ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید با پی پال یکی از پرکاربرد ترین روش های پرداخت بین المللی | آریاپی

خرید با پی‌پال روش امنی برای انواع پرداخت‌های ارزی است. از آنجایی‌که پی‌پال خدمات زیادی را به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. به‌دلیل سرعت بالای این درگاه، می‌توان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید با پی‌پال روش امنی برای انواع پرداخت‌های ارزی است. از آنجایی‌که پی‌پال خدمات زیادی را به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. به‌دلیل سرعت بالای این درگاه، می‌توان آن را به‌عنوان روش جایگزین برای روش‌های قدیمی‌تر معرفی کرد.

پی‌پال بسته به مقدار پولی که لازم است منتقل شود، کارمزدی از کاربر دریافت می‌کند. این هزینه‌ها به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال‌کننده، کشور دریافت‌کننده و مقدار پول جابه‌جا شده بستگی دارد و متغیر است.  

خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی، خرید ارزهای دیجیتال، خرید هاست و غیره از جمله خریدهایی هستند که می‌توان از طریق پی‌پال پرداخت کرد. در ادامه یکی از بهترین منابع برای خرید پی پال به شما معرفی می‌شود تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

پی‌پال و خرید از این بستر 

پی‌پال (PayPal) یکی از شرکت‌های آمریکایی است که در زمینه انجام امور مالی و بانکی، به‌صورت آنلاین، خدمات گسترده‌ای را به کاربرانش ارائه می‌دهد. سامانه پی‌پال از طریق اینترنت و خیلی سریع، کار پرداخت و انتقال وجه را انجام می‌دهد. این سامانه می‌تواند یک جایگزین مناسب برای روش‌های سنتی انتقال وجه نقد مثل چک و حواله پولی باشد. پی‌پال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان محسوب می‌شود که در سال 1998 تاسیس شده و در سال 2002، عرضه اولیه سهام در این شرکت اتفاق افتاده است. 

بسیاری از سایتهای به‌روزی که در دنیا وجود دارند، برای دریافت وجه و ارائه خدمات، از درگاه پی‌پال استفاده می‌کنند. علت استفاده از پی‌پال توسط سایتهای معتبر دنیا، سرعت بالا و پرداختهای آنی آن، همراه با امنیت بالا است. برای این‌که بتوانید از خدمات این‌گونه سایتها استفاده کنید، لازم است ابتدا به ثبت سفارش در حساب کاربری خود بپردازید و سپس معادل ارز مربوطه را بر حسب ریال پرداخت کنید. این کار باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن و با پرداخت کارمزدی ناچیز، پرداخت خود را در سایت انجام دهید.  

موارد کاربرد پی‌پال 

پی‌پال کاربردهای بسیاری دارد که تعدادی از این کاربردها را نام برده و به توضیح بعضی از موارد مهم آن می‌پردازیم: 

  • خرید هاستینگ و سرور با استفاده پی‌پال
  • خرید کالای فیزیکی با پی‌پال (به جز ایران)
  • شارژ کردن پنل‌های  name.comو onlinenic 
  • ارسال پول به سرتاسر دنیا
  • پرداخت هزینه‌های ثبت مقاله در مجلات معتبر دنیا
  • خرید از سایت ebayبا پی‌پال
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به واگذاری پروژه در سایت‌های فریلنسری  

ایجاد حساب کاربری پی‌پال 

انتقال پول به‌وسیله هر کدام از روش‌های ارسال پول پی‌پال، هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. منظور از ارسال پول در پی‌پال، شبیه همان انتقال وجه یا کارت به کارت در بانک‌های داخلی است. در کارت به کارت‌های داخلی، ارسال پول هم توسط دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود و هم به‌صورت آنلاین. برای انجام این کار، به یک کارت‌ بانکی عضو شتاب‌ و یک شماره کارت مقصد که عضو شتاب است، نیاز دارید. این فرایند در پی‌پال، فقط به‌صورت آنلاین و با استفاده از ایمیل و حساب کاربری صورت می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که بدون استفاده از حساب کاربری هم می‌توان نسبت به انتقال پول اقدام کرد؛ اما در این صورت باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کرد.  

