ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارز دیجیتال
رپورتاژ آگهی

چطور ارز دیجیتال استخراج شده را نقد کنیم؟

استخراج ارز دیجیتال یکی از شغل های جذاب این روز های دنیای ارز های دیجیتال است که هر شخصی در مقیاس های کوچک و بزرگ از این شیوه سرمایه گذاری کسب سود میکند. عواملی زیادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استخراج ارز دیجیتال یکی از شغل های جذاب این روز های دنیای ارز های دیجیتال است که هر شخصی در مقیاس های کوچک و بزرگ از این شیوه سرمایه گذاری کسب سود میکند. عواملی زیادی در سودده بودن استخراج یا به اصطلاح ماین ارز دیجیتال دخیل است که نیاز به گرفتن مشاوره با متخصصین این حوزه دارد. اما اگر با هر روشی ارز دیجیتال استخراج کرده اید و قصد نقد کردن یا تبدیل به ریال ارز هایتان را دارید، تنها کافیست ۴ مرحله این آموزش را دنبال کنید.

آموزش تبدیل ارز دیجیتال استخراج شده به پول

عدم انتخاب یک صرافی معتبر و بی دقتی و ناآگاهی استخراج کنندگان ارز های دیجیتال در مورد شیوه نقد کردن رمزارز  باعث شده تا کارمزد و کمیسیون های سنگینی را پرداخت کنند. البته در خیلی از موارد شخص استخراج کننده، دارایی خود را توسط افراد سودجو و کلاهبردار از دست داده است. به همین دلیل اگر یکبار برای همیشه روش نقد کردن ارز استخراج شده را آموزش ببینید، برای همیشه از دست افراد سودجو در امان خواهید بود.

آموزش استخراج ارز دیجیتال با موبایل

یکبار برای همیشه با این حقیقت مواجه شوید. استخراج ارز دیجیتال با گوشی تنها زمانی ممکن بود که دنیای ارز های دیجیتال در ابتدای مسیرش بود و کسی با نام های:

  • استخراج ارز دیجیتال
  • استخراج رمزارز
  • استخراج بیت کوین
  • استخراج اتریوم
  • استخراج با ریگ
  • استخراج با اسیک (Asic Miner)

آشنا نبود. امروزه شرکت های بسیار بزرگی به طور تخصصی دستگاه هایی را طراحی و تولید میکنند که اختصاصی برای استخراج ارز دیجیتال خاصی طراحی شده است. بنابراین از نظر سخت افزاری و با توجه به پروسه استخراج ارز دیجیتال که نیرو گرافیکی بسیار زیادی میطلبد، گوشی موبایل شما در برابر این دستگاه های ماینر شانسی برای ماین ندارد.

استخراج توکن خاص با گوشی

البته اگر به دنبال استخراج ارز یا توکن خاصی هستید که خیلی شناخته شده نیست و عملا دستگاه های ماینر زیادی در شبکه استخراج آن ارز فعالیت نمیکنند، شانس استخراج با گوشی همچنان وجود دارد.

با این وجود اگر با هر روش استخراج ارز دیجیتال یا هر دستگاه ماینری رمزارز استخراج کردید و الان قصد نقد کردن آن را دارید با انجام ۴ مرحله زیر، میتوانید ارز دیجیتال خود را به ریال دریافت یا به هر ارز دیجیتال دیگر تبدیل کنید.

مرحله اول – ثبت نام در یک صرافی معتبر

انتخاب یک صرافی معتبر برای نقد کردن ارز های دیجیتال خود یک امر ضروری است. در انتخاب صرافی کاملا آزاد هستید اما چند معیار را مد نظر خود قرار دهید:

برداشت ریالی آنی

اکثر صرافی ها در برداشت های ریالی علاوه بر اینکه کاربر را الزام به احراز هویت میکنند، معمولا واریزی آن ها با تاخیر های زیادی همراه است. پروسه احراز هویت هم یک پروسه زمانبر و خسته کننده است که کاربر الزاما در تمام صرافی ها باید انجام دهد. اما نگران نباشید در این مقاله به شما راهی راه آموزش میدهیم که بدون احراز هویت و پروسه های زمانبر، برداشت ریالی آنی داشته باشید.

تبدیل مستقیم ارز به ریال

مشکل بعدی که پیش روی شماست تبدیل ارز دیجیتال به ریال است. در تمام صرافی ها کاربر میبایست بعد از انتقال ارز دیجیتال خود به صرافی، وارد صفحه ترید ارز مورد نظر شود، سفارش فروش خود را ثبت کند و بعد منتظر تکمیل سفارش فروش ارز خود باشد. این مشکل هم راه حل دارد.

پشتیبانی صرافی از ارز دیجیتال

مشکل نهایی و اصلی کابران این است که آیا صرافی، ارز استخراج شده شما را پشتیبانی میکند یا نه. اگر پشتیبانی کند که با دو مشکل بالا مواجه می شوید. اما در صورت عدم پشتیبانی، بعید است به راحتی بتوانید دارایی خود را نقد کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای نقد کردن ارز

راه حل تمام مشکلات بالا انتخاب یک صرافی مناسب استخراج کنندگان است. صرافی اریترون، با ارائه بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال خیالتان را بابت پشتیبانی از ارز دیجیتال استخراج شده شما راحت میکند. شما می توانید تنها با وارد کردن نام کامل و کد ملی، بدون ارسال عکس سلفی و کارت ملی، شماره کارت خود را وارد کنید و برداشت ریالی داشته باشید. همچنین برداشت های ریالی این صرافی آنی و بدون معطلی است.

ویژگی خوب دیگر این صرافی این است که با امکان تبدیل مستقیم رمز ارز میتوانید تنها با یک کلیک هر ارز دیجیتالی را به ریال یا به ارز دیجیتال دیگر تبدیل کنید.

بنابراین، انتخاب یک صرافی خوب تمام مشکلات ذکر شده را رفع میکند.

ثبت نام در صرافی اریترون کمتر از ۱ دقیقه زمان میبرد. با ثبت نام و وارد کردن نام و کد ملی آماده مرحله دوم شوید.

مرحله دوم – انتقال دارایی خود به صرافی

در این مرحله با توجه به نوع دستگاه استخراج ارز دیجیتال خود، رمزارز خود را به صرافی مورد ، انتقال دهید.

مرحله سوم – تبدیل ارز دیجیتال به ریال

پس از انتقال ارز دیجیتال به صرافی، کافیست ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنید. اگر صرافی اریترون را انتخاب کرده باشید، کافیست مطابق تصویر از پنل کاربری روی گزینه صرافی ساده یا تبدیل کلیک کنید. پس از آن میتوانید ارز خود را انتخاب و در فیلد بعدی ریال را انتخاب کنید. در نتیجه با کلیک بر روی گزینه تایید، تبدیل شما انجام می شود.

با بررسی کیف پول خود خواهید دید که ارز دیجیتال خود به ریال تبدیل شده است.

مرحله آخر – ثبت درخواست برداشت ریالی

پس از تبدیل رمزارز خود به ریال، کافیست درخواست برداشت ریالی خود را ثبت کنید. ابتدا کارت بانکی خود را وارد کنید و بعد از گزینه واریز و برداشت ریالی، مبلغ را وارد ، کارت بانکی مقصد را انتخاب و در نهایت درخواست برداشت را ثبت کنید.

ارز دیجیتال استخراج شده شما نقد شد و کمتر از یک ساعت دیگر به حساب بانکی شما واریز می شود.

صرافی ارز دیجیتال اریترون

اریترون علاوه بر خدمات نقد کردن ارز های دیجیتال برای استخراج کنندگان،  خدمات دیگری هم ارائه می‌کند. از بازار دو طرفه و توکن های اهرم دار گرفته تا عمق مارکت میلیارد دلاری برای بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال که بدون احراز هویت میتونید از این خدمات استفاده کنید. همچنین در مقاله آموزش ویدیویی صرافی اریترون، میتونید به صورت ویدیویی آموزش کار با این صرافی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی