ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه در 2 ماه تدوینگر حرفه ای شویم؟

صنعت آموزش حوزه ای از فضای اقتصادی حاکم در جامعه است که پس از همه گیری ویروس کرونا به شدت مورد تاثیر قرار گرفت، به شکلی که با توجه به محدودیت های به وجود آمده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صنعت آموزش حوزه ای از فضای اقتصادی حاکم در جامعه است که پس از همه گیری ویروس کرونا به شدت مورد تاثیر قرار گرفت، به شکلی که با توجه به محدودیت های به وجود آمده در این صنعت، شاهد انقلاب آموزشی با تکیه بر گسترش امکانات ارتباطی و فرهنگ سازی گسترده در جهت توسعه آموزش آنلاین در جهان و کشور خودمان ایران بودیم.

موسسات علمی و کلیه مراکز آموزشی پس از گذر از تعطیلات اجباری به ناچار تن به راه اندازی هرچه بیشتر کلاس های آموزشی به صورت آنلاین دادند و به ظاهر در این زمینه موفق هم بودند، اما امروز پس از بررسی های بسیار نتایج متفاوتی از عملکرد و کاربرد این شیوه آموزشی در مباحث تئوری و عملی در بین دانش آموزان، دانشجویان، هنرجویان و.. به چشم می خورد.

آموزش نرم افزار های گرافیکی

تجربه نشان میدهد برای یادگیری مباحث عملی به خصوص زمانی که حرف از آموزش نرم افزارهای گرافیکی به میان می آید، به دلیل بالا بودن حجم امکانات نرم افزاری و سختی شناخت ابزارهای کاربردی درون برنامه ای نمی توان از لزوم عملیاتی بودن آموزش و ایجاد فضای کارگاهی در راستای درک هرچه بیشتر مطالب آموزشی غافل شد.

پشتیبانی در آموزش تدوین

متاسفانه در نبود پشتیبانی و امکانات لازم و همچنین حضور افرادی سودجو در این صنعت، بعضاً رویکردهای نا مناسبی در فضای آموزشی کشورمان به وجود آمده است که نه تنها دانش آموزان و هنرجویان را از بازار کار حرفه ای دورتر کرده بلکه به دلیل ارائه آموزش های سطحی و عدم وجود روش های مناسب و نوین در جهت انتقال تجربه، پس از مدتی همان مطالب آموزشی اندک نیز به دلایل مختلف فراموش شده که در نتیجه علاوه بر از دست دادن زمان، تمامی هزینه های مربوطه نیز به هدر خواهد رفت.

آموزش حضوری یا آنلاین؟

تدوین فیلم و ویدیو با توجه به اینکه دانش و هنری است کاربردی و نیازمند کسب مهارت هایی خاص برای اجرای بی عیب و نقص هر پروژه، از این قاعده مستثنی نبوده و می بایست روشی مناسب برای آموزش و یادگیری آن پیاده سازی شود تا هنرجویان علاوه بر یادگیری اصولی مطالب، در طول دوره ی آموزشی خود بتوانند به صورت عملیاتی کسب تجربه کنند.

تدوین، هنر عصر جدید

کاربرد تدوین در زندگی روزمره ما همزمان با رشد هرچه بیشتر رسانه ها و توسعه فضای مجازی نسبت به قبل بیشتر شده، امروز همه حرف ها از طریق رسانه ها به مخاطبین منتقل می شود به شکلی که آموختن سواد رسانه ای به واجبات هر شخصی تبدیل شده است، به همین علت یادگیری تدوین را می توان علاوه بر بدست آوردن مهارتی نوین به عنوان فصلی از آموزش سواد رسانه ای در جهت تولید محتوا دانست.

به همین دلیل امروز تقاضا و درخواست برای یادگیری و آموزش این هنر به شدت افزایش پیدا کرده است، اما سوال اصلی این است که آیا می توان به شکلی مناسب و کاربردی بدون ایجاد فضایی کارگاهی، مفاهیم و تجربه ی لازم جهت تولید محتوا و ساخت فیلم های کوتاه و بلند در سطح سینما و تلویزیون و یا حتی تولید انواع تیزرها و ویدیو های حرفه ای تبلیغاتی و صنعتی که مناسب فضای مجازی است را منتقل کرد؟

تحول در آموزش کارگاهی تدوین

هلدینگ صحنه به عنوان مجموعه ای فعال در بازار کسب و کار و به عنوان عضوی از جامعه ی رسانه ای کشور امروز با توجه به اهمیت حضور افرادی مستعد در حوزه تدوین و اهمیت پرورش و آماده سازی نیروی انسانی متخصص با ذهنیتی خلاق و مدرن جهت ورود به بازار کار، احساس مسئولیت کرده و در تلاش است تا دوره آموزش جامع تدوین ویژه فعالیت در تمامی رسانه ها را برای اولین بار در کشور برگزار نماید.

دپارتمان آموزش هلدینگ صحنه قصد دارد این دوره آموزشی را به شکلی حضوری و به صورت کارگاهی و فشرده در مرداد و شهریور ماه سال 1401 به مدت 32 ساعت در محل شرکت زرین نقش صحنه با بهترین امکانات ارائه نماید ، همچنین پس از اتمام این دوره آموزشى ۲ ماهه و کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره، مدارک معتبر، رسمی، قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه گواهینامه کارآموزی تخصصی از هلدینگ صحنه به هنرجویان عزیز اعطا خواهد شد.

ظرفیت در نظر گرفته شده برای حضور در این دوره آموزشی تخصصی بسیار محدود است لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت هلدینگ صحنه به نشانی www.sahneh.co  و یا شماره تماس‌های 02126408073 و 09120387856 به صورت تلفنی یا واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۱ تیر ۱۴۰۱

    با مشاهده کانال‌های با کیفیت و مجانی یوتیوب

مطالب پیشنهادی