برای ایجاد حساب کاربری پی‌پال، ایمیل و اطلاعات شخصی کاربر، مورد نیاز است. همچنین حساب بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی باید به اکانت پی‌پال وصل شود که برای این کار لازم است اطلاعات کارت و شماره‌ حساب بانکی در حساب پی‌پال ثبت شود. پس از ارسال اطلاعات، حساب ساخته شده و قابل استفاده خواهد بود.  

با توجه به تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، کاربران ایرانی مجاز نیستند از خدمات پی‌پال استفاده کنند؛ بنابراین افراد در صورت نیاز به داشتن حساب پی‌پال، بایستی اطلاعات حساب بانکی یک بانک خارجی را وارد کنند تا امکان دسترسی به خدمات، برای آن‌ها فراهم شود.

خرید با پی‌پال از فروشگاه‌های آنلاین 

برای این‌که از فروشگاه‌های خارجی مثل eBay، علی اکسپرس، Airbnb و غیره به پرداخت ارزی و خرید اینترنتی بپردازید، نیاز دارید که پی‌پال یا کارت‌های اعتباری تهیه کنید. این نکته را فراموش نکنید که بیشتر سایت‌های خارجی، گزینه ارسال به ایران ندارند. چنان‌چه نیاز به پرداخت در سایت‌های خارجی دارید، می‌توانید از خدمات خرید با پی‌پال در سایت آریاپی استفاده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.  

خرید هاست خارجی با پی‌پال 

خرید دامنه و هاست از سایت خارجی مثل هتزنر (Hetzner)، گوددی (GoDaddy) ، بلوهاست (Bluehost) و غیره، با استفاده از خرید با پی‌پال امکان‌پذیر است. پس شما می‌توانید با استفاده از پی‌پال از مزیت‌های بسیاری که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید.  

شارژ کردن و خرید اکانت‌های خارجی 

برای این‌که از امکانات سایت‌های خارجی استفاده کنید، در اکثر مواقع لازم است که اقدام به خرید اشتراک یا خرید اکانت بکنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات خرید با پی‌پال در سایت آریاپی، به شارژ و خرید اکانت‌های خارجی بپردازید.  

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس‌های خارجی 

همان‌طور که می‌دانید، اگر در کنفرانس‌ها و سمینارهای خارجی شرکت کنید، امتیاز مثبتی در رزومه شما بوده و باعث پربار شدن رزومه‌تان خواهد شد. برای این‌که هزینه شرکت در چنین سمینارهای خارجی را بپردازید، نیازمند یک حساب بین‌المللی مثل پی‌پال هستید. با استفاده از خدمات خرید پی‌پال که آریاپی به کاربران خود ارائه می‌کند، می‌توانید هزینه شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارها را پرداخت کرده و گام مثبتی در جهت تقویت رزومه خود بردارید.  

پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی  

یکی از امتیازات مثبتی که برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های معتبر خارجی به آن نیاز دارید، انتشار و چاپ مقالات در مجلات و نشریه‌های معتبر خارجی است. از پی‌پال می‌توانید برای پرداخت هزینه چاپ مقالات خود در این نشریه‌ها استفاده کنید. نشریه‌های Elsevier، Wiley یاIEE  از جمله نشریه‌های معتبری هستند که با چاپ مقاله در آن‌ها می‌توان پذیرش گرفت.  

امکان خرید دوره‌های آموزشی آنلاین با پی‌پال 

برای این‌که یک تخصص جدید یاد بگیرید و یا در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید، از وب‌سایت‌های Udemy، Lynda، Coursera استفاده کنید و در دوره‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کنید. با استفاده از خدمات خرید پی‌پال آریاپی می‌توانید از خرید دوره‌های آموزشی آنلاین مفید و کاربردی استفاده کرده و در زمینه مورد نظر تبدیل به یک متخصص شوید.  

امکان پرداخت آزمون های زبان با پی پال

یکی دیگر از کاربردهای پرداخت با پی پال میشه به پرداخت آزمون های زبان مانند پرداخت آزمون دولینگو، پرداخت آزمون PTE و ثبت نام آزمون آیلتس IELTS اشاره کرد که از پرکاربرد ترین و مهم ترین آزمون های زبان هستند. 

خرید با پی‌پال، بدون داشتن حساب 

در بسیاری از پرداخت‌های آنلاین، شما نیازی به داشتن حساب پی‌پال به نام خود ندارید. در نتیجه شما می‌توانید بدون این‌که حساب پی‌پال باز کنید، در کمترین زمان ممکن، خرید خود را انجام دهید. خرید با پی‌پال راحت و آسان بوده و باعث می‌شود شما با امنیت بالا و سریع‌تر، به پرداخت هزینه خرید خود بپردازید.  

برای انتقال پول بدون نیاز به باز کردن اکانت، لازم است که دریافت‌کننده پول، یک فاکتور و صورتحساب دقیق برای شما ارسال کند. اگر انتقال پول مربوط به هزینه‌های کسب و کار باشد، ارسال یک یادداشت در مورد دلیل این انتقال هم لازم خواهد بود. در ایمیلی که دریافت می‌کنید، گزینه «پرداخت اکنون» را ملاحظه خواهید کرد که با زدن این گزینه، بدون باز کردن حساب کاربری، می‌توانید فرایند انتقال پول را انجام دهید. البته این نکته را فراموش نکنید که استفاده از این روش نسبت به زمانی که از اکانت پی‌پال استفاده می‌کنید، بسیار گران‌تر تمام خواهد شد.  

محدودیت انتقال وجه با پی‌پال 

محدودیت‌هایی در زمینه انتقال وجه در پی‌پال وجود دارد. در صورتی‌که حساب پی‌پال نداشته باشید، فقط امکان ارسال تا 4000 دلار را خواهید داشت. اما اگر حساب شما تایید شده باشد، می‌توانید تا سقف 10000 دلار آمریکا را در پی‌پال انتقال دهید که به ارزهای دیگر هم تبدیل می‌شوند. به این دقت داشته باشید که به ازای هر تراکنشی که انجام می‌دهید، پی‌پال بین 5/2 تا 4 درصد از مبلغی را که می‌خواهید منتقل کنید را به‌عنوان کارمزد از حساب شما کسر می‌کند.  

منابع مالی که می‌توانید برای انتقال پول در پی‌پال استفاده کنید، حساب بانکی مرتبط با اکانت خود و کارت اعتباری یا نقدی هستند. 

آریاپی؛ همراه شما برای استفاده از خدمات پی پال! 

پی‌پال از جمله شرکت‌های پرداخت الکترونیکی بزرگ و معتبر در سرتاسر جهان است که در سال 1998 تاسیس شد. این شرکت به‌صورت آنلاین خدمات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. خرید با پی پال روش امنی برای انواع پرداخت‌های ارزی است. که این امر را شما با شارژ حساب پی پال خود توسط آریاپی میتوانید انجام دهید. بسیاری از سایت‌های به‌روز دنیا، به علت سرعت بالا و پرداخت‌های سریع توسط پی‌پال، از این درگاه استفاده می‌کنند.  

به‌دلیل تحریم بودن ایران، کاربران ایرانی نمی‌توانند از خدمات پی‌پال استفاده کنند؛ بنابراین فقط با حساب بانکی خارجی می‌توانند به خدمات آن دسترسی داشته باشند و با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. در صورتی‌که موفق به ایجاد حساب کاربری پی‌پال نشوید، بدون حساب هم می‌توانید خرید با پی‌پال را تجربه کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که در این صورت مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستید. پی‌پال بسته به مقدار پولی که لازم است منتقل شود، درصد ناچیزی را به‌عنوان کارمزد، از کاربر دریافت می‌کند. 

تمامی امکانات مربوط به خرید با پی‌پال را با آریاپی تجربه کنید و از امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد لذت ببرید. ارائه آنی خدمات، پشتبانی بیست‌وچهار ساعته و استفاده از تجربیات و مشاوره‌های کارشناسان مجرب، توسط آریاپی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کاشناسان، به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی