ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ویژگی های وب سایت دور کار برای کارفرما و فریلنسر [رپورتاژ آگهی]

امروزه با پیشرفت جوامع، دنیای اطراف ما دچار دگرگونی شده است. به‌طور کلی کامپیوتر در تمامی رشته‌ها و هنرها و مشاغل گوناگون، رسوخ کرده و آن‌ها را دچار تغییر ساختار نموده است. روزی شما برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با پیشرفت جوامع، دنیای اطراف ما دچار دگرگونی شده است. به‌طور کلی کامپیوتر در تمامی رشته‌ها و هنرها و مشاغل گوناگون، رسوخ کرده و آن‌ها را دچار تغییر ساختار نموده است. روزی شما برای پرداخت قبض تلفن، باید صبح زود بیدار می‌شدید تا در صف طولانی پرداخت قبوض بانک‌ها، معطل نمانید اما امروزه با ورود کامپیوتر و فناوری اطلاعات به زندگی روزمره، دیگر نیاز حتی به بانک رفتن برای پرداخت قبوض نیست.

روزگاری برای پیدا کردن کار در زمینه‌های مختلف باید در فضاهای فیزیکی حاضر می‌شدید تا شما را برای انجام کار بسنجند اما امروزه با ورود فنّاوری‌های جدید مانند اینترنت و فضای مجازی، لزومی به حضور فیزیکی در کنار کارفرما نیست. جالب اینجاست که چنین امکانی با حضور جوانان در این عرصه‌ها، در کشور عزیزمان نیز فراهم گشته است. شما می‌توانید با گشت گذار در اینترنت و آشنایی با سایت‌هایی که کار از راه دور را امکان‌پذیر نموده‌اند، کار مورد علاقه خود را پیدا نمایید. یکی از این سایت‌های موفق که موفقیت خود را حاصل بنیان‌گذار خود آقای مهران میرشاهی می‌داند، سایت دورکار است. سایت دورکار فضایی امن و مطمئن برای برون‌سپاری انواع کارهایی است که از طریق کامپیوتر و فضای اینترنت قابل انجام و انتقال به کارفرما است.

1-w600

با سایت دورکار چگونه می‌شود کار را شروع کرد؟

در سایت دورکار شما به دو صورت می‌توانید وارد شوید. کارفرما یا فریلنسر (آزادکار). هر کدام از این دو نوع ورود به سایت تعریف خاص خود را دارد. اگر به عنوان کارفرما وارد سایت شوید، شما می‌توانید پروژه کاری خود را شرح دهید و منتظر بمانید تا فریلنسرها به شما پیشنهاد قیمت و رزومه کاری دهند و شما از بین تمامی فریلنسرها، کسی که هزینه مناسب دریافت می‌کند و رزومه خوبی دارد را انتخاب نمایید؛ اما اگر به عنوان فریلنسر وارد سایت شوید، شما می‌توانید برای پروژه‌های مختلف کارفرماها، پیشنهادهای هزینه‌ای دهید و منتظر باشید تا یکی از کارفرماها شما را انتخاب نماید و کار اینترنتی‌تان را شروع نمایید.

2-w600

مراحل کار با سایت برای فریلنسرها:

برای شروع باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید. روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه اصلی، کلیک نمایید. در این لحظه شما وارد صفحه‌ای مانند تصویر زیر خواهید شد.

3-w600

مشخصات لازم را وارد نمایید تا مراحل ثبت نام تکمیل شود. بعد از ثبت نام شما همیشه از قسمت ورود می‌توانید به پنل کاربری‌تان و میز کارتان دسترسی داشته باشید.

4-w600

حالا لازم است از قسمت لیست آخرین پروژه‌ها، پروژه‌ها را بررسی نمایید و پیشنهاد کاری بدهید و منتظر بمانید تا یکی از کارفرماها شما را انتخاب نماید و کارتان را شروع کنید.

مراحل کار با سایت برای کارفرماها:

کارفرما ابتدا بعد از ثبت نام در سایت باید پروژه مورد نظر خود را ایجاد نماید و تمامی مواردی که برای پروژه خود نیاز دارد را ذکر نماید. بعد از ثبت پروژه، کارفرما منتظر پیشنهاد‌های فریلنسرها می‌ماند و تمامی پیشنهاد‌ها را بررسی نموده و از بین پیشنهادها، بهترین را انتخاب می‌کند. حال پروژه را به فریلنسر می‌سپارید و در صورت رضایت از کار فریلنسر، مبلغ پروژه را آزاد می‌کنید و با فریلنسر تسویه حساب می‌کنید.

5-w600

چه پروژه‌هایی بیشتر در دورکار، انجام می‌شود؟

شاید باورتان نشود که امروزه، کارهای دورکاری مانند برنامه‌نویسی و یا طراحی اپلیکیشن و غیره جزو پردرآمد ترین شغل‌ها و مهارت‌های دنیای IT است. کافی است شما یکی از مهارت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی را به درستی یاد بگیرید. کارهایی مانند برنامه‌نویسی، طراحی نرم‌افزارهای تلفن همراه، طراحی گرافیک، تایپ، ترجمه، کارشناس محتوا، بهینه‌سازی سایت‌ها، توانایی انجام امور مختلف با کامپیوتر مانند انواع ویرایش‌ها، کار با انواع برنامه‌ها و غیره است.

6-w6007-w600

سایت دورکار توانسته است در این مدت کوتاه، توفیقات لازم را کسب نماید و در همین مدت بیش از 2600 فریلنسر را جذب نماید تا آماده انجام پروژه‌های کارفرماها باشند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Maleki
    Mohammad Maleki | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    سلام،نتیجه مسابقه چیشد؟ ₩

مطالب پیشنهادی