ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تا اطلاع ثانوی محکم ننشینید، صندلی‌های گیمینگ MSI در راهند

شرکت تایوانی ام‌اس‌آی به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر سخت‌افزار و برند پیشرو در حوزه‌ی تولید سخت‌افزارهای گیمینگ، علاوه بر تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خود، همواره سبد تولیدات خود را نیز گسترش داده تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت تایوانی ام‌اس‌آی به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر سخت‌افزار و برند پیشرو در حوزه‌ی تولید سخت‌افزارهای گیمینگ، علاوه بر تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خود، همواره سبد تولیدات خود را نیز گسترش داده تا بیش از پیش نیازمندی‌های کاربران مختلف به خصوص گیمرهای سراسر دنیا را برآورده کند. یک دسته از لوازم جانبی مخصوص بازی برند ام‌اس‌آی، صندلی‌های گیمینگ این شرکت هستند. صندلی‌هایی که همگی از سری محصولات MSI MAG هستند.

حالا در ادامه‌ی فعالیت‌های گسترده‌ی ام‌اس‌آی در بازار کشور ما و ورود محصولات متنوع این برند به ایران، آخرین مدل‌های صندلی‌های گیمینگ این برند نیز با قیمتی معقول و مناسب به زودی در بازار موجود می‌شوند تا سبد محصولات ام‌اس‌آی کامل‌تر از همیشه شود. این سه مدل، MAG CH130 X و MAG CH130 I FABRIC و MAG CH130 I REPELTEK FABRIC هستند. جنس اسکلت هر سه محصول از استیل بسیار سخت است و روی آن هم فوم با تراکم بالا (۴۵-۴۸ کیلوگرم بر متر مکعب) قرار گرفته است و از چرخ‌های ۶۰ میلی‌متری از جنس PU بهره می‌برند. پشتی این صندلی‌ها نیز از ۹۰ تا ۱۵۰ درجه و کفی بین ۰ تا ۱۴ درجه قابل تنظیم است و با بدنه‌ی محکم و عرض ۵۷ سانتی‌متری، گیمرهایی تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هر سه محصول ظاهری بسیار اسپرت و جذاب دارند که در آن‌ها از طراحی صندلی ماشین‌های مسابقه‌ای الهام گرفته شده و MAG CH130 X به رنگ مشکی و دو محصول دیگر در رنگ خاکستری عرضه می‌شوند. MAG CH130 X مقرون به صرفه‌ترین گزینه است که جنس رویه‌ی آن از چرم PVC است در حالی که MAG CH130 I FABRIC و MAG CH130 I REPELTEK FABRIC با پارچه‌ی بسیار باکیفیت پوشانده شده‌اند. پارچه‌ی به کار رفته در MAG CH130 I REPELTEK FABRIC ویژگی‌های دیگری نیز دارد. از جمله اینکه در مقابل سایش و خش مقاوم است، دانه دانه نمی‌شود، آب به آن نفوذ نمی‌کند و به سادگی تمیز می‌شود و لکه‌ای روی آن باقی نمی‌ماند.

با این صندلی‌های حرفه‌ای و طراحی ارگونومیگ آن‌ها، به سادگی می‌توانید ساعت‌ها بدون خستگی به بازی یا هر کار دیگر بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی