ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ازکی و مسئولیت اجتماعی و اخلاق در برندنیگ

استارت‌آپ ازکی یک اپلیکیشن‌ فعال در زمینه بیمه است که امکان مقایسه پوشش‌ها و قیمت انواع بیمه ماشین، مسافرتی، آتش‌سوزی، تکمیلی درمان و .... شرکت‌های مختلف بیمه را به کاربران می‌دهد. این سایت مقایسه و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استارت‌آپ ازکی یک اپلیکیشن‌ فعال در زمینه بیمه است که امکان مقایسه پوشش‌ها و قیمت انواع بیمه ماشین، مسافرتی، آتش‌سوزی، تکمیلی درمان و .... شرکت‌های مختلف بیمه را به کاربران می‌دهد. این سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه برای خود اهداف اجتماعی یا منفعت همگانی هم تعریف کرده است و سعی می‌کند در استراتژی تجاری خود توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی داشته باشد. این شرکت‌ درکنار اینکه به‌عنوان یک کسب‌وکار برای سود برنامه‌ریزی می‌کند، در استراتژی‌‌های بازاریابی خود فعالیت خیریه و کمک به توسعه مناطق محروم را هم مد نظر دارد و برای رشد و توسعه کشاورزی در مناطق محروم قدم‌هایی هرچند کوچک آغاز کرده است.

ساخت سردخانه محصولات کشاورزی در شهرستان قصرقند با شعار ایران برای سیستان

یک نمونه از ایده‌های مسئولیت اجتماعی شرکت ازکی ساخت «سردخانه محصولات کشاورزی» در شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان است. ظرفیت این سردخانه 85 تن است و به گفته مدیران بازاریابی ازکی اجرای این پروژه با اهداف زیر انجام شده است:

  • جلوگیری از فاسد شدن محصولات کشاورزی و ایجاد شرایط اولیه مناسب برای نگهداری آنها
  • نگهداری محصولات و استفاده بهینه و عرضه آنها به بازار به صورت فراوری شده
  • کارآفرینی و اشتغازایی در منطقه و سوددهی بیشتر به باغبانان

این سردخانه بعد از تعطیلات نوروزی قابل بهره‌برداری شده است و کشاورزان می‌توانند محصولات مختلف میوه‌های منطقه مانند خرما،‌ انبه و ... را تا ظرفیت 85 تن در این سردخانه نگهداری و فرآوری کنند. یعنی دیگر محصولاتی که کشاورزان با زحمت بسیار می‌کارند و برداشت می‌‌کنند تا به خاطر دمای بالا فاسد نمی‌شوند. درضمن زنان منطقه هم می‌توانند با فراوری خانگی محصولات کشاورزی آن‌ها را به بازار عرضه کنند و کسب‌ درآمد داشته باشند. یعنی هم کشاورزی و اشتغال‌زایی در منطقه پیشرفت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر مطلب «ازکی؛ حامی کشاورزان سیستان و بلوچستان» را بخوانید.

مشارکت کاربران ازکی در توسعه کشاورزی مناطق محروم

چند سالی می‌شود که دیگر داشتن برگه کاغذی بیمه شخص ثالث الزامی نیست. همین اصلاح قانون عدم نیاز به داشتن «نسخه کاغذی بیمه‌نامه» باعث شد تا ازکی امکانی را برای کاربران خود فراهم کند تا موقع خرید بیمه شخص ثالث، درصورت تمایل نسخه کاغدی را دریافت نکنند و از گرفتن نسخه چاپی بیمه‌نامه‌ صرف‌نظر کنند.

کاربرانی که موقع خرید بیمه شخص ثالث گزینه «بیمه‌نامه کاغذی نمی‌خواهم» را انتخاب می‌کنند به‌دلیل حمایت از حفظ محیط زیست، مبلغ ۳۰ هزار تومان هدیه از ازکی دریافت می‌کنند. این کاربران می‌توانند  هدیه‌ مشارکت در حفظات محیط‌زیست خودشان را  داخل کیف پول‌‌شان در سایت ازکی نگه دارد و یا آن را به خیریه نیکان ماموت اهدا کند.  ازکی توانست با کمک کاربران خود نهایتا از بهمن ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۱ با عدم دریافت نسخه کاغذی به ساخت این سردخانه و برداشتن قدم‌های هرچند کوچک در راستای کمک به کشاورزان و حفظ محصولات آنها برای رونق اقتصادی بیشتر در مناطق محروم کمک کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی