ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکاتی مفید برای انتخاب بهترین کولر گازی گری

کولر گازی گری را می توان جزء بهترین نمونه از کولرهای موجود در بازار دانست. شرکت چینی گری از سال 2005 تصمیم به تولید انواع کولر گازی گرفت. محصولات برند گری در این مدت زمان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کولر گازی گری را می توان جزء بهترین نمونه از کولرهای موجود در بازار دانست. شرکت چینی گری از سال 2005 تصمیم به تولید انواع کولر گازی گرفت. محصولات برند گری در این مدت زمان نه چندان طولانی تبدیل به یکی از محبوب ترین تجهیزات تهویه مطبوع موجود در بازار شده اند. شرکت گری با ارائه محصولات متنوع، به روز و با کیفیت در بازار ایران توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار ایران نیز داشته باشد.

کولر گازی گری یکی از تجهیزاتی به شمار می رود که هم برای سرمایش و هم برای گرمایش می توان از آن استفاده کرد. البته همه مدل ها این قابلیت را ندارند و برخی از مدل های گری فقط برای سرمایش طراحی شده اند و نمی توان در فصل های سرد سال جهت گرمایش از آنها استفاده کرد مانند مدل کیو فور ماتیک و جی فور ماتیک .

مدل های  ار فور ماتیک، اس فور ماتیک و آی سیو و آی کول اچ و پلار پنچ مدل از کولرهای گازی گری به شمار می روند که هم قابلیت سرمایش دارند و هم جهت گرمایش می توان از آنها استفاده کرد. محصولات گری تنوع بی نظیری دارند، بدین ترتیب در هر نقطه از کشور که باشید، می توانید کولر گری را متناسب با شرایط آب و هوایی همان منطقه تهیه کنید.

آشنایی با انواع کولرهای گازی گری

اگر به دنبال خرید کولرگازی گری هستید، باید اطلاعات زیادی در مورد این محصولات کسب کنید تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. کولرهای گازی گری در دو مدل کلی اینورتر یا بدون اینورتر تولید می شوند. بدین ترتیب در ابتدا باید تصمیم خود را بگیرید که کدام نمونه برای شما مناسب تر است. کمپرسورهای اینورتر دار معمولا دور متغیر دارند و از نظر مصرف انرژی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. کمپرسورهای معمولی یا بدون اینورتر دارای دور ثابت بوده و مصرف برق در آنها نیز بیشتر است. بنابراین اگر مصرف برق برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعا کولرهای گازی گری اینورتر دار برای شما مناسب تر هستند. آی سیو ، آی کول لومو و آی کول اچ و پلار مدل های اینورتر دار شرکت گری محسوب می شوند. ار فورماتیک، کیو فورماتیک، اس فور ماتیک و جی فور ماتیک و... نیز مدل های بدون اینورتر شرکت گری می باشند.

کولر گازی گری در دو مدل مختلف T1 و T3 تولید و روانه بازار می شود. مدل T1 کولرهایی هستند که بیشتر در مناطق معتدل و خنک  استفاده می شوند، زیرا هوای بسیار گرمی ندارند. موتورهای روتاری T1 یا فشنگی در این دسته قرار می گیرند. کولر گازی گری با موتور پیستونی را می توان در دسته T3 قرار داد. این نوع کولرها به طور اختصاصی برای مناطق بسیار گرم یا حاره ای ساخته شده اند. بیشترین میزان استفاده از کولرهای گری پیستونی مربوط به مناطقی مثل خوزستان، عسلویه، کیش و... در ایران و کشورهای اطراف مثل عربستان، عراق، امارات، قطر، کویت و... می باشد.

کولر گازی گری با موتور روتاری T3  را می توان در کل مناطق ایران نصب کرد که کم مصرف هم می باشد.

دسته بندی دیگری که برای انواع کولر گازی گری وجود دارد، این است که فقط برای سرمایش از آنها استفاده شود یا هم قابلیت گرمایش و هم قابلیت سرمایش داشته باشند.

چطور بهترین کولر گازی گری را بر اساس متراژ محیط پیدا کنیم؟

برایخرید کولر گازی گری نیاز است به نکات بسیار زیادی توجه شود. یکی از مهمترین نکات این است که بر اساس متراژ محیط مد نظر، کدام کولر مناسب تر است. قدرت سرمایش کولرهای گازی گری مانند سایر کولرها بر حسب واحد BTU سنجیده می شود. معمولا طبق استانداردهای موجود می توان به این نتیجه رسید که برای یک اتاق با متراژی معادل 12 متر، کولر گازی 12000 گری مناسب است. خرید کولر با گنجایش بیشتر برای چنین مکانی مقرون به صرفه نخواهد بود، زیرا هم قیمت اولیه بیشتر است و هم هزینه برق مصرفی آن افزایش می یابد. اگر قصد دارید کولر گری را در یک سالن  40 تا 55 متری قرار دهید بهتر است کولر 18000 گری را انتخاب کنید. رعایت این اصول باعث می شود تا بتوان مناسب ترین انتخاب را بر اساس فضای موجود انجام داد و برای فضای 55 تا 70 متری ظرفیت 24000 نیاز می باشد که سرمایش و گرمایش لازم را تامین می کند و برای فضاهای بزرگتر تا 75 متر به بالا می توان 30000 و 36000 نصب کرد.

مزایای استفاده از کولرهای گازی گری

هیچ فرقی نمی کند که شما از کولر گازی گری مدل دیواری و ایستاده و پرتابل قابل حرکت و پنجره ای و کانالی و سقفی استفاده می کنید. شما هر کدام از محصولات گری را که انتخاب کنید از یک سری مزایا بهره مند خواهید شد. یکی از بهترین مزایای محصولات گری، استفاده از مدرن ترین سیستم های سرمایشی در کولرهای گری می باشد. این موضوع باعث شده تا کولرهای گری بتوانند با صرف کمترین میزان برق، سرمای ایده آلی را برای مصرف کننده تولید نمایند. می توان به این نتیجه رسید که استفاده از کولرهای گری می تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

ویژگی بعدی استفاده از انواع کولر گازی گری، دوام و طول عمر بسیار مناسب آنها می باشد. کولرهای گری از قطعات و موتورهای بسیار باکیفیتی ساخته شده اند. این موضوع باعث می شود تا خرابی این کولرها بسیار کمتر از سایر برندها باشد. بنابراین مدت زمان طولانی تری می توان از انواع کولر گازی برند گری استفاده کرد. موتور کولرهای گری و گازی که برای آنها انتخاب شده همه استانداردهای لازم را دارند. بدین ترتیب هم از نظر سرمایش در شرایط ایده آلی قرار دارند و هم از نظر دوام و طول عمر جزء بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می روند.

برای تهیه انواع کولر گازی چه راه هایی وجود دارد؟

برای اینکه بتوانید انواع کولر گازی گری را خریداری کنید، دو روش کلی مقابل شما وجود دارد. اولین راه مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی در سطح کشور می باشد. معمولا فروشگاه های لوازم خانگی تعداد محدودی کولر گری برای عرضه دارند. این موضوع باعث می شود نتوانید مدل مناسب بر اساس متراژ محیط و شرایط آب و هوایی منطقه خود را پیدا کنید. روش بعدی خرید آنلاین می باشد. در این روش می توانید به سایت های معتبر در زمینه فروش کولر گازی گری مراجعه کنید. خرید اینترنتی انواع کولر گری بسیار راحت تر و سریع تر از روش های سنتی انجام می شود. برای اطلاع از قیمت کولر گازی گری و خرید آنلاین این محصولات می توانید به سایت خانه سفید یا https://white-home.co مراجعه کنید.

آدرس : بانه – بلوار ورزش – جنب پاساژ خیام – نمایندگی گری

087-34244252

09188742748

بختیاری

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی