ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با «ویپاد» آنلاین در بانک پاسارگاد، افتتاح حساب کنید و کارت بگیرید

تا دو سال گذشته و قبل از شیوع کرونا، احتمالا شما هم تصور نمی‌کردید بتوانیم خیلی از کارهای روزمره‌مان که وقت و انرژی زیادی از ما می‌گرفت را از خانه و محل کار،‌ آنلاین و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا دو سال گذشته و قبل از شیوع کرونا، احتمالا شما هم تصور نمی‌کردید بتوانیم خیلی از کارهای روزمره‌مان که وقت و انرژی زیادی از ما می‌گرفت را از خانه و محل کار،‌ آنلاین و بدون مراجعه حضوری پیش ببریم. اما شیوع کرونا در سال‌های اخیر، باعث شد بتوانیم برخی امور که همیشه به خاطر آنها، دردسر و زحمت فراوانی را متحمل می‌شدیم را آنلاین و همگام با تکنولوژی روز دنیا انجام دهیم.

یکی از این دغدغه‌های همیشگی، رسیدگی به امور بانکی است. بانک‌هایی که شلوغی و انتظار، یکی از ویژگی‌های جدا نشدنی آنهاست. روز و ساعت کاری بانک‌ها نیز، اغلب دست و پای ما را برای مراجعه به بانک می‌بندد و ما را محدود می‌کند. بانک پاسارگاد، در راستای همین دغدغه و با پیشینه درخشان و تجربه پربار بانکی در این سال‌ها و با کمک تکنولوژی‌های روز دنیا، با تکیه بر اسمی کهن، رسمی نوین را در قالب «اپلیکیشن ویپاد» شکل داده و در اختیار همه هم‌وطنان در سراسر کشور قرار داده است.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد

ویپاد، بر پایه و اتکا به سال‌ها تجربه بانکداری و اعتبار بانک پاسارگاد، با هدف ارائه خدمات بانکی فراگیر به همه مردم ایران و هم‌سو با روندهای نوین بانکداری روز دنیا، طراحی شده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

با عرضه این عضو جدید خانواده بزرگ بانک پاسارگاد، امکان بهره‌مندی از خدمات متنوع بانکی به شکل کاملا آنلاین و غیرحضوری، برای هم‌میهنان فراهم شده است.

ویپاد، امکانات و قابلیت‌ها

حضور اینترنت، گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ها این امکان را به ما داده است تا بتوانیم در کنار مدیریت بهینه زمان، بسیاری از نیازهای روزمره خود را نیز آنلاین و راحت برطرف کنیم. یکی از مزایای ویپاد، همین سهولت دسترسی به اپلیکیشن و انجام ساده و سریع کارهای بانکی است. با برنامه ویپاد، همه ایرانیان در هر نقطه‌ای از کشور، می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد، از خدمات این بانک دیجیتال، بدون محدودیت زمانی و مکانی و بدون در نظر گرفتن ساعت و روز کاری، استفاده کنند.

از جمله قابلیت‌ها و امکانات فعلی اپلیکیشن ویپاد می‏‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به شعبه بانک
  • درخواست و دریافت کارت فیزیکی بانک پاسارگاد، رایگان و در آدرس دلخواه
  • دریافت کارت هدیه مجازی، آنلاین، آنی و  در هر ساعت از شبانه‌روز
  • دریافت تسهیلات خرد مصرفی، آنلاین، آنی و بدون نیاز به ضامن، وثیقه و چک و تنها مبتنی بر اعتبارسنجی آنلاین
  • بازیابی رمز اول کارت، بدون مراجعه به عابربانک
  • مسدودسازی کارت، آنلاین و آنی
  • فعال‌سازی رمز پویا، بدون مراجعه به بانک
  • فعال‌سازی پیامک واریز و برداشت، بدون پرداخت کارمزد
  • انتقال وجه از طریق حساب، شبا و کارت
  • و …

اما خدمات و امکانات ویپاد محدود و معدود نیست و در آینده‌ای نزدیک این خدمات و قابلیت‌ها روز به روز توسعه خواهند یافت و بیشتر خواهند شد. در کنار این قابلیت‌ها، اپلیکیشن ویپاد با داشتن رابط کاربری ساده و روان، در عین احساس امنیتی مثال‌زدنی، که نیاز ضروری هر اپلیکیشن بانکی است، این امکان را برای کاربران  ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی و دور از پیچیدگی، از خدمات ویپاد به عنوان بانک دیجیتال پاسارگاد، استفاده کنند.

پشتیبانی، همیشگی و در دسترس

یکی دیگر از ویژگی‌های ترابانک پاسارگاد، پشتیبانی آنلاین، ۲۴ ساعته و همه روزه آن است که به این امکان را در اختیار کاربران ویپاد قرار داده تا سوالات، مشکلات و … خود را درباره نحوه کار با اپلیکیشن یا خدمات ویپاد، در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر روزی از هفته، از طریق گفتگوی آنلاین داخل برنامه و تماس تلفنی، مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

ویپاد، به اعتبار بانک پاسارگاد

امنیت و اعتبار، شرطی جدانشدنی از بانک است و پشتوانه بانک پاسارگاد، دلیل محکمی برای اعتبار ویپاد است. تمام اطلاعات حساب دیجیتال پاسارگاد در سرورهای بانک پاسارگاد و اعتبارات نزد این بانک نگهداری و ذخیره می‌شود. این موضوع باعث شده تا اطمینان و آسایش خاطر کاربران برای استفاده از ویپاد تامین شود و بتوانند عملیات‌ها و اقدامات بانکی خود را در امنیت کامل انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و امکانات ویپاد، ترابانک پاسارگاد، در هر جای ایران که هستید، می‌توانید اپلیکیشن اندروید و iOS آن را از کافه بازار،  مایکت، سیب اپ و سیبچه نصب کنید یا به وب‌سایت ویپاد مراجعه کنید (کلیک کنید).

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی