ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تلویزیون OLED ال جی با مانیتوری 42 اینچی برای گیمرها

تلویزیون های اولد ال جی از همان دوران کودکی نمایشگرهایی بودند که حرف های زیادی در خصوص گیمینگ داشتن. اکنون که چندین سال گذشته و به تلویزیون هایی بالغ و باتجربه تبدیل شده اند حرف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلویزیون های اولد ال جی از همان دوران کودکی نمایشگرهایی بودند که حرف های زیادی در خصوص گیمینگ داشتن. اکنون که چندین سال گذشته و به تلویزیون هایی بالغ و باتجربه تبدیل شده اند حرف اول را به عنوان نمایشگرهای گیمینگ می زنند. چند سالی بود که گیمرهای پی سی از ال جی گلایه داشتن که چرا نمایشگرهایی سایز کوچک به عنوان مانیتور اولد تولید نمی کند و اکنون که در سال 2022 هستیم، ال جی تصمیم گرفته به حرف طرفداران دو آتیشه بازی و اولد گوش دهد.

ال جی ستاره خوش شانس کره ای ها توانسته در دنیای تلویزیون ها برای خودش فرمانروایی کند. شرکت ال جی ابتدا با اسم گولدن استار کارش را شروع کرد و بعد از مدتی نام آن را به ال جی تغییر داد به همین دلیل لقب ستاره خوش شانس کره ای ها را به آن لقب داده ایم. برخلاف حوزه موبایل که ال جی خیلی نتوانست به رقابت جدی بپردازد در خصوص تلویزیون و لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است. در میانه راه انتخاب تلویزیون یکی از گزینه هایی که پیش رو دارید تلویزیون ال جی (https://afralland.com/tv/lg-tv/) است.

تلویزیون ال جی C2 اولین نمایشگر اولد است که علاوه بر سایزهای معمولی در سایز 42 اینچ تولید شده است و در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. قیمت تلویزیون اولد به نسبت رقبا بالاتر است پس بودجه قابل توجهی را برای دریافت بهترین امکانات و قابلیت ها باید درنظر بگیرید. قبل از اینکه سراغ اولد جدید ال جی برویم، بهتر است که ببینیم آیا واقعاً این تلویزیون های OLED آنقدر که تعریفشان را می کنند خوب هستند یا صرفاً بادکنک هایی پر ادعا هستند؟ در بخش بعد بهتر با این نمایشگرها آشنا می شویم.

چرا تلویزیون اولد بهترین نمایشگر گیمینگ است؟

تلویزیون اولد خلاقیت ال جی با پای لنگ بودند که برای رهبری بازار تولید شدند اما در ابتدای ماجرا، نداشتن روشنایی بالا پاشنه آشیل آن ها بود. از فعل های زمان گذشته استفاده کردیم؛ یعنی ماجرا برای الان فرق دارد؟ با وجود فراز و نشیب های زیاد تلویزیون های اولد، در حال حاضر حکمران دنیای نمایشگرها و تولید چندین برند مختلف هستند که هر ساله هم بهتر از پارسال نمایان می شوند. تعریف های شیرین را کنار بگذاریم و ببینیم که عیار واقعی تلویزیون OLED پر مدعای بازار چقدر است؟ و با وجود قیمت تلویزیون اولد، خرید آن انتخاب درستی است یا خیر؟!

مهم ترین فاکتور در یک تلویزیون گیمینگ رفرش ریت بالا و امکان اتصال به کنسول های بازی جدید است که البته تلویزیون های زیادی این مشخصات را دارند اما جاده رقابت بین تلویزیون ها وقتی از هم جدا می شود که بحث تاخیر ورودی و زمان پاسخگویی به میان می آید. تلویزیون اولد با فاصله زیادی از مدل های دیگر در این مسیر به پیش می روند و همین باعث شده که محبوب دل گیمرها شوند. تلویزیون ال جی C2 با داشتن تاخیر ورودی زیر 1 میلی ثانیه به قدری عالی عمل کرده که چندین جایزه از سمت مجله های معتبر خارجی دریافت کرده است و این نشان از موفقیت ال جی در ساخت بهترین تلویزیون گیمینگ دارد.

بهترین تلویزیون های اولد برای بازی کدامند؟

تلویزیون های زیادی در بازار هستند که ادعای مناسب بودن برای گیمینگ را دارند البته این ادعا چندان هم بیراه نیست و با داشتن رفرش ریت بالا می توان گفت که یک تلویزیون برای بازی مناسب است اما یک گیمر حرفه ای متوجه کوچک ترین لگ و ضعف در تلویزیون می شود و اینجاست که بازی کردن با تلویزیون می تواند دوست داشتنی یا تنفر انگیز شود.

در حال حاضر ال جی به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نمایشگرهای OLED بهترین تلویزیون های گیمینگ را تولید می کند و در بین مدل های مختلف C2 / G2 / B2 نمایشگرهایی عالی برای بازی هستند. سامسونگ هم در سال 2022 دست به تولید تلویزیون اولد زده است. تلویزیون سامسونگ S95B یک نمایشگر اولد با عملکرد فوق العاده است که می تواند رقیبی سرسخت برای اولدهای ال جی باشد و در اولین سال حضورش در بازار رقبایش را حسابی دستپاچه کرده است. گرچه این اولد سامسونگ هم در خصوص گیم واقعاً خوب عمل می کند اما همچنان سر دسته بهترین نمایشگر گیمینگ تلویزیون ال جی C2 می باشد، باید دید که در سال های آینده این غول های تلویزیون به کدام سمت حرکت می کنند.

تلویزیون ال جی C2 پرچمدار بهترین تلویزیون مخصوص بازی

اولد 2022 ال جی سی تو با توجه به اینکه مقرون به صرفه تر از تلویزیون ال جی G2 است و کیفیت تصویر در این دو اساساً یکسان (هر دو دارای پنل Evo اند) است. تلویزیون ال جی C2 مسیر سختی را در پیش دارد تا بتواند خود را به عنوان بهترین تلویزیون حرفه ای به اثبات برساند اما آن چیزی که حائز اهمیت است، این است که الجی هر آنچه C2 برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد را در کوله پشتی اش قرار داده است.

  • مدل : OLED LG C2
  • نوع پنل: Evo
  • کشور سازنده : کره
  • کشور مونتاژ: اندونزی
  • سال تولید: 2022
  • کیفیت تصویر: 4K
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • پردازنده تصویر: Alpha 9 Gen 5 AI
  • قابلیت جدید: Cloud Gaming
  • پشتیبانی از: 360° VR Play
  • گیمینگ با پشتیبانی از: G-SYNC
  • پشتیبانی از : 4 پورت HDMI 2.1
  • سایزهای: 42/ 48/ 55/ 65/ 77/ 83 اینچ

تلویزیون ال جی C2 اگرچه به طور رسمی بهترین تلویزیون این برند نیست (G2 مدل هنری بهتر خوانده می شود) اما از نظر کاربران و همچنین منتقدین واقعاً بهترین تلویزیون ال جی است. داشتن عملکرد بی عیب و نقص گیمینگ و همچنین آپدیتی که امسال در بخش روشنایی داشته عملاً دهان هر گونه نقدی را بسته نگه خواهد داشت. باریک بودن بی قدری که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و در کنار همه این ها، سیستم عامل بروز و سیستم صوتی پرتوان باعث شده اند که اولد C2 بینظر در نوع خودش باشد. با این توصیفات آیا این نمایشگر می تواند یک مانتیور بی عیب هم برای گیمرهای PC باشد یا خیر؟

اولد C2 ال جی در سایز 42 اینچ به عنوان مانیتور

یکی از نقدهایی که قبلاً به تلویزیون اولد وارد میشد، نداشتن سایز کوچک بود، چون هم قیمت زیادی دارند و هم نمایشگر بزرگ خیلی به درد پی سی گیمرها نمی خورد اما امسال سایز 42 اینچ دوباره دل گیمرها را به دست آورده است. اولد 42 اینچ ال جی C2 با رزولوشن 4K و همچین پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز یک مکمل عالی برای گیمینگ می باشد. میزان تاخیر ورودی تقریباً در این نمایشگر کوچک تر به نسبت سایزهای دیگر، پایین تر هم می شود و می توان گفت در حال حاضر بهترین مانیتور اولد که می توانید برای گیمینگ بی عیب و نقص خریداری کنید، مدل LG OLED C2 می باشد. اگر یک گیمر حرفه ای با استاندراهای بالا هستید، خرید تلویزیون اولد به شما پیشنهاد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • elyasemy
    elyasemy | ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

    از کجا باید بخریم حالا ؟

مطالب پیشنهادی