ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از نرم افزار crm کاربردی و آسان رونمایی شد

با توجه به افزایش روزافزون مشاغل مجازی و غیرحضوری، سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در ارتباط با مشتری اهمیت فراوانی پیدا کرده است. به‌نحوی که طراحان سایت و صاحبان مشاغل پس از راه‌اندازی وب‌سایت، تأکید زیادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به افزایش روزافزون مشاغل مجازی و غیرحضوری، سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در ارتباط با مشتری اهمیت فراوانی پیدا کرده است. به‌نحوی که طراحان سایت و صاحبان مشاغل پس از راه‌اندازی وب‌سایت، تأکید زیادی بر جذب حداکثری مخاطب و ارتباط مستمر با آنها دارند. در این راستا، نرم‌افزارهای متعددی نیز طراحی و ساخته شده‌اند و برقراری ارتباط با مشتری را برای صاحبان کسب‌وکار و متصدیان وب‌سایت‌های فروشگاهی، آموزشی، دولتی، خصوصی و غیره آسان ساخته‌اند. نرم افزار crm ، یکی از کاربردی‌ترین و آسان‌ترین برنامه‌های موجود برای برقراری ارتباط با مشتری و صدور صورت‌حساب است.

این نرم‌ افزار ارتباط با مشتری، کاربرد و مزایای فراوانی دارند. بدین صورت که علاوه بر بکارگیری به‌عنوان نرم‌ افزار صدور فاکتور ، مانند یک رابط بین فروشنده و خریداری مسئولیت خود را در قالب همیار فروش به خوبی انجام می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید این نرم‌افزار کاربردی به تازگی رونمایی شده است. اما به دلیل کارآیی و عملکرد منحصر‌ به‌فرد تا به‌حال توانسته نیاز بسیاری از کسب‌وکارها را برطرف سازد و بخش اعظمی از بازار آنلاین و دیجیتال را در زمینه مشاوره، خرید و فروش انواع کالا و خدمات به خود اختصاص دهد. با توجه به ویژگی‌ها و عملکرد مطلوب نرم افزار crm بر آن شدیم تا شما را بیش از پیش با این نرم‌افزار کاربردی و آسان، آشنا سازیم. 

نرم افزار crm چیست؟

نرم افزار crm از برنامه‌های کاربردی و مؤثر برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در یک چارچوب خاص و بدون محدودیت زمانی و مکانی است. در واقع crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است و با هدف ایجاد یک تعامل مؤثر و همه جانبه بین فروشنده و خریدار، طراحی و ساخته شده است. به‌همین سبب، بسیاری از افراد برای برقراری نظم و ارتباط مستمر با مشتریان از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. در واقع این نرم‌افزار با هدف پاسخ به نیازها، درخواست‌ها و سؤالات مشتریان تولید شده و ضمن ایجاد یک ارتباط و مدیریت دائمی می‌تواند با عملکرد مطلوب و بهینه خود، سبب افزایش مخاطب و در نهایت دستیابی به درآمد بیشتر شود. شما هم می‌توانید با تهیه این نرم‌افزار کاربردی از مزایا و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن، جهت صدور انواع فاکتور و برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده نمایید.

به‌عبارت دیگر می‌توان گفت سی.آر.ام صرفاً یک نرم‌افزار نیست و با شناسایی نیاز جامعه از یک استراتژی جامع و مؤثر برای تعامل و مشارکت فعال با مشتریان برخوردار است. بدین صورت که ضمن استفاده از  نرم افزار crm شکاف‌ها، فرصت‌ها و نقاط ضعف و قوت مشاغل شناسایی می‌شود و راحت‌تر و سریع‌تر می‌توان تغییرات لازم را جهت رفع کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت انجام داد.

انواع نرم‌ افزار ارتباط با مشتری (crm)

با توجه به اینکه نرم افزار crm، برای تسهیل اجرای استراتژی‌های سازمانی طراحی شده است؛ به منظور شفاف‌سازی و بکارگیری این نرم‌افزار، یک تقسیم‌بندی سازمانی برای آن تعریف کرده‌اند. به‌طور کلی انواع نرم‌ افزار صدور فاکتور و همیار فروش crm به شرح زیر است:

1- crm استراتژیکی

از آنجایی‌که در تمامی مشاغل، مشتریان اصلی‌ترین رسانه تبلیغاتی و کسب درآمد هستند؛ نحوه عملکرد کسب‌وکارها به سمت جذب مشتری بیشتر پیش می‌رود. بدین منظور سی.آر.ام استراتژیک به رویکرد مشتری محوری، نیاز مخاطب را شناسایی می‌کند و در کنار برقراری تعامل همه جانبه با بازار هدف، موجب افزایش سرمایه صاحبان مشاغل مختلف می‌شود. در واقع  نرم افزار crm فرآیندها و فرهنگ سازمانی صحیح را در اولویت کار خود قرار داده و براساس آن، عملکرد سیستم را تنظیم می‌کند. بنابراین استفاده از این نرم‌افزار کاربردی و آسان درصد جذب مشتری و دستیابی به موفقیت را افزایش می‌دهد.

2- crm عملیاتی

به‌طور کلی فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش از اساسی‌ترین اصول مدیریت هستند. بر همین اساس نرم افزار crm با شناسایی نیاز مشتریان بهترین خدمات و پشتیبانی را در زمینه بازاریابی و فروش کالا و خدمات به صاحبان حرفه و مشاغل گوناگون ارائه می‌کند. به‌عبارت دیگر سی.آر.ام عملیاتی کلیه فرآیندهای بازاریابی و فروش محصول را تحت پوشش قرار می‌دهد و با این نحوه عملکرد، توانسته مسیر دستیابی به موفقیت و کسب درآمد بیشتر را هموارتر سازد.

3- crm تحلیلی

همواره بازاریابی دقیق و فروش قطعی کالا و خدمات مستلزم انجام تحلیل‌های کاربردی و به‌موقع است. در این راستا، سی.آر.ام تحلیلی با بررسی دقیق و همه جانبه نیاز مشتریان و تطابق قیمت کالا و خدمات با سایر رقبا، بهترین روش را برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد به کاربران ارائه می‌دهد. از این‌رو می‌توان گفت نرم افزار crm تحلیلی، یکی از انواع مهم و مؤثر برای موفقیت در مشاغل مختلف است. بنابراین در صورت نیاز به نرم‌ افزار صدور فاکتور و استفاده از یک همیار فروش مناسب، پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه کاربردی، مؤثر و سازگار با انواع کسب‌وکارها استفاده کنید.

4- crm تعاملی

همان‌گونه که می‌دانید در تمامی مشاغل به‌ویژه فعالیت‌های اقتصادی آنلاین و از راه دور، برقراری ارتباط مؤثر میان فروشنده، خریدار و نمایندگی اهمیت فراوانی دارد. چرا که بسیاری از مصرف‌کنندگان به‌دنبال خرید محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. دستیابی به این موضوع، صرفاً با استفاده از نرم افزار crm تعاملی امکان‌پذیر است. به دلیل اینکه سی.آر.ام‌های تعاملی با هدف برقرار ارتباط با مشتریان و نمایندگی‌ها طراحی شده‌اند و در این‌خصوص همیار مناسبی برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف خواهند بود.

مزایای استفاده از برنامه کاربردی crm

نرم‌افزار صدور فاکتور و همیار فروش سی.آر.ام با عملکرد منحصر‌ به‌فرد و بهینه خود، مزایای فراوانی برای مصرف‌کنندگان به‌همراه دارد. بعضی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار crm به قرار زیر عبارت است از:

  • هم راستا نمودن اهداف کسب‌وکار با نیاز مشتری.
  • مشارکت دادن تمامی اعضای تیم بازاریابی، فروش، پشتیبانی و غیره.
  • شناسایی بهتر و سریع‌تر فرآیندهای کسب‌وکار.
  • اولویت‌بندی فرصت‌ها و استفاده از آنها در بهترین زمان ممکن.
  • استفاده از نظرات و تجربیات کاربران.
  • نظارت و پیگیری مستمر فرآیند خرید و فروش محصولات براساس تحلیل و ارزیابی دقیق.

سخن پایانی

اکنون که با مفهوم، انواع و مزایای نرم افزار crm آشنا شدید؛ می‌توانید متناسب با نوع کسب‌وکار و مشتریان خود از این نرم‌افزار ارتباط با مشتری استفاده کنید. قطعاً عملکرد مطلوب و ویژگی‌های این برنامه کاربردی مسیر دستیابی به موفقیت و جذب مشتری بیشتر را برایتان هموارتر خواهد ساخت. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین الان نسبت به تهیه این نرم‌افزار و استفاده از آن با توجه به نوع کسب‌وکارتان اقدام نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی