ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راه اندازی آسانسور
رپورتاژ آگهی

راه اندازی آسانسور با ارزان‌ترین قطعات

خرید قطعات آسانسور و پله برقی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن برای یک ساختمان اداری، مسکونی و ... می‌باشد. به طور کلی هر آسانسور متشکل از قطعات و ملزومات مختلفی می‌باشد که سبب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید قطعات آسانسور و پله برقی نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن برای یک ساختمان اداری، مسکونی و ... می‌باشد. به طور کلی هر آسانسور متشکل از قطعات و ملزومات مختلفی می‌باشد که سبب به حرکت درآوردن راحت‌تر و روان‌تر کابین آسانسور می‌شوند. نصب و راه اندازی صحیح و اصولی آسانسور یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مراحلی است که در ایمنی کابین آسانسور و مسافرین آن وجود دارد. در کنار نصب صحیح و اصولی قطعات آسانسور، خرید قطعات آسانسور مرغوب حائز اهمیت می‌باشد که به این جهت  نیازمند بررسی مشخصات و قیمت آسانسور 1401 می‌باشید.

مراحل راه اندازی آسانسور

مراحل نصب آسانسور، یکی از مراحل بسیار پیچیده و تخصصی می‌باشد که نیاز به آموزش ویژه‌ای دارد؛ اما فروشگاه تخصصی قطعات آسانسوری کلمان این پروسه سخت و پیچیده را برای شما ممکن ساخته است. مراحل راه اندازی ساده و مطمئن آسانسور به صورت زیر می‌باشد. شما می‌توانید انواع آسانسور باکیفیت  را نیز از این فروشگاه خریداری نمایید.

1.آماده سازی چاهک آسانسور

اولین مرحله در نصب و راه اندازی آسانسور مختص به چاهک آسانسور می‌باشد. به فاصله‌ی قائم بین کف پایین‌ترین نقطه توقف تا کف پاه آسانسور چاهک می‌گویند. این فاصله بر اساس استاندارهای ویژه تعریف و تعیین شده است که براساس نوع و سرعت آسانسور این فاصله متغیر است. آماده سازی چاهک آسانسور خود به مراحل دیگری تقسیم بندی می‌شود.

دیوار کشی اطراف چاهک آسانسور

سه طرف چاهک باید از کف اولین توقف تا موتورخانه‌ی ایجاد شده به طور کامل و تخصصی دیوار کشی شود. این دیوار کشی می‌تواند بسته به شرایط ساختمانی از نوع آجر، رابیتس و ورق فولادی با استحکام مناسب باشد سپس باید برای بیشتر شدن استحکام این دیوار از مخلوط گچ، خاک و سیمان دیوار ایجاد شده را به خوبی پوشاند و سپس طبق دستورالعمل مربوطه روشنایی داخل چاهک را اعمال کرد.

آماده سازی کف چاله

ایجاد چاه ارت باید در مرحله‌ی آماده سازی چاهک آسانسور در نظر گرفته شود. برای سهولت کار می‌توان از چاه اصلی ایجاد شده ساختمان به عنوان چاه ارت استفاده کرد. بهتر است برای ایجاد چاه ارت رطوبت حاکم بر محیط را در نظر گرفت، پس در در نظر گرفتن رطوبت و اتصال سیم‌ها به یکدیگر چاه ارت را حفر کنید. در صورتی که چاه اصلی در ساختمان وجود ندارد در محل مناسب و نزدیک به آسانسور می‌توانید اقدام به حفر یک چاه جدید کنید.

2.آهن کشی آسانسور

در این مرحله نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. آهنکشی برای آسانسور به صورت یک پایه مستحکم عمل می‌کند که باید با استحکام بسیار بالا و دقت فراوان پایه گذاری شود. پس از انجام این مرحله شما باید بتن ریزی را به درستی و به صورت اصولی انجام دهید.

3. نصب ریل و درب

قلب تپنده هر آسانسور ریل و درب آن آسانسور می‌باشد و نصب هر یک از این اجزای آسانسور باید بدون کم‌ترین خطا انجام شوند. با توجه به اهمیت این دو قطعه و تفاوت قیمت‌های زیاد میان با زرگانی‌های مختلف خرید قطعات آسانسور در بازرگانی کلمان با نازل‌ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا امکان پذیر می‌باشد.

4. نصب مکانیک

در این مرحله شما باید تابلوی سه فاز را به برق سه فاز متصل کرده و موتور آسانسور مناسب خریداری شده برای آسانسور خود را بالا کشیده و روی شاسی آُسانسور نصب کنید. کابین آسانسور مورد نظر را به همراه کادر وزنه درون چاه آسانسور قرار داده و سیم بکسل را به آن متصل می‌کنیم.

5. ملزومات الکتریکی

در این مرحله شما باید کارهای الکتریکی مربوط به آسانسور خود را مانند نصب تابلو فرمان مناسب، سیم کشی موتور آسانسور نصب تراول کابل و ... است. بهتر است برای انجام این مراحل از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید. شما می‌‌توانید برای اطمینان خاطر بیشتر از تیم حرفه‌ای و متخصص کلمان برای نصب ملزومات الکتریکی خود کمک بگیرید.

6. بازرسی آسانسور

بازرس استاندارد جهت بازرسی دقیق آسانسور باید از آسانسور ایجاد شده به درستی بازدید کند و ایرادات احتمالی را به درستی رفع کند و در صورت عدم مشکل استاندارد آسانسور را صادر نماید. در صورت عدم توجه به این مرحله سبب ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیری به آسانسور شما می‌شود.

در انتها

تهیه و خرید قطعات آسانسور باکیفیت یکی از مسائلی است که افرادی را که به دنبال تهیه قطعات مطمئن با قیمت به صرفه هستند را درگیر می‌کند. بازرگانی قطعات آسانسور و پله برق کلمان مفتخر است که با خرید و فروش قطعات آسانسور و پله برقی با قیمت استثنایی و کیفیت بسیار بالا در بین دیگر بازرگانی‌هایی همچون میرزایی، رایا آسانسور، بالا بان و جام لیفت برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی