ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لوگو موشن چیست؟ مهم ترین دلایل استفاده از لوگوموشن

برای هر برندی، لوگو یا هویت بصری نقش مهمی در توسعه و تقویت شرکت دارد. با توجه به اینکه ترویج برند با شناسایی مستقیم لوگو به مخاطب پیش می رود، استفاده از لوگو موشن جذاب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای هر برندی، لوگو یا هویت بصری نقش مهمی در توسعه و تقویت شرکت دارد. با توجه به اینکه ترویج برند با شناسایی مستقیم لوگو به مخاطب پیش می رود، استفاده از لوگو موشن جذاب با توجه به مذاق مخاطب امروزی می تواند بسیار موثر باشد. در این مقاله به بررسی مزایا و کاربرد های لوگو موشن یا لوگو انیمیشن می پردازیم.

لوگو موشن دقیقا چیست؟

معمولاً وقتی یک لوگو را می بینید، ثابت و استاتیک است و به شکل یک تصویر، کلمه یا علامت نشان داده می شود. انیمیشن لوگو یا لوگو موشن دقیقاً همان چیزی است که با شنیدن این اصطلاح در ذهن شما تصور می شود: یک لوگو با کیفیت به همراه افکت و متحرک سازی.

در سال های اخیر و بخصوص افزایش چشمگیر مخاطبان علاقه مند به تماشای محتوای بصری متحرک یا ویدئو در پلتفرم های مختلف مانند نتفلیکس در نمونه خارجی و فیلیمو در نمونه داخلی یا افزایش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی تصویری مانند اینستاگرام، استفاده از لوگو موشن برای برندسازی شرکت ها را الزامی می کند.

مزایای استفاده از لوگو موشن چیست؟

بطور کلی هر کاری که با لوگو بتوان انجام داد، در لوگو موشن نیز یافت می شود اما جلوه های بصری لوگوموشن مسلما به شناخت و افزایش تعامل با برند منجر می شود. از جمله مزایای لوگو انیمیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تعامل مشتریان

لوگوی متحرک قطعا بیشتر توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند و همچنین نگاه آن ها را برای مدت طولانی تری نسبت به یک لوگوی ثابت نگه می دارد. هرچه در انیمیشن لوگو موشن خلاقیت بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید روی افزایش جلب توجه مخاطبان خود حساب کنید و اگر در بخش های دیگر دیجیتال مارکتینگ خوب کار کرده باشید، می توانید روی اشتراک صرف لوگو موشن در شبکه های اجتماعی توسط خود مخاطبان حساب باز کنید.

  • افزایش آگاهی از برند

برای هر شرکتی، افزایش آگاهی از برند یک هدف مهم است. از آنجایی که لوگوموشن در جذب نگاه مشتریان بهتر عمل می کنند و به نوبه خود باعث افزایش اشتراک گذاری ویدئو های برند محور می شود، سبب افزایش آگاهی از برند خواهد شد.

  • نشان دادن شخصیت برند

ساخت لوگو موشن به تلاش های شما برای ایجاد یک ارتباط عاطفی و رابطه بهتر با مشتری کمک می کند. این رابطه را می توان از طریق ترکیب افکت ها، انیمیشن و موسیقی با جلوه های صوتی به دست آورد. برای این منظور حتی می توانید یک موشن گرافی نیز تهیه کنید تا داستان پشت لوگوی شما را به تصویر بکشد.

  • افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI)

هرچه افراد بیشتری با لوگو شما آشنا شوند، بازده بالاتری را در کمپین های بازاریابی خود خواهید دید. این به این دلیل است که اگر مخاطبان شما محتوای شما را جذاب ببینند، نرخ پرش شما بسیار کمتر خواهد بود.

  • نمایش جنبه خلاقانه شرکت

لوگو موشن با استفاده از افکت های انیمیشنی دو و سه بعدی، سبب ایجاد ارتباط حسی بین مخاطب و شرکت شما می شود و در نهایت باعث درخشیدن برند خواهد شد.

موارد استفاده از لوگو موشن

o سوشال مدیا (رسانه های اجتماعی)

رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای مردم تبدیل شده اند که افراد برای مقاصد مختلف مانند وقت گذرانی، دانستنی های روز، اخبار، خرید وسایل زندگی، خوراکی و ... در آن هستند. استفاده از پتانسیل سوشال مدیا برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و برندینگ به هر مجموعه ای پیشنهاد می شود.

استفاده از لوگوموشن در ابتدای تبلیغات، ویدئو های آموزشی، استوری، پست و ... شرکت تاثیر بسیار خوبی روی ذهن مخاطب خواهد گذاشت.

o وبسایت یا صفحه فرود (لندینگ پیج)

اضافه کردن یک لوگو موشن در سایت یا لندینگ پیج می تواند به تقویت برند شما و همچنین کاهش نرخ پرش کمک کند. وقتی بازدیدکنندگان سایت بجای لوگو ایستا با انیمیشن لوگوی شما مواجه می شوند، به طور ناخودآگاه زمان بیشتری را در صفحه می گذرانند. این شاخص به تنهایی تأثیر مثبتی روی رتبه بندی و سئو سایت شما دارد.

o ارائه و پرزنتیشن

آیا دموی محصول یا خدمات ارائه می دهید؟ یا ویدیوهای توضیحی دارید که آنچه را که باید ارائه دهید یا نحوه استفاده از محصول یا خدمات خود را تجزیه و تحلیل می کند؟ در تمام این سناریوها و موارد دیگر، استفاده از لوگو موشن می‌تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که به برند خود ارائه می‌دهید، یکپارچه کنید.

o  ویدئو های تبلیغاتی

ویدیوهای تبلیغاتی می توانند طیف وسیعی از موضوعات را در بر گیرند. می‌توانید یک راه‌اندازی محصول یا توسعه خدمتی جدید، یک رویداد در آینده، یا یک جشنواره فروش نزدیک را تبلیغ کنید. ویدیوهای تبلیغاتی شما در مورد هر چه باشد، مطمئن شوید که انیمیشن لوگوی خود را اضافه کنید. این تضمین می کند که حتی اگر محتوای ویدیوهای شما تغییر کند، مخاطبان شما می دانند که کدام برند آن را به آنها ارائه می دهد.

انواع لوگو موشن

به طور کلی برای ساخت لوگو موشن، افراد گرافیست 3 طرح را انتخاب می کنند:

  • لوگو موشن سه بعدی (استفاده از افکت های سه بعدی)
  • لوگو موشن فلت (لوگو موشن دو بعدی با هزینه معقول)
  • لوگو موشن آماده (معمولا رایگان)

سفارش لوگو موشن از آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

برای سفارش لوگو موشن حتما به یاد داشته باشید اگر قصد دارید برند خود را در آینده گسترش دهید و با قدرت پیش بروید، نیاز به ساخت یک موشن جذاب و حرفه ای دارید و به هیچ وجه سمت قالب های رایگان و آماده نروید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف با بیش از 7 سال سابقه فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال یکی از برترین های این حوزه است که در زمینه لوگو موشن نیز دارای نمونه کار های حرفه ای و جذاب می باشد.

برای ارتباط با این مجموعه به وبسایت مربوطه مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی