ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرویس اینترنت TD-LTE با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

مدت زیادی است که اینترنت وارد زندگی ما شده است و هر روز که میگذرد وابستگی ما به اینترنت بیشتر می شود؛ به همین دلیل دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب یکی از الزامات هر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدت زیادی است که اینترنت وارد زندگی ما شده است و هر روز که میگذرد وابستگی ما به اینترنت بیشتر می شود؛ به همین دلیل دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب یکی از الزامات هر فردی به حساب می آید.

سرویس اینترنت TD-LTE با داشتن مزایای متعددی همچون عدم نیاز به خط تلفن، قابلیت جابجایی، سرعت بیشتر و پایداری بالا در آپلود و دانلود، عدم وجود محدودیت های مخابراتی از قبیل فیبر نوری، pcm و ... محبوبیت زیادی در میان کاربران اینترنت پرسرعت پیدا کرده است.

انتخاب هوشمندانه سرویس 

یکی از مسائلی که در هنگام انتخاب و خرید سرویس اینترنت TD-LTE باید مورد توجه قرار دهیم، تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از این سرویس است. این تجهیزات شامل مودم و سیم کارت مخصوص است و توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ارائه می شود.

در میان شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت TD-LTE، شرکت پیشگامان در راستای توسعه خدمات اینترنت اقدام به ارائه سرویس های اینترنت TD-LTE با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت نموده است. با خرید این سرویس ها، هزینه ای که شما برای خرید مودم پرداخت میکنید، بسیار کمتر از قیمت های موجود در بازار است و تمامی مودم ها از برندهای شناخته شده می باشد.

با خرید هر یک از سرویس های اینترنت TD-LTE پیشگامان می توانید با کمترین هزینه تا 80 مگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشید. همچنین این سرویس ها برای کاربران پرمصرف مناسب ترین گزینه است.

اگر شما هم از کاربران پر مصرف اینترنت هستید، این سرویس کاملا مناسب شما است. انتخاب یک سرویس مناسب با مشاوره درست امکان پذیر است. پس قبل از خرید سرویس حتما با مشاورین و کارشناسان آن شرکت در تماس باشید! جهت مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین سرویس TD-LTE پیشگامان، می توانید از طریق شماره 1577 با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید و یا از طریق وب سایت پیشگامان اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

    حس بدی به پیشگامان دارم، مبین نت خیلی خوب کار کرد هم پشتیبانی خوب میده هم اون زمان که شرکت های دیگه قیمت خون سرویس میدادن قیمت معقول میداد

مطالب پیشنهادی