ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ارز دیجیتال در صرافی پی فا24

 در عصر و دوره ای زندگی می کنیم که شما می توانید در دنیای مجازی بدون هیچ محدودیتی صاحب اموالی شوید که قابلیت نقد شوندگی در دنیای واقعی را هم دارند. مال شما از دنیای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 در عصر و دوره ای زندگی می کنیم که شما می توانید در دنیای مجازی بدون هیچ محدودیتی صاحب اموالی شوید که قابلیت نقد شوندگی در دنیای واقعی را هم دارند. مال شما از دنیای واقعی به دنیای مجازی می رود، ارزش آن افزایش و یا کاهش پیدا می کند سپس با اراده شما آن مال دوباره وارد دنیای واقعی می شود. خیلی رمزآلود به نظر می رسد. اکنون در سرتاسر جهان سرمایه گذاران بی شماری، جذب دنیای رمزآلود رمز ارز ها شده اند و برای بدست آوردن سود در بازار ارز دیجیتال تلاش می کنند. صرافی پی فا24 شما را در پیمودن این راه همراهی می کند. پی فا24 یک صرافی ارز دیجیتال برای ارائه خدمات در حوزه رمز ارز ها به هموطنان ایرانی خود می باشد.

  برای ورود به این عرصه، کار شما با «انتخاب» یک صرافی خوب از میان صرافی های دیگر ارز دیجیتال آغاز می شود. آنگاه می توانید با خرید تتر یا خرید بیت کوین و یا دیگر رمز ارز ها و سپس فروش آنها در زمان مناسب، کسب سود کنید. چنانچه در ابتدای این مسیر، صرافی ارز دیجیتال را درست انتخاب کرده باشید، چشم انداز آینده سرمایه گذاری شما، امیدوار کننده خواهد بود.

صرافی خوب 

  ویژگی های یک صرافی خوب یا یک صرافی معتبر در عرصه ارز دیجیتال نامحدود نیستند. امنیت درگاه، حجم معاملات بالا، میزان کارمزد پایین، رابط کاربری ساده، احراز هویت آسان، پرداخت سریع وجه و پشتیبانی همیشگی، ویژگی های یک صرافی معتبر هستند که خوشبختانه صرافی پی فا24 نیز از این اوصاف بهره مند است.

  انتخاب یک صرافی معتبر در حوزه ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این، تحریم های بین المللی علیه کشورمان ایران نیز موضوع مهم دیگری است که باید آن را هم در نظر بگیریم زیرا غالباً صرافی های معتبر خارجی از تحریم ها تبعیت می کنند و سرمایه ایرانیان را با مخاطرات جدی مواجه می سازند. بنابراین ضرورت انتخاب یک صرافی معتبر ایرانی برای یک سرمایه گذاری مطمئن، اجتناب ناپذیر خواهد بود. با انتخاب پی فا24 به عنوان یک صرافی معتبر ایرانی شما می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه تان محفوظ می ماند.

نحوه ثبت نام در صرافی پی فا24

1ـ وارد سایت PAYFA24.COM شوید و «شروع خرید و فروش» را انتخاب کنید. 

2ـ برای ورود به مرحله بعد بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. چنانچه پیش از این در صرافی پی فا24 ثبت نام کرده باشید نیازی به دنبال کردن مراحل دیگر ندارید. کافیست که شماره موبایل و رمز عبور را درج تا وارد پنل خود شوید. (شماره موبایل باید به نام خودتان ثبت شده باشد).

3ـ برای شما کدی پیامک خواهد شد تا آن کد را در فیلد زیر وارد کنید. چنانچه کدی برای شما پیامک نشده باشد از گزینه دریافت کد مجدد استفاده نمائید.

4ـ اطلاعات شخصی شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و کلمه عبور اکانت خود را در این قسمت وارد نمائید. (رمز عبور را با حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و علائمی مانند @ و & وارد نموده سپس رمز عبور خود را مجدداً وارد کنید.) 

اکنون حساب کاربری شما در صرافی پی فا24 آماده انجام معاملات رمز ارز ها می باشد.

احراز هویت در صرافی پی فا۲۴ 

برای احراز هویت در صرافی پی فا24 زمان زیادی صرف نمی شود بلکه این کار در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از 15 دقیقه) انجام می پذیرد. به منظور آشنایی کامل شما با این مرحله در پی فا24 می توانید ویدئوی زیر را در آپارات ملاحظه فرمائید.

خرید و فروش در صرافی پی فا۲۴

خرید و فروش ارز دیجیتال با دسترسی به قیمت های لحظه ای رمز ارز ها در صرافی پی فا24 امکان پذیر است.

برای فروش ارز دیجیتال خود باید به صورت زیر عمل کنید:

رمز ارز مورد نظر را در پنل کاربری یا کیف پول خود انتخاب کنید و بر روی دکمه «فروش» کلیک نمائید. 

2ـ آن مقدار از رمز ارز مورد نظر که قصد فروشش را دارید، در این قسمت مشخص کنید. چنانچه می خواهید برای این تراکنش توضیحی ارائه کنید آن را در فیلد پایین بنویسید. سرانجام، نحوه دریافت وجه را انتخاب کنید.

برای دریافت وجه حاصل از فروش رمز ارز سه روش وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب نمائید:

روش اول ـ وجه ریالی به کیف پول شما در صرافی پی فا24 واریز شود. 

روش دوم ـ وجه ریالی به حساب بانکی شما واریز شود.

روش سوم ـ وجه ریالی به حساب بانکی شخص دیگری که شما اعلام می کنید، واریز شود.

اما برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود باید به صورت زیر عمل کنید:

1ـ ابتداء به کیف پول خود بروید و بر روی گزینه «واریز» کلیک نمائید.

2ـ هر مبلغی را که برای خرید مد نظر دارید از کارت بانکی به کیف پول خود در صرافی پی فا24 انتقال دهید.

3ـ در صفحه کیف پول خود، رمز ارز مد نظرتان را انتخاب و سپس بر روی گزینه «خرید» کلیک کنید.

4ـ مقدار خرید خود را وارد نمائید تا رمز ارز مورد نظرتان به کیف پول شما واریز شود.

سوالات متداول

در این قسمت به سوالاتی که امکان دارد به ذهن شما خطور کرده باشد، پاسخ داده می شود. چنانچه سوال دیگری دارید، آن سوال را در قسمت نظرات و زیر همین پست مطرح کنید. پشتیبانی صرافی پی فا24 در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

سوال 1ـ چرا برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال باید صرافی پی فا24 را انتخاب کنم؟

پی فا24 : زیرا صرافی پی فا تمام ویژگی های یک صرافی معتبر شامل امنیت درگاه، حجم معاملات بالا، میزان کارمزد پایین، رابط کاربری ساده، احراز هویت آسان، پرداخت سریع وجه و پشتیبانی دائمی را داراست.

سوال 2ـ آیا احراز هویت در صرافی پی فا24 الزامی است؟

پی فا24 : برای فروش رمز ارز احراز هویت در صرافی پی فا الزامی نیست اما اگر درخواست وجه داشته باشید باید احراز هویت را انجام دهید.

سوال 3ـ چه رمز ارز هایی در صرافی پی فا24 معامله می شوند؟

پی فا24 : تمامی رمز ارز هایی که در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی جهان معامله می شوند در صرافی پی فا قابلیت انجام معامله را دارا هستند. چنانچه رمزارزی در لیست پی فا24 نباشد فقط با یک تیکت پشتیبانی، رمز ارز مورد نظر در کمتر از نیم ساعت به لیست ارزهای موجود صرافی پی فا24 افزوده می شود.

سوال 4ـ در صرافی پی فا24 چه راه دیگری را برای کسب درآمد کاربران وجود دارد؟

پی فا24 : کاربران صرافی پی فا24 می توانند به روش زیرمجموعه گیری ضمن دعوت از دوستان خود به صرافی پی فا از طریق لینکی که در پنل کاربری ایشان معین شده برای خود درآمد کسب کنند. یعنی با هر خرید دوستان دعوت شده، مبلغی به عنوان پورسانت به کیف پول دعوت کننده واریز می شود.

 سوال 5ـ قیمت تتر و نیز کارمزد انجام معاملات در صرافی پی فا24 با دیگر صرافی های ارز دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

پی فا24 : سیاست حرفه ای صرافی پی فا اصل مشتری مداریست. بنابراین پی فا خود را ملزم می داند تا با اخذ کمترین کارمزد و نیز در اختیار قرار دادن تتر ارزان قیمت برای کاربران خود نسبت به دیگر صرافی های ارز دیجیتال امکان معاملات با حاشیه سود بیشتر را برای مشتریان خود فراهم نماید. 

 جهت ثبت نام در سایت صرافی پی فا 24 اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی