ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اکانت تریدینگ ویو، انواتو المنت و شاتر استوک

اگر اهل فعالیت در بازارهای مالی باشید، حتما فکر خرید اکانت تریدینگ ویو به ذهنتان خطور کرده است. تریدینگ ویو یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به نمودارهای مالی است. خرید اکانت تریدینگ ویو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر اهل فعالیت در بازارهای مالی باشید، حتما فکر خرید اکانت تریدینگ ویو به ذهنتان خطور کرده است. تریدینگ ویو یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به نمودارهای مالی است.

خرید اکانت تریدینگ ویو

اگر اهل فعالیت در بازارهای مالی باشید، حتما فکر خرید اکانت تریدینگ ویو به ذهنتان خطور کرده است. تریدینگ ویو؛ یکی از معروف ترین وب سایت هایی است که در حوزه ارائه خدمات مربوط به نمودارهای مالی در دنیای وسیع اینترنت فعالیت می کند. همان طور که در جریان هستید، موفقیت در بازارهای مالی بدون وجود نمودارهای مالی تقریبا غیر ممکن است. این وب سایت هر آنچه را که برای موفقیت در این بازارها نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد. از نمودارهای مربوط به جفت ارزها گرفته تا سهام کشورهای گوناگون و فلوچارت ها و شاخص های مختلف. چه چیزی از این بهتر؟!

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که فکر خرید اکانت TradingView را در سر می پرورانید، این جا بهشت شما است. اگرچه امروزه گزینه های زیادی برای خرید اکانت تریدینگ ویو در دسترس است، اما حقیقتا همه آن ها ارزش امتحان کردن ندارند. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد یک خرید نا کارآمد و در عین حال گران را تجربه کند. شما هم همین طور!

فرقی نمی کند قصد خرید اکانت تریدینگ ویو پرو را دارید یا می خواهید با خرید اکانت تریدینگ ویو پلاس و پرمیوم نبض بازارهای مالی را در دست بگیرید. به هر حال می توانید جهت خرید این اکانت به مکسیمم شاپ مراجعه نمایید.

اکانت انواتو المنت

اگر گرافیست یا صداگذار بوده و یا صاحب کسب و کارهای اینترنتی هستید، شک نداریم که در به در به دنبال ایده های خلاقانه و فایل های آماده برای سرعت بخشیدن به ارائه خدماتتان هستید. درست است؟!

حقیقتا یکی از گزینه ها خرید اکانت Envato Element می باشد که به شما معرفی می‌شود. با خرید این اکانت به دنیایی از انواع فایل های گرافیکی همچون فونت ها، لوگوها، آبجکت لوگوها، آیکون ها و... دسترسی خواهید داشت. ماجرا به همین جا ختم نمی شود. بانک صدای این سایت سرشار از افکت های بی نظیری است که صداگذاران و ادیتورهای ویدئو را به وجد می آورد. خلاصه آنچه خوبان همه دارند، انواتو المنت تنها دارد!

علاقه مندان برای  خرید اکانت انواتو می توانند با خرید اشتراک های یک ماهه یا چند ماه از امکانات این پلتفرم بهره مند شوند. کافی است به سایت Maxish.ir سر بزنید.

خرید اکانت شاتر استوک

شاتر استوک نام شرکتی آمریکایی است که یکی از محبوب ترین آژانس های عکس در بازارهای بین المللی به شمار می آید. این شرکت که جزء پیشتازان اشتراک عکس استوک در دنیا است، با بیش از 300 میلیون عکس به گزینه اول و آخر علاقه مندان تبدیل شده است. اگر در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت می کنید و یا شغلتان به گونه ای است که نیازمند عکس های با کیفیت هستید، خرید اکانت ShutterStock پیشنهادی طلایی برای شما است. مکسیمم شاپ با ارائه خدمات مختلف از جمله  خرید اکانت شاتر استوک دسترسی شما به کلیه عکس ها و وکتورها را ساده کرده است. جهت خرید این اکانت کافیست یکسری به سایت بزنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی