ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامپیوتر
رپورتاژ آگهی

خرید کتاب کامپیوتر

کامپیوتر وسیله‌ای الکترونیکی است که می‌تواند داده‌ها و اطلاعات را ذخیره، بازیابی و پردازش کند. اختراع کامپیوتر یک تغییر بسیار بزرگ در جهان بود و زندگی مردم را در قرن بیست و یک با تکنولوژی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کامپیوتر وسیله‌ای الکترونیکی است که می‌تواند داده‌ها و اطلاعات را ذخیره، بازیابی و پردازش کند. اختراع کامپیوتر یک تغییر بسیار بزرگ در جهان بود و زندگی مردم را در قرن بیست و یک با تکنولوژی گره زد. در طول قرن نوزدهم ماشین‌های محاسبۀ مکانیکی برای حل چالش‌های پیچیده محاسباتی طراحی و ساخته شدند. نخستین کامپیوترهای رقمی، بسیار گران بودند و فقط محاسبات علمی انجام می‌دادند. در این مقاله با ما همراه باشید تا درمورد خرید کتاب کامپیوتر و انواع آن با شما صحبت کنیم .

این کامپیوترهای قرن نوزدهمی آن‌قدر عظیم بودند که تمام فضای یک اتاق را اشغال می‌کردند. کامپیوتر که زمانی به آن «مغز الکترونیکی» می‌گفتند از سال 1930 وارد بازار شد. هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی در اوایل قرن بیستم کامپیوترها پیچیده‌تر و قدرتمندتر شدند. کامپیوترها هر روز کوچک‌تر شدند و قدرت پردازش اطلاعات آن‌ها بالاتر رفت. کامپیوترهای امروزی قابلیت ذخیرۀ حجم بالایی از اطلاعات و داده را دارند.

تایپ اسناد، ارسال پست الکترونیک، بازی، مرور وب، پخش و تماشای فایل‌های ویدیویی تنها بخشی از قابلیت این دستگاه الکترونیک است. استفاده از کامپیوتر در زندگی ما تبدیل به ضرورت شده است. موقع استفاده از دستگاه خودپرداز، اسکن کردن بارکد مواد غذایی یا استفاده از ماشین حساب در واقع از نوعی کامپیوتر استفاده می‌کنید. از مهندس‌ها تا پزشک‌ها، دانش‌آموزان تا معلم‌ها، کارآفرین‌ها، سرمایه‌گذاران و سازمان‌های دولتی همگی برای انجام وظایف خاص، سرگرمی، درآمد آنلاین و کارهای اداری از کامپیوتر استفاده می‌کنند.

کامپیوترها می‌توانند در مدت زمان کوتاهی کارهای زیادی را با کیفیت و دقت بالاتر به انجام برسانند، کارهایی که اگر انسان می‌خواست به صورت دستی انجامشان بدهد باید زمان خیلی زیادی صرف می‌کرد. کامپیوترها صنایع و کسب‌وکارها را به سطح جهانی رسانده‌اند. افراد در خانه برای آموزش آنلاین، سرگرمی، بازی و تماشای فیلم از کامپیوترها استفاده می‌کنند.

خرید کتاب کامپیوتر  دنیای جهانی

اتصال کامپیوتر به اینترنت، زندگی روزمره، عادت‌ها و زندگی‌مان را تغییر داد. با استفاده از کامپیوتر به صورت آنلاین کسب درآمد می‌کنیم یا با بانکداری اینترنتی خیلی سریع‌تر از گذشته کارهای بانکی را انجام می‌دهیم. میزان دقت کامپیوتر بسیار بالاست و با استفاده از کامپیوتر میزان خطاهای انسانی به شدت کاهش یافته است. سهولت کار با کامپیوتر باعث شده افراد بیشتری قادر به انجام چنین مشاغلی باشند. با این وجود چون کامپیوتر توانایی قضاوت در موقعیت را ندارد، تصمیم‌گیری در مواقع بحرانی بسیار دشوارتر می‌شود. امنیت و یادگیری کامپیوتر تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم زندگی شده است.

خرید کتاب کامپیوتر  گام به گام با کامپیوتر

شاید دوست داشته باشید فرزندان‌تان از سنین کم با کامپیوتر و کارکرد آن تا حدودی آشنا باشند. شاید حتی خودتان وقت زیادی نداشته‌اید تا با مفاهیم کلیدی و کارکرد بسیاری از بخش‌های کامپیوتر آشنا شوید. کتاب پیش رو شش جلد است که آن را راشل بیلر و مارین برلاینر نوشته‌اند و مجموعه‌ای آموزنده به صورت گام به گام است که نویسندگان با طرح بازی‌ها و سرگرمی‌های جالب به معرفی کامپیوتر پرداخته‌اند.

با خرید کتاب کامپیوتر «گام به گام با کامپیوتر» می‌توانید خیلی راحت دانش‌آموزان و علاقه‌مندان را با کامپیوتر، واژه پرداز، نشر رومیزی، بانک اطلاعاتی و صفحه گسترده و نحوۀ کار با آن‌ها آشنا کنید. با خرید کتاب کامپیوتر «گام به گام با کامپیوتر» و مطالعۀ آن بدون کمک دیگران می‌توانید با مفاهیم پایۀ کامپیوتر آشنا شوید. انتشارات قدیانی کتاب پیش رو را با ترجمۀ امیر صالحی طالقانی و پرویز امینی به چاپ رسانده است. برای خرید این کتاب با تخفیف ویژه حتماً سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید.

خرید کتاب کامپیوتر  برنامه‌ نویسی کامپیوتری

یکی از راه‌های دستور دادن به کامپیوتر برنامه نویسی است. این دستورالعمل‌ها را به نام کد می‌شناسند و برنامه‌نویس‌های کامپیوتر برای حل مشکلات کامپیوتری یا انجام وظیفه یک کد می‌نویسند. در واقع تمام نرم‌افزارهای کامپیوتری مثل سیستم عامل، آفیس، مرورگرها و غیره برنامه‌هایی هستند که با برنامه‌نویسی بر روی کامپیوتر به اجرا در می‌آیند. با وجود پیشرفت تکنولوژی و نقش کامپیوتر در زندگی روزمره و یکی شدن مشاغل مختلف با کامپیوتر، یادگیری کار با کامپیوتر و دانستن زبان برنامه‌نویسی بسیار اهمیت پیدا کرده است.

وقتی بخواهید در این زمینه شروع به فعالیت کنید به دلیل گستردگی زیاد این حوزه ممکن است سردرگم و گیج شوید. کتاب برنامه‌نویسی کامپیوتری را «اوا هالند» و «کریس مینیک» نوشتند و این کتاب در سال 2016 منتشر شد. با خرید کتاب کامپیوتر «برنامه‌ نویسی کامپیوتری» سه زبان رایج برنامه‌ نویسی یعنی اچ‌تی‌ام‌ال، سی‌اس‌اس و جاوا اسکریپت را یاد می‌گیرید. نویسندگان در کتاب «برنامه نویسی کامپیوتری» این زبان‌های برنامه نویسی را به صورت گام به گام و به زبان ساده آموزش داده‌اند.

بعد از خواندن این کتاب می‌توانید به راحتی اولین سند اچ‌تی‌ام‌ال خودتان را بنویسید و با عناصر این زبان آشنا شوید. کتاب شامل شش پروژه است و تمامی مراحل را با شکل رنگی به صورت کامل به شما توضیح داده‌ است تا بتوانید به راحتی تمام مراحل را عملی کنید. در سال 1396 انتشارات آوند کتاب «برنامه نویسی کامپیوتری» را با ترجمۀ «نیلوفر رحیم زاده» به چاپ رساند. برای خرید کامپیوتر «برنامه نویسی کامپیوتری» با تخفیف ویژه حتما سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید.

خرید کتاب کامپیوتر  فرهنگ کامپیوتر

آیا تا به‌حال پیش آمده که اصطلاح خاصی در حوزۀ کامپیوتر به گوش‌تان بخورد اما معنی آن را ندانید؟ از آن‌جایی که کامپیوتر تبدیل به وسیله‌ای فراگیر شده بهتر است همه کاربرد و اصطلاحات آن را بلد باشند. با خرید کتاب کامپیوتر «فرهنگ کامپیوتر» که شرح اصطلاحات کامپیوتری و تمامی لغات این حوزه است می‌توانید اصطلاحات و کلمات خاص کامپیوتر را یاد بگیرید. این کتاب که از میان واژه‌نامه‌ها و منابع مربوط به کامپیوتر گردآوری شده شامل اصطلاحات جدید، لغات تخصصی و واژه‌های اختصاصی کامپیوتری است. کتاب «فرهنگ کامپیوتر» را داود شکوهی نیا و یعقوب نماینده ترجمه کرده‌اند و نشر صفار و اشراقی آن را به چاپ رسانده است. برای خرید کتاب کامپیوتر «فرهنگ کامپیوتر» با تخفیف ویژه به فروشگاه آنلاین سی‌بوک مراجعه نمایید.

خرید کتاب کامپیوتر  کامپیوتر و مغز

یکی از بزرگ‌ترین نوابغ و ریاضی‌دانان قرن بیستم، جان فون نویمان اندکی قبل از مرگش شروع به نوشتن کتاب «کامپیوتر و مغز» کرد و این کتاب اولین بار در سال 1958 به چاپ رسید. فون نویمان شخصیت مهمی در علوم کامپیوتر بود و در این کتاب به این موضوع پرداخته است که چگونه می‌توان مغز را یک ماشین محاسباتی در نظر گرفت. جان فون نویمان در این کتاب تفاوت مهم بین مغز و کامپیوترها مثل سرعت پردازش و موازی کاری را مورد بحث قرار داده است.

جان فون نویمان که عمدۀ شهرتش را مدیون ابداع نظریۀ بازی‌ها است در واقع نقشی اساسی در تکوین کامپیوتر به مفهوم امروزی ایفا کرده است. کتاب کامپیوتر و مغز آخرین اثر بدیع و مهیج و همچنین ناتمام این نویسنده است. برای خرید کتاب کامپیوتر «کامپیوتر و مغز» با ترجمۀ رضا امیر رحیمی حتماً سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید.

خرید کتاب کامپیوتر  هنر خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ

خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ مناسب یک‌جور هنر است. کامپیوترها قابلیت‌های مختلفی دارند. امروزه برای هر کاری کامپیوتر و لپ‌تاپ ویژه‌ای به کار می‌رود چون سرعت پردازش اطلاعات هر کامپیوتر و لپ‌تاپ با دیگری متفاوت است. مثلاً برای خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ باید ویژگی‌های قطعات کامپیوتری مثل پردازشگر، کارت گرافیک، سیستم عامل و بسیاری خصوصیات دیگر را در نظر بگیرید و همچنین بتوانید قیمت این سیستم‌های الکترونیکی را با هم مقایسه کنید.

به همین جهت موقع خرید وسایل الکترونیکی و به‌خصوص کامپیوتر و لپ‌تاپ خریدار بابت تنوع بالا و ویژگی‌ها زیاد گیج و سردرگم می‌شود. برای این‌که بتوانید بهترین کامپیوتر و لپ‌تاپ مناسب با نیاز خودتان را بخرید و سرتان کلاه نرود بد نیست که خرید کتاب کامپیوتر «هنر خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ» را مد نظر قرار دهید. با خواندن این کتاب دیگر لازم نیست از کسی بپرسید که کدام کامپیوتر مناسب شماست.

نویسنده تمام مطالب این کتاب را بر اساس تجربه و دانش خودش نوشته است. اردشیر کاویانی در این کتاب از ساده‌ترین تعریف‌ها و مثال‌ها استفاده کرده تا شما به راحتی متوجۀ مفاهیم کتاب شوید. همچنین با خرید کتاب کامپیوتر «اردشیر کاویانی» با لواز جانبی کامپیوترها مثل موس، کیبورد و بهترین ویژگی‌های آن‌ها و تفاوت‌ها و انواع آن‌ها آشنا می‌شوید.

این کتاب مناسب دانش‌آموزان، دانشجویان رشته‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، هوش مصنوعی و آی‌تی، مدیران شبکه، کارمندان ادارات و سازمان‌ها، مسئولان خرید قطعات کامپیوتری اداره‌ها و سازمان‌هاست و حتی اگر قصد داشته باشید برای خودتان قطعات یا کامپیوتر مناسب بخرید نیز خواندن این کتاب بسیار به شما کمک خواهد کرد. برای خرید کتاب کامپیوتر «هنر خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ» چاپ انتشارات کلید آموزش با تخفیف ویژه می‌توانید به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه نمایید.

کلام آخر

کامپیوترها آن‌قدر در زندگی ما نقش دارند و ما آن‌قدر به استفاده از آن‌ها عادت‌ کرده‌ایم که به سختی متوجۀ حضور آن‌ها می‌شویم با این‌حال نبودشان هم برای ما دردسرهای زیادی به وجود خواهد آورد. گرچه شاید بسیاری از ما با این ایدۀ نفوذ ماشین‌ها به زندگی روزمره‌مان مخالف باشیم اما کامپیوتر به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده‌ است. کامپیوتر یکی از بهترین هدیه‌های تکنولوژی است! در واقع کامپیوتر مجموعه‌ای از سرگرمی، اطلاعات، دانش و هوش است. بدون شک کامپیوترها سهم بسزایی در زندگی و پیشرفت بشر داشته‌اند اما بهتر است بردۀ تکنولوژی نشوید! باید موقع استفاده از کامپیوتر هدف و معنایی داشته باشیم و همیشه یادمان باشد که دنیای واقعی خارج از صفحۀ نمایش کامپیوترمان است!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی