ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش طریقه کسب درآمد از ارز دیجیتال و معرفی کمپین میلیاردر شو صرافی بیت 24

صنعت رمز ارزها از زمان تولد بیت کوین در سال 2008 تا کنون، رشد بی‌سابقه‌ای داشته است و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از این اتفاق، افراد بیشتری به دنبال گسترش سرمایه و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صنعت رمز ارزها از زمان تولد بیت کوین در سال 2008 تا کنون، رشد بی‌سابقه‌ای داشته است و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از این اتفاق، افراد بیشتری به دنبال گسترش سرمایه و درآمدزایی هستند. روش‌های مختلفی مانند استخراج، ترید و معامله، استیکینگ و شرکت در ایردراپ‌های رمز ارزی وجود دارد. یکی دیگر از راه‌های ساده و بی‌دردسر، استفاده از کد ریفرال و دعوت از دوستان نام دارد که شما با پیوستن به کمپین یک صرافی ارز دیجیتال مانند بیت 24 قادر به کسب درآمد از کریپتو هستید.

استخراج ارز دیجیتال

ماینینگ و استخراج جزء حیاتی بلاک چین‌هایی مانند بیت کوین است که در آن افراد به حل مسائل پیچیده ریاضی پرداخته و در ازای کار خود، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند. همانطور که می‌دانید، این فرآیند نیازمند صرف هزینه هنگفت روی تجهیزات و برق مصرفی است که مانع بزرگی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

علاوه بر این، استخراج ارز دیجیتال نیازمند دانش فنی بالاست و همچنین به‌خاطر حضور شرکت‌های قدرتمند در این صنعت، امکان کسب درآمد از این بازار را برای افراد عادی دشوار کرده است.

ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ها

روش نام‌آشنای دیگر، معامله و ترید کریپتو است. برای این کار شما باید در یک صرافی یک حساب کاربری ساخته و سپس به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. کسب سود از این روش نیازمند دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال عمیق از پروژه‌هاست. بنابراین کسب درآمد از خرید و فروش کریپتو، غالبا به درک پرایس اکشن و تلاش برای پیش‌بینی آینده قیمت بستگی دارد.

برای معامله رمز ارزها، صرافی‌های مختلفی در دنیا وجود دارد که به‌خاطر تحریم‌ها، استفاده از اکثر آن‌ها برای ایرانیان داخل کشور با مشکلات عدیده‌ای همراه است. بنابراین، استفاده از یک صرافی ایرانی می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

ایردراپ پروژه‌های رمز ارزی

ایردراپ روشی است که برخی از پروژه‌های تازه تاسیس برای جلب توجه تریدرها و سرمایه گذاران به خود استفاده می‌کنند. ایردراپ‌ها در واقع توکن‌های رایگانی هستند که با هدف افزایش آگاهی نسبت به پروژه و پایگاه کاربری، توسط یک صرافی بین افراد توزیع می‌شوند.

این روش کسب درآمد از ارز دیجیتال ساده و رایگان است، اما برای پیدا کردن ایردراپ‌های جدید هر روز باید به صرافی ها و وبسایت‌های مختلف سر زده و مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن آن‌ها در اینترنت صرف کنید.

استیکینگ و کسب درآمد از کریپتو

استیکینگ یکی دیگر از روش‌های نسبتا کم‌دردسر برای کسب درآمد از حوزه ارز دیجیتال است. این روش در شبکه‌های اثبات سهام کاربرد دارد و شما با واریز مقداری رمز ارز به یک شبکه خاص و اصطلاحا استیک کردن آن، به مشارکت در بلاک چین پرداخته و در ازای آن پاداش دریافت می‌کنید.

با اینکه این روش ساده به‌نظر می‌رسد، اما نیازمند خرید مقدار مشخصی از یک کریپتو و ارسال آن به شبکه است. شاید این روش برای بسیاری از افراد که دارای سرمایه اولیه پایین و به دنبال راه‌های رایگان برای درآمدزایی هستند، مناسب نباشند.

کسب درآمد از روش کد ریفرال و شرکت در کمپین صرافی ارز دیجیتال

یک روش رایگان و بی‌دردسر برای کسب درآمد از کریپتو، شرکت در کمپین‌های عضویابی در صرافی‌های معتبر است. در این روش شما با ثبت نام در صرافی مورد نظر، یک کد معرف یا همان ریفرال دریافت کرده و با ارسال آن به دوستان و آشنایان خود، در ازای ثبت نام آن‌ها مبلغی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید. بنابراین در روش کد ریفرال نیازی به سرمایه گذاری اولیه نیست و شرکت‌های معتبر نیز در این روش نباید در ازای درخواست واریز مبلغ به وبسایت خود، جایزه را به حسابتان واریز کنند. این نکته را برای تشخیص کمپین‌های معتبر در نظر داشته باشید.

کمپین میلیاردر شو شرکت دانش بنیان و صرافی ارز دیجیتال بیت 24 برنامه‌ای رایگان است که نیاز به هیچ سرمایه اولیه‌ای ندارد. در این کمپین پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری، در ازای عضویت هر فرد جدید در این صرافی از طریق کد ریفرال شما، مبلغی به‌عنوان جایزه در اکانت‌تان شارژ می‌شود. ویژگی جالب توجه این برنامه این است که با افزایش تعداد افراد ثبت نامی، مبلغ دریافتی به صورت تصاعدی بالا می‌رود.

برای آشنایی بیشتر با جزئیات کمپین میلیاردر شو بیت 24 به آدرس https://bit24.cash/campaign مراجعه کنید. برای کسب درآمد ارز دیجیتال از صرافی بیت 24 باید ابتدا یک حساب کاربری در این پلتفرم ساخته و با بارگذاری مدارک هویتی، در آن احراز هویت نمایید. این فرآیند طی چهار مرحله ساده انجام می‌شود. برای این کار وارد صفحه اصلی وبسایت بیت 24 شده و روی گزینه ثبت نام کلیک و سپس شماره موبایل و رمز عبوری تعیین کنید. در مرحله بعد مدارک خود را آپلود و احراز هویت را انجام دهید.

کسب درآمد از کریپتو از طریق ارسال کد معرف و دعوت از دوستان جمله روش‌های جذابی است که بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه، می‌توانید در صرافی بیت 24 به سودآوری پرداخته و حتی درآمد دائمی داشته باشید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی