ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با «سایت چکاپ» سئوی سایت خود را به صورت آنلاین بررسی کنید [رپورتاژ آگهی]

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) مجموعه‌‌ ای از قوانین است که باید جهت کسب رتبه و ترافیک ورودی از طریق این سیستم های نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود رعایت کنید. علاوه بر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) مجموعه‌‌ ای از قوانین است که باید جهت کسب رتبه و ترافیک ورودی از طریق این سیستم های نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود رعایت کنید. علاوه بر این، سئو راه حلی برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه کاربری سایت به شمار می رود.

چرا سئو برای کسب و کارها مهم است؟

سئو باعث می شود تا کسب و کار شما از طریق موتورهای جستجو به کاربرانی که به دنبال محصول و خدمات شما هستند معرفی شود. از طرفی با قرارگیری در رتبه‌های نخست نتایج جستجو و بیشتر دیده شدن ، باعث برندینگ و افزایش اعتبار نیز می شود. همچنین سئو نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی ارزان تر و نرخ بازگشت سرمایه بالاتری را دارد.

اکنون که با اهمیت سئو و تاثیرگذاری آن در کسب و کارهای اینترنتی آشنا شدید ، احتمالا قصد دارید وضعیت سایت خود را در این رابطه بررسی کنید.

سرویس «سایت‌ چکاپ» با تجزیه و تحلیل حرفه‌ ای سایت شما بر اساس فاکتورهای استاندارد سئو و ارایه گزارش دقیق به شما کمک می‌کند تا به سادگی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

روش کار به این صورت است که سایت شما به صورت آنلاین و با توجه به معیارهایی که برای موتورهای جستجو دارای اهمیت است برررسی شده و به آن امتیاز تعلق می گیرد.سپس نکاتی به زبان فارسی و به صورت ساده و قابل درک در رابطه با خطاهای موجود بیان می شود که هر مدیر سایتی خود می تواند نسبت به رفع آن اقدام کند.

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان جهت رتبه‌بندی سایت‌ ها بیش از 200 سیگنال را مورد بررسی قرار می‌دهد و هدف از این کار نمایش بهترین نتیجه به کاربران است.

سایت‌ چکاپ نیز تنها با یک کلیک وب‌ سایت شما را بررسی و تفسیر می‌ کند و گزارشی در مورد عواملی که ممکن است به رتبه‌ی شما در موتورهای جستجو صدمه بزند ارایه می ‌دهد. این سرویس جهت بررسی آنلاین سئو به طور مداوم با آخرین الگوریتم‌های گوگل مانند (پاندا،پنگوئن ،مرغ مگس خوار) و دیگر معیارهای استاندارد و تاثیرگذار در سئو به روزرسانی می‌شود تا همواره به کاربران در بهینه سازی سایت‌ شان کمک کند. همین حالا به صورت رایگان وضعیت سئو سایت خود را با سایت‌چکاپ بررسی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sinbad Sinbadi
    Sinbad Sinbadi | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    بسیار عالی

  • ali pamenary
    ali pamenary | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    این سایت هم، سایت خوبی
    woorank.com

  • hellona
    hellona | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا این سایت خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی