ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی ایسوس

خرید اقساطی ایسوس خدمتی است که توسط ایسوس ایران برای کاربران عزیز فراهم شده تا بتوانند محصولات ایسوس از جمله لپ تاپ، تبلت، مانیتور و سخت افزار این برند معتبر و جهانی را به صورت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید اقساطی ایسوس خدمتی است که توسط ایسوس ایران برای کاربران عزیز فراهم شده تا بتوانند محصولات ایسوس از جمله لپ تاپ، تبلت، مانیتور و سخت افزار این برند معتبر و جهانی را به صورت قسطی از این مجموعه خریداری کنند. در ادامه به بررسی موضوع خرید قسطی و علت های آن و نحوه خرید اقساطی از مجموعه ایسوس ایران می پردازیم.

خرید لپ تاپ اقساطی

خرید لپ تاپ اقساطی یکی از اموری است که کاربران بیشتری را هر روزه به سمت خود جذب می کند. علت این امر قیمت های بالا (به دلایل مختلف) این محصول و همچنین توان اقتصادی محدود کاربران است که باعث می شود به سمت این گونه خرید روی آورند. البته خرید اقساط موضوع جدیدی نیست و بسیار از کشورهای جهان این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده اند.

لپ تاپ اقساطی با سود کم یکی از اهداف کاربران هنگام جستجو برای خرید محصولات Asus قسطی است. زیرا برند ایسوس برند معتبری بوده و با گستره زیادی از محصولات متنوع در بخش لپ تاپ می تواند بهترین سازگاری را با انواع بودجه ها داشته و از طرفی خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس امکان ارتقا بودجه را به کاربران می دهد.

در این بین ایسوس ایران به عنوان نماینده رسمی برند ایسوس در بازار ایران اقدام به ایجاد شرایط کرده است که کاربران این برند بتوانند اقدام به خرید لپ تاپ اقساطی با سود کم از این برند کرده و حتی محصولات دیگر این برند را فراهم کرده است.

دلیل این امر ضمن ایجاد شرایط مناسب برای خرید توسط کاربران و حفظ شأن کاربران ایرانی، ایجاد بستری مناسب برای توانمند سازی کاربران در امر خرید محصولات ایسوس است، زیرا شرایط فعلی اقتصادی کشور به کاربران زیادی امکان تهیه محصولات ایسوس به صورت خرید نقدی را نداده و در مواردی این کاربران نیاز شدیدی هم به این محصولات دارند.

خرید ایسوس به صورت قسطی

در خرید لپ تاپ قسطی عموماً فروشگاه ها در این موضوع دخیل نبوده و کاربران اقدام به دریافت وام با سود های سنگین از مؤسسات مالی یا شرکت های لیزینگ کرده و سپس گول را به صورت یکجا در هنگام خرید به فروشنده تحویل می دهد. این حالت برای کاربران دردسرهای مختلفی از جمله وقت گیر بودن پروسه، کارهای زیاد اداری، نیاز به ضامن و مسائلی از این دست را دارد.

اما در ایسوس ایران با همکاری سایت والتا، اقدام به ایجاد یک بستر ساده و سریع برای خرید اقساطی از مجموعه ایسوس ایران کرده است. زیرا اعتقاد داریم که کاربران ایرانی لایق بهترین ها هستند و اولین قدم برای رسیدن به این هدف، فراهم کردن انواع راه حل های مالی برای خرید محصولات ایسوس توسط کاربران است که خرید محصولات اقساطی ایسوس یکی از این موارد است.

در این سیستم شما سود سالیانه 21 درصد را داشته که امکان خرید لپ تاپ اقساطی با سود کم را فراهم می کند. با توجه به فراهم شدن امکان مشابه توسط سایر فروشگاه ها، شاید بپرسید که چرا این خرید را از ایسوس ایران انجام دهید؟ در ادامه برای شما از مزایای خرید اقساط از ایسوس ایران خواهیم گفت.

مزایای خرید ایسوس به صورت قسطی از ایسوس ایران

خرید محصولات ایسوس از مجموعه ایسوس ایران شامل مزیت های متنوع و مختلفی است که شامل خریداران محصولات اقساطی ایسوس نیز می شود:

  1. امکان دریافت مشاوره انتخاب مدل و خرید به صورت 24 ساعته
  2. امکان برگشت کالا تا 14 روز
  3. ارسال رایگان به سراسر ایران
  4. امکان مشاوره آنلاین و تلفنی قبل از خرید
  5. ارائه گارانتی نرم افزاری و خدمات نصب ویندوز و برنامه های دلخواه شما
  6. ارائه محصولات اصلی با گارانتی های معتبر
  7. امکان مشاهده و تست محصول قبل از خرید در فروشگاه های ایسوس ایران پیش از خرید اقساطی

نحوه خرید ایسوس به صورت قسطی از ایسوس ایران

برای خرید محصولات اقساطی ایسوس کافی است در سایت والتا ثبت نام کرده و درخواست خود را وارد کنید و پس از تائید شدن درخواست و ارائه کارت خرید قسطی، از مجموعه ایسوس ایران خرید laptop قسطی و دیگر محصولات Asus قسطی را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر و راهنمای دقیق تر به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی