ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تلویزیون سامسونگ 8K سال 2022 چه مدلی است؟

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75QN800A در دسته تلویزیون‌های Neo QLED برند سامسونگ قرار گرفته است. قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو بستگی به اینچ و سال ساخت و امکانات تلویزیون دارد. این تلویزیون در سال ۲۰۲۱ تولید شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 75QN800A در دسته تلویزیون‌های Neo QLED برند سامسونگ قرار گرفته است. قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو بستگی به اینچ و سال ساخت و امکانات تلویزیون دارد. این تلویزیون در سال ۲۰۲۱ تولید شده است و از امکانات و قابلیت‌های بسیار جدیدی در زمینه کیفیت تصویر سیستم صوتی و امکانات و قابلیت‌های هوشمند پشتیبانی میکند. تلویزیون Neo QLED سامسونگ 75QN800A می‌تواند شگفتی‌های بسیار زیادی را برای خانه شما ایجاد کند. این تلویزیون پیکسلهای تصاویر را بهبود داده و می‌تواند زیبایی‌های شگفت انگیزی را برایتان ایجاد کند. تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ 75QN800A اختلاف بیشترین رنگهای روشن و تیره را نیز برایتان نمایش می دهد. برند سامسونگ این مدل از تلویزیون را در سایز‌های مختلف تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم سایز ۷۵ این تلویزیون را برایتان ارائه دهیم. شما می‌توانید سایز ۶۵ اینچ و ۸۵ اینچ را نیز خریداری کنید. نکته بسیار مهم در این تلویزیون وجود کیفیت تصویر 8K و ۷۰ وات توان صوتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای دریافت کامل لیست قیمت تلویزیون های 2022 ال جی و سامسونگ و سونی میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و تو منوی لیست قیمت همه مدل ها رو مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون 75QN800A سامسونگ 2021

طراحی لوکس محصولات شرکت سامسونگ و ال جی رو قیمت آنها تاثیر گذاشته است و این موضوع فقط مربوط به تلویزیون نیست چون در سایر محصولات این دو شرکت مثل قیمت ظرفشویی ، یخچال و لباسشویی نیز تاثیر گذار بوده است. هر چند شرکت دقت و ظرافت بیشتری در ساخت محصولات به خرج بدهد و از جنس بهتری برای ساخت آنها استفاده کند قیمت محصول نیز با آن کمی بیشتری میشود. قیمت تلویزیون ال جی و سامسونگ در مدل های هم رده تقریبا در یک رنج قیمتی قرار دارند. تلویزیون اسمارت سامسونگ 75QN800A از زبان طراحی Infinity One برخوردار است. این تلویزیون کاملاً زیبا و ساده طراحی شده است. برند سامسونگ تلویزیون 75QN800A را در سال ۲۰۲۱ تولید کرده است. این تلویزیون از نظر ظاهر و طراحی کاملا شیک و زیبا است و ضخامت بدنه کمی دارد که باعث شده است زیبایی این محصول چند برابر شود. برند سامسونگ همواره به ظرافت در طراحی تلویزیون‌های خودش توجه بسیار زیادی دارد. تلویزیون 75QN800A سامسونگ در دسته تلویزیون‌های مدرن قرار گرفته است و کاملاً کاربرپسند می‌باشد. این تلویزیون با دکوراسیون خانه شما به راحتی هماهنگ شده و می‌تواند زیبایی آن را بیشتر کند. نمایشگر بزرگ ۷۵ اینچ تلویزیون از هر چهار طرف بدون حاشیه طراحی شده است و می‌تواند همچون سینمای خانگی گسترده محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت عالی ارائه دهد. بدنه تلویزیون 75QN800A فوق العاده باریک طراحی شده است و از هر گوشه به تلویزیون نگاه کنید می‌توانید زیبایی خیره کننده آن را مشاهده کنید. ضخامت بدنه این تلویزیون تنها ۱۷.۲ میلیمتر می‌باشد. این محصول کاملا باریک طراحی شده است و از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است. تلویزیون 75QN800A دارای پایه‌های بسیار زیبایی در رنگ مشکی است که به خوبی می‌تواند وزن و تعادل تلویزیون را حفظ کند. می‌توانید پایه‌ها را جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. تلویزیون 75QN800A دارای جعبه One Connect است و در صورت اتصال پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی هیچگونه به هم ریختگی در خانه شما ایجاد نمی کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ۸kسامسونگ 75QN800A

تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ مدل 75QN800A در دسته تلویزیون‌های نئو QLED قرار گرفته است. این تلویزیون می‌تواند کیفیت تصویر 8K واقعی را برایتان نمایش دهد. در این تلویزیون فناوری‌های پیشرفته مانند لوکال دایمینگ یا همان فناوری نوردهی موضعی به کاررفته است و باعث شده است که کیفیت تصویر قدرتمندی ایجاد شود. این تلویزیون با تراکم پیکسلی گسترده می‌تواند بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی را بر روی صفحه نمایش بزرگ ۷۵ اینچ ارائه دهد. بر روی سایز بزرگ تلویزیون میتوانید محتواها را با کیفیت تصویر فوق‌العاده مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در این تلویزیون وجود فناوری Quantum Matrix Technology میباشدو با وجود این فناوری جزئیات بسیار زیادی در صحنه‌ها در صحنه‌های تاریک و روشن برایتان ارائه می‌شودو این تلویزیون دارای چراغ‌های مینی ال ای دی است و می‌تواند نور صفحه نمایش تلویزیون را تامین کرده و جزئیات و با کیفیت بسیار بالایی برای تان ارائه دهد. بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون رنگها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به صورت کاملا واضح برایتان ارائه می‌شود. این تلویزیون به پردازنده قدرتمند Samsung Neo Quantum 8K مجهز شده است که می‌تواند تمامی لحظه لحظه تصاویر را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. این پردازنده کاملاً قدرتمند است و می‌تواند با استفاده از یادگیری عمیق مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی تمامی صحنه‌ها را پردازش کند. بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تمامی رنگ‌ها را به صورت غنی و با کیفیت مشاهده می‌کنید. این تلویزیون دارای فناوری کوانتوم است و می‌تواند کوچکترین جزئیات رنگها را نیز برایتان ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های مهم در این تلویزیون قابلیت ضد انعکاس می‌باشد. این تلویزیون دارای لایه ضد انعکاس است و در هر ساعتی از روز که تلویزیون را مشاهده کنید هیچ نوری چه خورشید و لامپ بر روی صفحه نمایش تلویزیون منعکس نمی شود.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 75QN800A

تلویزیون 75QN800A صدای واقع گرایانه و دلنشین ارائه می‌دهد. این تلویزیون در کنار قابلیت‌های پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر دارد و در زمینه قدرت صوتی نیز کاملا شگفت انگیز عمل کرده است. بر روی صفحه نمایش تلویزیون سیستم صوتی ۴.۲.۲ کاناله دریافت می‌کنید. این تلویزیون صدای بسیار قدرتمندی دارد و به خاطر داشتن بلندگو و ساب ووفر‌های قدرتمند می‌تواند ۷۰ وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های مهم در این تلویزیون وجود قابلیت Q-Symphony می‌باشد. با وجود این قابلیت سیستم صوتی کاملاً هماهنگ و همزمان برایتان ارائه می‌شود. با وجود قابلیت Object Tracking Sound صدا را به صورت کاملا واقعی دریافت می‌کنید. این فناوری بر روی صحنه‌ها قابلیت ردیابی صدا دارد و می‌تواند صداها را به صورت سه بعدی برایتان ارائه دهد.

امکانات هوشمند تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ 75QN800A

تلویزیون 8K سامسونگ مدل 75QN800A در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. در این تلویزیون سیستم عامل تایزن به کار رفته است و با وجود دستیار صوتی بیکسبی شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با تلویزیون ارتباط برقرار کرده و با استفاده از دستیارهای صوتی دیگر مانند گوگل و الکسا به تلویزیون دستور دهید و تلویزیون بلافاصله دستورات شما را انجام میدهد. تلویزیون 75QN800A مرورگر وب قدرتمندی دارد و می‌تواند انواع مطالب را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید صفحه نمایش تلویزیون را به چند قسمت تقسیم کرده و در هر قسمت برنامه مجزایی را مشاهده کنید. همچنین امکان اتصال گوشی‌های هوشمند و تبلت به صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. شما می‌توانید تلویزیون 75QN800A را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی