ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

macro lens band easy macro olez ایزی ماکرو اولنز
رپورتاژ آگهی

ایزی ماکرو، گجتی برای عکسبرداری ماکرو با گوشی همراه [رپورتاژ آگهی]

عکاسی و فیلم‌برداری با موبایل به عنوان پدیده‌ای جهانی در حال گسترش است. دوربین گوشی‌های همراه در یک زمان کوتاه، مسیری طولانی را طی کردند و با پیشرفت‌های چشمگیری که داشتند (تعداد پیکسل بیشتر، لنز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عکاسی و فیلم‌برداری با موبایل به عنوان پدیده‌ای جهانی در حال گسترش است. دوربین گوشی‌های همراه در یک زمان کوتاه، مسیری طولانی را طی کردند و با پیشرفت‌های چشمگیری که داشتند (تعداد پیکسل بیشتر، لنز بهتر، حافظه بیشتر برای ذخیره عکس) هم اکنون سطح بالایی از امکانات و کیفیت را در اختیار کاربران می‌گذارند. با این حال هنوز هم نقطه ضعف‌هایی دارند و جای خالی برخی تجهیزات حس می‌شود.

استقبال کاربران از عکاسی با موبایل باعث شده بازاری به نام لوازم جانبی دوربین موبایل به وجود آید که کم‌کم در حال بزرگ شدن است. کاربران تلفن‌های هوشمند در ایران نیز طی ماه‌های اخیر به خرید و استفاده از این تجهیزات علاقه زیادی نشان دادند.

یکی از این تجهیزات وسوسه انگیز لنز ایزی ماکرو می‌باشد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

macro-lens-band-3751.0000001322533185-w600

بسیاری از مواقع پیش می آید که در خلق تصاویر ماکرو توسط دوربین موبایل به مشکل بر می خوریم. عده ای از ما همان ابتدا دوربین تعبیه شده در تلفن را ناتوان خوانده و قید عکاسی از تصاویر کلوز آپ را می‌زنند. برخی هم با نگاهی خلاقانه و سازنده، ابتکارات جالبی به خرج می دهند.

ایزی ماکرو (Easy-Macro) نام گجتی سودمند است که امکان اضافه کردن لنزهای ماکرو در دوربین تلفن همراه را به آسان ترین شکل ممکن برای شما فراهم می کند. لنز بر روی یک کش لاستیکی سوار شده و به راحتی دور اکثر گوشی‌های موجود در بازار قرار می گیرد.

در مدل جدید ایزی ماکرو، امکان استفاده از لنزهای بیشتری وجود دارد. به طوری که با استفاده از ۲ عدد ایزی ماکرو می‌توان بزرگنمایی را به 8x رساند.

به خاطر وجود لبه برآمده پلاستیکی در اطراف لنز ایزی ماکرو، احتمال خش افتادن روی آن بسیار کم می شود و همانطور که گفته شد کش های لاستیکی این وسیله تقریباً روی تمامی تلفن های موجود در بازار قابل استفاده هستند.

هر یک از این ایزی ماکروها با قیمت ۱۵ دلار در سایت اصلی به فروش میرسد که شما می‌توانید در ایران از طریق سایت olenz این گجت رو سفارش بدهید.

همچنین خوانندگان سایت دیجیاتو می‌توانند با استفاده از کد تخفیف digiato-easymacro از ۲۰درصد تخفیف ویژه برای این محصول در خرید اینترنتی برخوردار شوند. برخی از نمونه تصاویر ثبت شده توسط ایزی ماکرو را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

1-w600

2-w600

3-w600

4-w600

macro lens band easy macro olez ایزی ماکرو اولنز

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    عنکبوت چی میگه؟

  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    گجت عالیه ایه با اینکه زوم میکنه ولی تو کیفیتش تاثیری نداره
    قیمتشم خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی