ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان چیست و چه مزایایی دارد؟

تابه‌حال چیزی در مورد دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به گوشتان خورده است؟ پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنیم. به طور مثال امکان نداشت تا چند دهۀ قبل به افراد بگویید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تابه‌حال چیزی در مورد دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به گوشتان خورده است؟ پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنیم. به طور مثال امکان نداشت تا چند دهۀ قبل به افراد بگویید که شما یک وسیله به همراه خود خواهید داشت که بدون آن، ادامه زندگی برایتان بسیار دشوار خواهد بود و آن‌ها این موضوع را باور می‌کردند. بله این وسیله همان تلفن همراه است که ما روزانه کار‌های مختلفی را به کمک آن راست‌وریست می‌کنیم. از خرید‌ها گرفته تا انتخاب نوبت دکتر تنها بخشی از مزایایی هستند که تلفن همراه برای ما ایجاد کرده است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان یک روش تبلیغاتی و بازاریابی برای کسب‌وکار خود کمک بگیرید.

بازاریابی و تبلیغات به کمک موبایل

هر روز تعداد زیادی پیامک به تلفن همراه ما ارسال می‌شود. بعضی از آن‌ها برای اطلاع‌رسانی و برخی دیگر برای تبلیغ کسب‌وکار‌های قدیمی یا نوپا هستند. دسترسی به شماره‌تلفن همراه مخاطب‌ها کار راحتی نیست در واقع انتخاب اینکه چه کسی مشتری هدف شما است، کار را سخت‌تر می‌کند. به همین دلیل تکنولوژی جدید باعث تولید ابزاری به نام دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این دستگاه می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که به کمک آن از چه امکاناتی برخوردار خواهید بود.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان چیست؟

متخصصین بازاریابی به این امر پی برده‌اند که جذب یک مشتری جدید می‌تواند حدود ۵ برابر هزینۀ بیشتری نسبت به حفظ مشتری قدیمی داشته باشد. پس ما به‌عنوان یک کسب‌وکار باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ مشتریان به کار بگیریم. استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری بسیار راحت است و شما به‌راحتی می‌توانید شماره موبایل مخاطب‌های خود را در آن ذخیره کنید. احتمالا برای شما هم پیش‌آمده است که برای خرید به یک فروشگاه بروید و در آنجا فروشنده از شما بخواهد شمارۀ خود را به او بگویید.

در مقابل برخی دیگر هستند که نمی‌توانند به‌راحتی از مشتریان درخواست شماره بکنند. اگر شما هم با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنید و نمی‌توانید از مشتریان خود این سؤال را بپرسید؛ زیرا احتمال می‌دهید ممکن است تحت‌تأثیر مسائل اجتماعی قرار بگیرید. در این حین است که دستگاه ذخیره شماره موبایل حضوری به کمک شما می‌آید. با استفاده از این دستگاه فروشگاه‌های مختلف می‌توانند با حفظ پرستیژ کاری خود شمارۀ مشتری را به‌راحتی ثبت کرده و از آن برای اطلاع‌رسانی استفاده کنند.

استفاده از دستگاه ذخیره شماره مشتریان لایت پنل به آن‌ها این قوت قلب را می‌دهد که شمارۀ آن‌ها در جای درستی ضبط و ذخیره می‌شود و هیچ کسی از آن سوءاستفاده نخواهد کرد. دستگاه ذخیره شماره مشتریان باعث می‌شود، از دسترسی غیر امن به شماره مشتریان جلوگیری شود.

 ویژگی‌های دستگاه ذخیره شماره موبایل

  • بدون نیاز به برق
  • بدون نیاز به اینترنت
  • قابل‌استفاده برای تمام مراکز و فروشگاه‌ها
  • امکان ذخیرۀ شماره مشتریان در پنل‌های پیامکی و توانایی مدیریت مشترکی به‌صورت آسان
  • قابلیت نصب و استفاده به‌صورت رومیزی یا دستی
  • برخورداری از طراحی زیبا و جذاب که سبب جلب نظر مشتری می‌شود
  • قابلیت ارسال پیامک آنی خوشامدگویی یا پیامک‌های صوتی بعد از واردکردن شماره‌تلفن و عضویت

 مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان در کسب‌وکارهای مختلف

همه فروشگاه‌ها یا مراکزی که دوست دارند رضایتمندی مشتریان را به دست آورده و در این راستا به کسب‌وکار خود کمک کنند، استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به آن‌ها توصیه می‌شود. در واقع این دستگاه شماره‌تلفن مشتریان را بعد از واردشدن، به نرم‌افزار مشخص منتقل می‌کند و این شماره‌ها در دفترچه تلفن سیستم ذخیره می‌شود.  

تنها با استفاده از نصب یک دستگاه در محل کسب‌وکار خود می‌توانید بسیار محترمانه به بانک شماره‌تلفن‌های مخاطب‌های خود دسترسی داشته باشید. در کنار آن استفاده از این قابلیت باعث می‌شود تا در اعیاد مخصوص، پیامک‌های بازاریابی را ارسال و توجه مشتریان را به خود جلب کنید. یکی از نکته‌های مهم دررابطه‌با استفاده از دستگاه این است که حتی آن دسته از افرادی که شماره‌تلفن خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند هم پیامک‌های شما را دریافت می‌کنند.

هزینه خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

در حالت کلی قیمت دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان تقریبا بالای یک میلیون تومان است. قیمت این دستگاه باتوجه‌به مزایا و ویژگی‌های آن متفاوت است. ولی مطمئن باشید تنها با پرداخت مبلغ بسیار کم می‌توانید گام بزرگی در پیشرفت تجارت خود بردارید. نصب این دستگاه بسیار راحت و قراردادن روی پیشخوان کافی خواهد بود.  

نحوه کار با دستگاه ذخیره شماره موبایل چگونه است؟

 جهت استفاده از این دستگاه در حساب کاربری متن مورد نظر خود را  ایجاد می کنید. این دستگاه با استفاده از شماره‌تلفن مشتریان را به حساب کاربری انتقال می‌دهد. شماره‌های انتقال‌یافته به پنل مانند یک دفترچه ذخیره می‌شوند و در مواقع لازم پیامک به مخاطب‌های ذخیره شده، ارسال می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید در مواقع ضروری پیامک‌های مربوط به تخفیف جشنواره معرفی محصولات جدید یا تبریک اعیاد را به آن‌ها بفرستید. کاربرد‌های مختلفی برای این دستگاه وجود دارد به‌طوری که بعد از واردکردن شماره‌تلفن، مشتری می‌تواند برای پیامک‌های خوش آمد گویی و تشکر عضویت را ارسال کند. این که چه هدفی از انتخاب این دستگاه دارید به شما برمی‌گردد. در حالت کلی می‌توان گفت نحوۀ استفاده از این ابزار راحت است و شرایط مطلوبی را برای شما و مشتریان ایجاد می‌کند.

سخن پایانی

احتمالا اطلاع دارید که هزینه‌های مربوط به تبلیغات و بازاریابی تا چه میزانی بالا است و باید جهت معرفی خود به مخاطب‌ها هزینه سنگینی را پرداخت کنید. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با صرف هزینه کم نتیجه مطلوبی را در میان‌مدت به دست آورید. همچنین این دستگاه علاوه بر تبلیغات و بازاریابی به‌عنوان وسیله اطلاع‌رسانی هم کاربرد دارد. آیا شما تابه‌حال در کسب‌وکار خود از آن استفاده کرده‌اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sys32
    sys32 | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

    خدا شفا بده

مطالب پیشنهادی