی‌ها با قیمت اصلی خود از طریق کارت‌های بین‌المللی قابل خرید هستند. اما اگر فردی قصد خرید بازی‌ها از طریق حساب شارژ شده خود به وسیله گیفت کارت را داشته باشد، خرید او شامل تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

  • خرید سایر محصولات سونی

همان‌طور که می‌دانید سونی یک کمپانی بزرگ ژاپنی است که فعالیت آن تنها به کنسول‌های بازی محدود نمی‌شود. این کمپانی در زمینه ساخت فیلم و انتشار موزیک نیز فعالیت دارد و خرید گیفت کارت پلی استیشن، این قابلیت را به شما می‌دهد که از سایر محصولات سونی نیز بتوانید بهره ببرید و از این طریق آن‌ها را خریداری نمایید

  • استفاده از سرویس‌های اشتراکی

سرویس‌های اشتراکی معمولاً سرویس‌هایی هستند که دارا بودن آن‌ها می‌تواند مزیت‌های فوق‌العاده و برتری را به دارندگان خود هدیه دهد. به‌عنوان مثال یوتیوب را در نظر بگیرید. در یوتیوب با خرید سرویس اشتراکی می‌توانید بدون تبلیغات مزاحم، ویدئو تماشا کرده و امکان دانلود ویدئو‌ها برای شما فراهم می‌شود. این دو تنها بخشی از مزیت‌هایی هستند که خرید سرویس اشتراکی یوتیوب می‌تواند برای شما داشته باشد. در پلی استیشن، سرویس اشتراکی پی اس پلاس (ps plus) سرویسی محبوب است که قابلیت‌های قابل توجهی را در اختیار کاربران می‌گذارد. به‌عنوان مثال از طریق این سرویس می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و با همراهی آن‌ها از بازی خود، لذت بیشتری ببرید.

مزیت‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن

1) استفاده به جای کارت اعتباری بین‌المللی

تحریم‌های بانکی اعمال شده بر کشور، یکی از مشکلات بزرگی است که فعالین در دنیای دیجیتال با آن مواجه هستند. واقعیت این است که هیچ‌کدام از بانک‌های کشور ایران، بانک بین‌المللی به حساب نمی‌آیند و این مسأله باعث می‌شود که شهروندان ایران نتوانند در درگاه‌های بین‌المللی پرداخت انجام دهند و از خرید آیتم‌های خارجی، باز بمانند. خرید بازی از فروشگاه‌های پلی استیشن نیز خریدی بین‌المللی به حساب می‌آید که با استفاده از کارت‌های بانک‌های ایران، میسر نیست. اما خبر خوش این است که شما می‌توانید از طریق گیفت کارت، حساب خود را شارژ کنید و از این طریق بازی‌های مورد علاقه خود را خرید و نصب کنید. در واقع شما با ردیم (Redeem) کردن آن بر روی پلی استیشن خود می‌توانید کیف پول حساب‌تان را شارژ کنید. در چنین حالتی، با خرید مبلغ خریداری شده مستقیماً از کیف پول حساب کاربری کم می‌شود و دیگر با محدودیت‌های ناشی از پرداخت بین‌المللی مواجه نخواهید شد.

2) نداشتن تاریخ انقضا

یکی از مزیت‌های قابل توجه این کارت‌ها، نداشتن تاریخ انقضا است. در واقع شما می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن، برای همیشه تا زمان پایان اعتبار مالی آن، از آن استفاده کنید. این ویژگی از دو نظر، مزیت به حساب می‌آید. شما می‌توانید از آن برای هدیه دادن استفاده کنید. قطعاً دوست گیمر شما از هدیه گرفتن یک گیفت کارت که بتواند هر زمانی که دوست داشته باشد از آن استفاده کند، بسیار خوشحال خواهد شد. دومین مسأله، نفع مالی آن است. البته این مزیت تنها شامل ایرانیان می‌شود. از آن‌جایی که یک فرد ایرانی باید گیفت کارت متعلق به ریجن‌های دیگر را با ارز‌های خارجی خریداری کند و با توجه به افزایش قیمت روز افزون این ارز‌ها نظیر دلار و یورو می‌توان با خرید گیفت کارت‌هایی با اعتبار بیشتر و بدون تاریخ انقضا، آینده نگری به خرج داد!

ریجن‌بندی، نکته‌ای حائز اهمیت به هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن

جالب است بدانید که محصولات کمپانی سونی که پلی استیشن نیز شامل آن‌هاست بر اساس ریجن‌بندی طراحی می‌شوند. به‌عنوان مثال از ریجن‌های پلی استیشن سونی می‌توان به آمریکا، انگلیس، اروپا، ژاپن، امارات و... اشاره کرد. اگر پلی استیشن شما متعلق به هر کدام از این ریجن‌ها باشد، شما می‌توانید با چک کردن قسمت پشتی جعبه کنسول خود به این مسأله پی ببرید. شرکت سونی، برای هر کدام از این ریجن‌ها با توجه به قوانین و مقررات آن‌ها، محتوای مناسب‌تری برگزیده است. به‌عنوان مثال می‌توان به حذف کردن بخش‌های غیر قانونی و نا متعارف با توجه به ریجن اشاره کرد.

توجه به ریجن‌بندی به هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن بسیار مهم است. چرا که پلی استیشن متعلق به هر ریجن، گیفت کارت مخصوص به خود را نیز داراست. این گیفت کارت‌ها بر اساس ارز ریجن تعیین می‌شوند و باید با همان ارزش مالی خریداری شوند. به‌عنوان مثال اگر ریجن پلی استیشن شما آمریکا است؛ باید برای آن گیفت کارت پلی استیشن آمریکا را خریداری نمایید که ارزش‌گذاری آن به دلار است.

نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت ps4 و خرید گیفت کارت ps5 به‌عنوان پرمخاطب‌ترین محصولات سونی برخلاف سایر محصولات مشابه آن، چندان سخت نیست. چرا که در ایران هستند افراد و یا سایت‌هایی که این گیفت کارت‌ها را برای فروش ارائه می‌دهند. اما اگر بحث خرید باشد، جهت از دست نرفتن پول همیشه خرید از یک فروشگاه امن توصیه شده است. در واقع اگر فروشگاهی معتبر را پیدا کنید برای همیشه از دردسر‌های خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها و اتفاقاتی نظیر نصب دیر هنگام آپدیت‌های بازی‌ها و... خلاص خواهید شد. در ادامه به شما فروشگاه گیف کارت را معرفی خواهیم کرد که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های موجود جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن است.

گیف کارت

گیف کارت نام فروشگاهی است که شما می‌توانید از آن گیفت کارت‌های پلی استیشن را به راحتی خریداری نمایید. تنوع در گیفت کارت‌های این فروشگاه، از ویژگی‌های برتر آن است. شما می‌توانید تنها با پرداخت معادل قیمت، به گیفت کارت متعلق به ریجن پلی استیشن خود دست یابید. به شدت توصیه می‌شود پیشنهادات شگفت‌انگیز و فوق‌العاده این فروشگاه اینترنتی را از دست ندهید و با مقرون به صرفه‌ترین قیمت، به مزایای بی‌نظیر گیفت کارت‌ها دست یابید و به‌عنوان یک گیمر، سطح خود را با دسترسی به آخرین بازی‌ها، بالا ببرید. شما می‌توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت گیف کارت به نشانی اینترنتی https://gifkart.com/psn/ مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی