ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

امروزه اینترنت در جهان بیش از همیشه در دسترس است و شمار استفاده کنندگان آن همچنان روز به روز بیشتر می شود. این افزایش در کنار شیوع کرونا موجب تغییرات بسیاری در زمینه کسب و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اینترنت در جهان بیش از همیشه در دسترس است و شمار استفاده کنندگان آن همچنان روز به روز بیشتر می شود. این افزایش در کنار شیوع کرونا موجب تغییرات بسیاری در زمینه کسب و کار، بازاریابی و فروش شده است. صاحبان کسب و کار سعی می‌کنند تا با توجه به شرایط حاضر، تبلیغات و بازاریابی فروش محصولات یا خدمات خود را بیشتر به فضای آنلاین ببرند.

در این شرایط، علم دیجیتال مارکتینگ اهمیت خود را نشان می‌دهد. دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ به معنای هر نوع بازاریابی است که در فضای آنلاین شکل می‌گیرد. با توسعه یافتن فضاهای آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و وب سایت ها، بازارکار متخصصین دیجیتال مارکتینگ افزایش  پیدا کرده و نقش آنها بیش از همیشه به چشم می‌آید. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این روند ادامه پیدا کند، درخواست برای تحصیل و ظرفیت استخدام در این رشته به شدت در حال افزایش است. در این مقاله به سوالات مربوط به تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا، هزینه ها و شرایط آن و بازار کار و متوسط درآمد آن می‌پردازیم.  ادامه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا می‌تواند تضمینی برای موفقیت حرفه‌ای ما باشد.

رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

صنعت دیجیتال مارکتینگ در کانادا به سرعت در حال پیشرفت است و این کشور تبدیل به یکی از بزرگ ترین مرکزهای بازاریابی جهان شده است. تقریباً تمامی کسب و کارها در فضای آنلاین هم حضور دارند و تعداد قابل توجهی هم تماماً به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. در این شرایط نیاز به متخصصین دیجیتال مارکتینگ در کانادا بیشتر از همیشه افزایش یافته است.

کانادا یکی از پنج کشور برتر در زمینه کیفیت آموزشی و تحصیلات است و در سال 2019 با جذب حدود 435000 دانشجوی خارجی در رتبه چهارم محبوب ترین مقصد دانشجوها برای ادامه تحصیل پس از آمریکا و انگلستان و چین قرار گرفت.

متوسط درآمد دیجیتال مارکتینگ در کانادا

میانگین درآمد شغل دیجیتال مارکتینگ در کانادا در حدود 57.500 دلار در سال (29.49 دلار در ساعت) است که بسته به تجربه کاری، محل زندگی و سمتی که در آن مشغول به کار خواهید شد متفاوت خواهد بود. متوسط حقوق افراد در ابتدای ورود به بازار کار حدود 45000 دلار در سال است، اما پس از مدتی، بیشتر افراد با تجربه در این حوزه تا حدود 80000 دلار در سال درآمد خواهند داشت.

میانگین حقوق دیجیتال مارکتینگ براساس محل زندگی

افراد تحصیل کرده در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مانند دیگر رشته‌ها معمولاً بر اساس استان محل زندگی خود درآمد متفاوتی دریافت می‌کنند. این تفاوت به علت اشباع یا کمبود بازار کار در این عرصه، وجود شرکت های مطرح، رونق تجارت، جمعیت و ... وجود دارد.

بالاترین متوسط حقوق در استان کبک با 65000 دلار در سال یافت می‌شود. در میان دیگر استان ها، آلبرتا، بریتیش کلمبیا و اونتاریو با حدود 58000 و ساسکاچوان با 50000 دلار در سال در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند و کمترین درآمد در استان نوا اسکوشیا با 45000 دلار در سال دیده می‌شود.

میانگین حقوق دیجیتال مارکتینگ بر اساس سمت کاری

در رشته دیجیتال مارکتینگ، حقوق شما متناسب با موقعیت کاری و مسئولیت‌ها و میزان تخصص خواهد بود. هرچقدر با تجربه تر و با تحصیلات بهتر باشید، به همان میزان درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد.

سرپرست تیم‌های دیجیتال مارکتینگ به طور میانگین 100000 دلار در سال (135000دلار در استان نوناووت – 62 هزار دلار در استان پرنس ادوارد آیلند) درآمد کسب می‌کنند. دیگر زمینه‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ که می‌توانید با تحصیلات در این رشته به کار در آن مشغول شوید، شامل: مدیر تولید با متوسط درآمد 75000 دلار در سال، متخصص ارزیابی بازار با میانگین درآمد سالانه 68000، مدیر محتوای وب با متوسط درآمد 64000 دلار در سال، دستیار سرپرست با میانگین حقوق سالانه 63000 دلار، متخصص محتوا با میانگین حقوق 60000 دلار در سال، نویسنده و ویراستار با میانگین درآمد 53000 دلار در سال و متخصص شبکه‌های اجتماعی به طور متوسط حدود 52000 در سال درآمد دارند.

هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا

میانگین هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا در مقطع دیپلم دوساله و فوق دیپلم بین 10 تا 22 هزار دلار در سال و در مجموع 2 تا 3 سال مدت زمان تحصیل تا گرفتن مدرک خواهد بود. تحصیل در مقطع لیسانس در مجموع چهار سال و شهریه آن حدود 15000 تا 32000 دلار کانادا خواهد بود. متوسط هزینه تحصیل  در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا در مقطع تحصیلات تکمیلی اما پرهزینه تر و در حدود 17000 دلار در سال است.

هزینه‌های تحصیل و میانگین درآمد رشته‌ طراحی سایت در کانادا

متوسط هزینه تحصیل در رشته طراحی سایت، بسته به عواملی که به آن اشاره شد بین 7000 تا 30000 دلار در سال خواهد بود. دوره آموزشی برای رشته طراحی سایت در چند مقطع  پیش دانشگاهی، دیپلم پیشرفته، لیسانس و تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد و هر یک از دوره‌ها،  دو تا چهار سال زمان می‌برند.

 میانگین درآمد طراح سایت در کانادا حدود 51000 دلار در سال است. حقوقی که انتظار می‌رود در ابتدای ورود به بازار کار این رشته کسب کنید، حدود 41000 دلار تخمین زده شده است. البته اکثر طراحان سایت مجرب در کانادا به طور متوسط 68000 دلار در سال درآمد کسب می‌کنند. بیشترین متوسط درآمد در استان بریتیش کلمبیا (53000 دلار در سال) و کمترین حقوق در نوا اسکوشیا ( 48000 دلار در سال) دیده می‌شود.

میانگین هزینه تحصیل و درآمد رشته سئو SEO در کانادا

 رشته‌های(Search Engine Optimization)  SEO هنوز به صورت لیسانس و تحصیلات تکمیلی وجود ندارد و معمولاً به صورت دوره‌های کوتاه آنلاین چند هفته ای یا چند ماه برگزار می‌شوند. دوره‌های آموزش سئو معمولا توسط کالج ها و به صورت آنلاین برگزار شده و زیر 1000 دلار هزینه دارند. در نهایت در زمینه سئو بیشتر به تجربه و مهارت افراد اهمیت داده می‌شود و دوره‌های آکادمیک این رشته هنوز در کانادا توسعه زیادی پیدا نکرده‌اند.

میانگین درآمد متخصصین SEO در کانادا حدود 55000 دلار در سال است و متخصصین با تجربه این حوضه تا 75000 دلار هم دریافت می‌کنند.

میانگین هزینه تحصیل و درآمد رشته تبلیغات در کانادا

میانگین هزینه تحصیل در رشته بازاریابی و تبلیغات  در کانادا حدود 30000 تا 56000 دلار در سال در مقطع تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

متوسط درآمد متخصصین بازاریابی و تبلیغات در کانادا حدود 57000 دلار در سال است. میانگین حقوق در ابتدای ورود به بازارکار حدود 48000 دلار در سال و درآمد افراد باتجربه در این زمینه سالانه 72000 دلار تخمین زده شده است. کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کانادا لطفا کلیک کنید.

بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

موسسات آموزشی Bow Valley College, Lambton College, Fanshawe College, Douglas college, Laval University, York University, Ryerson University از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آیند. در ادامه به معرفی چندتا از این دانشگاه‌ها به صورت جداگانه می‌پردازیم.

Bow Valley College

این کالج یک موسسه آموزشی دولتی در آلبرتا سیتی استان آلبرتا است و میانگین شهریه آن 18000 دلار کانادا در سال اعلام شده. این کالج رشته دیپلم مدیریت اجرایی در دیجیتال مارکتینگ را به صورت دوساله و هزینه کلی 33000 دلار در دوسال ارائه می‌دهد.

 George Brown College

این موسسه آموزشی در تورنتو واقع شده و از کالج‌های فعال در زمینه جذب دانشجوهای خارجی به تعداد بالا محسوب می‌شود. میانگین شهریه این دانشگاه 15000 دلار در سال است و دوره یک ساله دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد.

Douglas College

این موسسه آموزشی دولتی در ونکوور قرار گرفته و از کالج‌های مطرح و به صرفه از نظر اقتصادی در این شهر شمرده می‌شوند. این کالج با میانگین هزینه تحصیل 135000 دلار در سال دوره‌های یک ساله و دوساله در رشته دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کند.

York University

دانشگاه دولتی York University در تورنتو هم دوره‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کند. این دوره‌ها شامل لیسانس و فوق لیسانس می‌شوند. میانگین شهریه این دانشگاه حدود 30000 دلار در سال است.

برای ورود به این دانشگاه‌ها به طور معمول نیاز به داشتن پیش شرط‌هایی هستید. این پیش شرط ها شامل داشتن سابقه  تحصیلی با رشته مورد نظر، عملکرد شما در آن رشته  یا دوره‌های مشابه و حداقل مدرک آیلتس 6 (83 تافل – 100 دولینگو ) می‌شود. از دیگر دانشگاه‌های مطرح ارائه دهنده رشته دیجیتال مارکتینگ در مقطع تحصیلات تکمیلی می‌توان به دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه مک مستر، دانشگاه واترلو و ... اشاره کرد. میانگین هزینه تحصیل در این دانشگاه‌ها 10000 تا 38000 دلار در سال است و معمولا نمره آیلتس 7 یکی از پیش نیازها محسوب می‌شوند.

دیجیتال مارکتینگ فرصت های زیادی برای توسعه و رشد کسب‌و‌کارها به وجود می‌آورد و یکی از بخش‌های اصلی بازاریابی به حساب می‌آید. به علاوه، رو به توسعه بودن این رشته در آینده همراه با پیشرفت تکنولوژی، رو آوردن بیشتر مردم به اینترنت و همچنین افزایش محبوبیت کانادا به عنوان مقصد دانشجوهای بین المللی فرصت مناسبی را برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا را به وجود آورده است.

اگر به این حوزه علاقه دارید و می خواهید با گذراندن یک دوره یا گرفتن مدرک مرتبط پیشرفت خودتان را تضمین کنید، با مشاوران ما در شرکت بلواسکای تماس بگیرید و فرصت خود برای تحصیل دیجیتال مارکینگ در کانادا را بررسی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی