ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایکس پی.پن یک مانیتور طراحی فوق‌العاده

انتخاب مانیتوری مناسب برای افراد مختلف از جمله طراحان جزو دغدغه‌های اساسی محسوب می‌شود. انتظاراتی که یک طراح از مانیتور طراحی دارد می‌تواند متفاوت از بقیه کاربران باشد. از جمله این انتظارات می‌توان به صفحه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب مانیتوری مناسب برای افراد مختلف از جمله طراحان جزو دغدغه‌های اساسی محسوب می‌شود. انتظاراتی که یک طراح از مانیتور طراحی دارد می‌تواند متفاوت از بقیه کاربران باشد. از جمله این انتظارات می‌توان به صفحه نمایش حرفه‌ای، قلم طراحی، وزن سبک، طراحی شیک و قیمت مناسب اشاره داشت. بر اساس این معیارها می‌توان گفت مانیتور طراحی ایکس پی پن، همۀ آن چیزی است که شما از یک مانیتور طراحی فوق‌العاده انتظار دارید. از جمله مدل‌های معروف این برند می‌توان به آرتیست پرو اشاره کرد. این مانیتور که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد، تحول زیادی را برای استفاده هر چه بهتر کاربران فراهم کرده است. برای بررسی دقیق‌تر نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه انداخته می‌شود.

چرا ایکس پی پن انتخابی مناسب برای طراحان است؟

شمار زیادی از طراحان به دنبال خرید مانیتوری هستند که امکان خرید با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تصویر در آن به صورت یک‌جا ارائه شود. در این میان، برند ایکس پی پن همان گزینه‌ای است که تمامی معیارهای طراحی را در اختیار گرافیست‌ها قرار می‌دهد. مانیتور طراحی ایکس پی ‌پن در ابعاد مختلفی از جمله 13.3، 15.6، 22 و ... وجود دارد. داشتن ابعاد مختلف در این دستگاه باعث شده طراحان با داشتن گزینه‌های متعدد بتوانند اندازه مناسب خود را برای امور ثابت یا پرتابل مورد استفاده قرار دهند.

به صورت معمول افراد از اندازه‌های 12 و 13 اینچی این مانیتور به منظور استفاده‌های پرتابل و قابل حمل، ابعاد 16 اینچی هم برای پرتابل و هم به منظور رومیزی و از 22 اینچی آن تنها به شکلی ثابت استفاده می‌کنند.

قلم نوری، امکانی جذاب در مانتیور ایکس پی پن

از جمله دلایل دیگری که این مانتیور را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای طراحان کرده می‌توان به قلم آن اشاره کرد. دارا بودن قلم نوری حساس و دقیق به طراحان این امکان را می‌دهد که به آسانی طرح خود را بر روی صفحه منتقل کنند. داشتن ویژگی‌های خاصی مانند حساسیت به زاویه قلم باعث شده تا امکان طراحی جزئی‌ترین و ظریف‌ترین طرح‌ها نیز فراهم شود.

آرتیست پرو، محبوب‌ترین مدل مانیتور طراحی ایکس پی پن

مدل آرتیست پرو این مانیتور طراحی، یکی  دیگر از سایر مدل‌های این برند است که به تازگی وارد بازار شده. با وجود تازگی عرضه، این مدل دارای محبوبیت فراوانی در بین طراحان است. این محبوبیت به دلیل ویژگی‌های خاص و فیچرهایی است که باعث استفاده آسان‌تر از این مانیتور شده است. مانیتور آرتیست پرو با داشتن رزولوشن 1980*1080 از کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌برد. همین موضوع کیفیتی عالی از تصویر را در اختیار طراحان قرار می‌دهد.  از سوی دیگر این مانتیور با داشتن پنل IPS امکان تماشای گسترده از زاویه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. تکنولوژی IPS در این دستگاه کیفیت تصاویر و رنگ‌های تفکیک‌شده بهتری را در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب صفحه آرتیست پرو می‌توان به آنتی گلیر (Anti Glare) بودن آن اشاره کرد. این پوشش سبب می‌شود تا مانیتور بازتاب نور محیطی اطراف را به حداقل میزان برساند. این ویژگی جذاب به‌ویژه برای طراحان که نیاز به تمرکز بیشتری برای تماشای صفحه مانیتور دارند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

دقت رنگ آرتیست پرو حدود 88% است. این مدل از مانیتور طراحی ایکس پی پن با امکان تشخیص 1607 میلیون رنگ، فضای گسترده‌ای از رنگ‌های متنوع را به کاربران می‌دهد.

آرتیست پرو با داشتن کلیدهای میان‌بر در کنار مانیتور به کاربران این امکان را می‌دهد که گزینه‌های مورد نظر خود را شخصی‌سازی کنند. امکان سفارشی کردن این مانیتور طراحی باعث می‌شود تا افراد به صورت سریع‌تر و با دقتی بیش‌تر طراحی خود را انجام دهند.

قلم نوری بهینه‌شده در مدل آرتیست پرو

قلم این دستگاه حساسیست بالایی نسبت به فشار دارد. بر اساس ادعای شرکت ایکس پی پن حساسیت این قلم در حدود 8192 LEVEL است. همین موضوع باعث عملکرد بهتر طراحی در ایجاد طرح‌ها و خطوط مختلف توسط این دستگاه می‌شود.

دارا بودن دو کلید قابل تنظیم در این قلم سبب شده تا طراحان با امکان برنامه‌ریزی آن نیز مواجه شوند. افراد می‌توانند این کلیدها را به منظور کاربردهای مختلف تنظیم کنند. به صورت عمده این کلیدها برای شخصی‌سازی به عنوان پاک‌کن یا راست‌کلیک به کار می‌روند. این دو کلید که بیشترین کاربرد را در طراحی دارند سبب افزایش سرعت طراحی کاربران می‌شوند.

از لوازام جانبی دیگری که همراه این مانیتور عرضه می‌شود می‌توان به 8 نوک اضافی و نگهدارنده‌ای به منظور محافظت اشاره کرد. این قلم تا فاصله 10 میلیمتری دستگاه امکان تشخیص را داشته و با بهره بردن از تکنولوژی الکترومگنتیک، بدون نیاز به باطری عمل می‌کند و سرعت انتقال آن بیش از 200 RPS است. تمامی این ویژگی‌ها نسبت به نسخه قبلی این مدل مانیتور ایکس پی پن آرتیست پرو بهبود قابل توجهی داشته است.

مانیتور طراحی ایکس پی پن از ایران ایکس پی پن

ایران ایکس پی پن عرضه‌کننده رسمی و نمایندگی محصولات XP-Pen در ایران است. این شرکت با داشتن سابقه‌ای 8 ساله همواره به عرضه جدیدترین محصولات این برند فعالیت داشته و خدمات پس از فروش کالاهای ایکس پی پن را نیز ارائه می‌دهد. از جمله کالاهای این شرکت می‌توان به انواع مانیتور طراحی ایکس پی پن مانند آرتیست پرو، قلم نوری، پد طراحی و سایر اکسسوری‌های مربوط به برند ایکس پی پن اشاره کرد. ایران ایکس پی پن با داشتن نیروی انسانی متخصص و با تجربه خدمات تعویض و گارانتی دوازده ماهه ارائه می‌دهد. داشتن این نیروهای متخصص سبب می‌شود تا شما با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام داده و از بابت خدمات گارانتی آن آسودگی داشته باشید. ایران ایکس پی پن با داشتن خدمات 12 ماهه این اطمینان را به مشتریان می‌دهد تا در زمان بروز مشکل، امکان تعویض دستگاه فراهم است. اگر شما نیز به عنوان یکی از هنرجوهای طراحی دیجیتال قصد خرید محصولات ایکس پی پن را دارید از سایت مجموعه ایران ایکس پی پن دیدن کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی