ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خدماتی نوین برای موبایل های آیفون در ایران [رپورتاژ آگهی]

بیمه رایگان سه ماهه برای اولین بار در ایران آیفیکس به همه کسانی که از مدل های مختلف آیفون استفاده مینمایند بیمه رایگان تعمیرات ارائه میدهد. این بیمه شامل کلیه تعمیراتی میشود که در محل مشتریان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیمه رایگان سه ماهه

برای اولین بار در ایران آیفیکس به همه کسانی که از مدل های مختلف آیفون استفاده مینمایند بیمه رایگان تعمیرات ارائه میدهد. این بیمه شامل کلیه تعمیراتی میشود که در محل مشتریان قابل انجام باشد. از جمله مهمترین خرابی هایی که به صورت عام برای خیلی از صاحبین تلفن های هوشمند از جمله آیفون اتفاق می افتد شکستن صفحه موبایل و یا خرابی باطری بوده که علت عمده آن استفاده آگاهانه یا نا آگاهانه از کابل های شارژ غیر استاندارد است. آیفیکس با توجه به این موضوع و با توجه به شناخت بازار, برای تعمیر این مشکلات با قیمتی مناسب اقدام به واردات قطعات با کیفیت نموده است و با حذف واسطه های متعدد در مورد قطعات و با انجام تعمیرات به صورت حرفه ای توسط کادر فنی و تعمیراتی خود در محل مشتریان توانسته هزینه های سربار را کاهش داده و در نتیجه قیمت های مناسبی را به مشتریان خود ارائه نماید.

علاوه بر قیمت مناسب با توجه به امکانات و توانایی آیفیکس , روش نوینی برای بیمه ارائه شده است که تا 15 درصد مبلغ تعمیرات را مراجعین می توانند با عضویت در وبسایت بیمه نمایند و به مدت 3 ماه از تاریخ عضویت در صورت خرابی موبایل از مبلغ نهایی هزینه تعمیر 15 درصد آنرا پرداخت ننمایند.

اگر شما هم تلفن هوشمند آیفون دارید می توانید با عضویت در سامانه ثبت نام از بیمه تعمیر موبایل که ارزش آن 25000 تومان است به مدت محدود به رایگان بهره مند شوید.

نکته: تعمیر موبایل فعلا فقط در شهر تهران امکان پذیر است و به زودی در سراسر ایران این روش پیاده سازی خواهد شد.

تعمیر موبایل در محل

اگر موبایل شما آسیب دیده باشد, فارغ از آنکه در سایت عضو شده باشید و یا خیر آیفیکس تعمیر را در محل شما انجام میدهد. برای اینکار فقط کافی است وارد سایت آیفیکس به آدرس http://iPhix.ir شوید و فرم مربوطه را از قسمت سفارش تعمیر تکمیل نمایید. بعد از تکمیل فرم کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و قیمت نهایی هزینه تعمیر موبایل شما را اعلام مینمایند. در صورت پذیرش این قیمت توسط شما تعمیرکاران متخصص ما به محل مورد نیاز شما (منزل, محل کار, لابی ساختمان و یا ...) می آیند و تعمیر را پیش چشم شما انجام میدهند. در این روش چند فایده عمده وجود دارد:

  • اطلاعات شخصی شما سرقت نمیشود و یا هیچ شخص دیگری به آن در طول تعمیر دسترسی پیدا نمیکند.
  • قطعات استفاده شده در طول تعمیرات را میبینید و از کیفیت قطعه مطلع میشوید و میدانید از قطعات دست دوم در تعمیر موبایل شما استفاده نشده است.
  • پس از تعمیر موبایل شما کلیه عملکردها چک میشود و شما شاهد چک شدن این قطعات خواهید بود.

ضمانت قطعات

کلیه قطعات آیفیکس دارای 3 ماه گارانتی تعویض می شوند و در صورتی که قطعه از کار بیافتند و یا عملکرد مناسبی نداشته باشد در طول 3 ماه از تاریخ تعمیر میتوانید به رایگان درخواست تعمیر مجدد بدهید. در صورتی که شما نیز از سایر شهرها مایل به همکاری با آیفیکس هستید با ما در قسمت همکاری با آیفیکس در آدرس http://iphix.ir تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    مذخرف...گوشیت و بدی یه سری که هیچ آدرس و مغازه ای ندارن برات تعمیر کنن...میبری جای معتبر میدی،سر خیابون اصلی دو دهنه مغازه داره، بعد دو روز که دوباره همون مشکل برداشت اصلا پاسخگو نیست...اونوقت اینا که نه آدرسی دارن نه فروشگاهی، نه جواز کسبی، ادعای سه ماه گارانتی میکنه، من سه ماه بعد شمارو از کجا پیدا کنم که بیای این و عوض کنی؟ بار اول تا زنگ بزنم میای ، چون میخوای پولت و بگیری، اما بارهای بعدی چه تضمینی هست که بیای برای پوشش گارانتیش؟ بعدشم. ساده گیر آوردید؟ نفری 25 هزار تومان بریزیم تو حلق شما، بعدشم خداحافظ خداحافظ شما...مثلا پس فردا شما تلفنت رو جواب ندادی، من گوشیم رو کجا ببرم بگم بیمه فلان شرکت رو داره؟ یا مثلا جواب دادی، بعد که دیدی هزینه اش زیاده، قطع کردی و دیگه جواب ندادی ، برم یقه کی و بگیرم؟ دوست عزیز، این چیزا تو ایران فقط و فقط کلاهبرداریه نه خدمات...از دیجیاتو انتظار نداشتم همچین رپورتاژ آگهی رو بزنه تو سایتش...چیزی که نه دری داره نه پیکری، و معلوم نیست پس فردا باشه یا نه، من با چه امیدی بیام پول بدم دستش و مثلا بیمه کنم گوشیم رو؟؟؟

    • Iran Iphix
      Iran Iphix | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

      چه قدر منفی, خوب حداقل میرفتی میدیدی که اینا تو سایتشون نماد اعتماد دارن و حداقل دستت فردا به یه جایی بنده که بخوای ازشون شکایت کنی! بعد مگه چند تا مغازه دار پاسخگو بودن تا حالا؟ اصلا تونستی به یه مغازه دار بگی که مشکل رو شما درست کردی؟ یعنی ثابت کردنش سخته! من ترجیح میدم جلو چشمم تعمیر کنن و بدونم مشکل پیش نمیاد تا بخوام بزارم مشکل پیش بیاد بعد برم شکایت کنم

  • ehsan dorani
    ehsan dorani | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    بگو خودش بیا

مطالب پیشنهادی