ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

12 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022

انتخاب و خرید رمزارز مناسب یک سوی ماجرا و نگهداری از آنها سوی دیگر آن است. برای نگهداری از ارزهای دیجیتال راه‌های متفاوتی وجود دارد. اما با افزایش تعداد ارزها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب و خرید رمزارز مناسب یک سوی ماجرا و نگهداری از آنها سوی دیگر آن است. برای نگهداری از ارزهای دیجیتال راه‌های متفاوتی وجود دارد. اما با افزایش تعداد ارزها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، شمار کیف پول‌های موجود در بازار نیز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل شما با بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2022 آشنا می‌شوید.

 اگر مدتی به دنبال کیف پول مناسب، گزینه‌های متفاوت را بررسی کرده باشید. به خوبی می‌دانید که کیف پول‌ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند. کیف پول‌های سرد آفلاین هستند و امنیت بالاتری دارند در حالی که کیف پول‌های گرم آنلاین هستند و به شما اجازه می‌دهند در کسری از ثانیه وارد معاملات شوید. این بار قصد داریم شما را بهترین کیف پول های ارز دیجیتال از نوع سخت افزاری آشنا کنیم. این دسته از کیف پول‌ها یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای نگهداری از ارزهای شما هستند.

معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری بر خلاف کیف پول‌های نرم‌افزاری یا گرم ماهیت فیزیکی دارند. این کیف‌ها شبیه به یک یو اس بی هستند و ابعاد کوچکی دارند. از آنجایی که به اینترنت وصل نیستند، در معرض حملات سایبری نیز قرار ندارند. از طرفی از آنجایی که ماهیت فیزیکی دارند، مالک دارایی مدیریت کامل دارایی را برعهده دارد. با در نظر گرفتن این موارد کیف پول سخت افزاری بهترین انتخاب برای نگهداری از ارز دیجیتال است. هر زمان که نیاز به معامله داشته باشید می‌توانید والت را به دستگاهی که به اینترنت متصل است وصل کنید و معاملات را انجام دهید. در ادامه با برخی از معروف‌ترین کیف پول های ارز دیجیتال آشنا می‌شوید.

کیف پول سیف پالSafePal S1

کیف پول سیف پال SafePal S1 از سوی کمپانی بایننس معرفی شده است. همانطور که می‌دانید بایننس یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین صرافی‌ها در جهان است. به همین دلیل والت این کمپانی به یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال جاری تبدیل شده است.

این کیف پول بسیار سبک و نازک است. از نظر ابعاد می‌توان این والت را با یک کارت اعتباری مقایسه کرد. صفحه نمایش با کیفیت و پشتیبانی از 23 بلاک چین متفاوت از جمله قابلیت‌های این والت به شمار می‌رود. با خرید کیف پول سیف پال امکان نگهداری از 20 هزار نوع توکن و کوین متفاوت را خواهید داشت. نام‌های آشنایی مانند بیت کوین و اتریوم نیز در این بین دیده می‌شوند.

کیف پول کول ولت پرو CoolWallet Pro

کیف پول کول ولت پرو CoolWallet Pro یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و ایمن‌ترین والت‌های موجود در بازار است. این کیف پول محصول کمپانی Coolwallet است. این والت به سادگی و تنها با استفاده از بلوتوث به دیگر دستگاه‌های شما متصل می‌شود.

این والت مجهز به یک باتری لیتیومی یونی است که 15mAh ظرفیت دارد. به این ترتیب نیازی نیست مدام نگران تمام شدن باتری دستگاه باشید. اندازه کوچک دستگاه یکی دیگر از مزیت‌های این والت است. این والت در اندازه 85.6 در54 در08 میلیمتر تولید می‌شود.

یکی دیگر از مزایای خرید کول والت پرو ضد آب بودن آن است. بدنه این دستگاه از آلیاژ قدرتمندی ساخته شده است که آن را در برابر ضربات احتمالی ایمن می‌کند.

برای نگهداری از انواع ارزها مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، استلار، بایننس کوین، ریپل و انواع توکن‌های ERC-20  می‌توانید از این دستگاه کمک بگیرید.   

پول لجر نانو اس Ledger Nano S

لجر یکی از نام آشناترین والت‌های سخت افزاری موجود در بازار است. این کمپانی همواره با معرفی امکانات جدید در مدل‌های خود، پاسخگوی نیاز کاربران سراسر جهان بوده است. مدل نانو اس در سال 2018 وارد بازار شد. این والت با استفاده از پورت یو اس بی تایپ سی به دستگاه‌های شما متصل می‌شود.

لجر نانو اس فاقد باتری است و تنها 9.1*14.4*56.95 میلیمتر فضا را به خود اختصاص می‌دهد. با خرید کیف پول لجر نانو اس صاحب یک کیف پول 16 گرمی می‌شوید که برای نگهداری از بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، ریپل، استلار، EOS و بسیاری از دیگر ارزها مناسب است.

کیف پول لجر نانو ایکس ۲۰۲۲- Ledger Nano X

کیف پول لجر نانو ایکس نسخه دیگری است که از سوی کمپانی لجر معرفی شده است. این کیف پول یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سال 2022 است که در واپسین روزهای سال 2021 روانه بازار شد. این کیف در مقایسه با دیگر سری‌های لجر پیشرفت‌هایی داشته است. مادربورد والت کیفیت بالاتری دارد. با خرید کیف پول لجر نانو ایکس 2022 در کنار نگهداری از ارزهای شناخته‌شده‌ای مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و استلار می‌توانید دامنه وسیعی از دیگر ارزهای دیجیتال نیز نگهداری کنید.

کیف پول لجر نانو اس پلاس Ledger Nano S Plus

کیف پول لجر نانو اس پلاس یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر کمپانی لجر است. این کیف در سال 2022 روانه بازار شد و خیلی زود عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال را از آن خود کرد. برای اتصال این والت به دستگاه‌های متصل به اینترنت یک پورت یو اس بی تایپ سی در نظر گرفته شده است. این دستگاه نیز فاقد باتری است و از فناوری بلوتوث نیز استفاده نمی‌کند.

با استفاده از این والت امکان نگهداری از 5500 کوین متفاوت را خواهید داشت. بیت کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو، آولانچ و دیگر ارزهای خود را به بدون نگرانی در این والت نگهداری کنید. خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس یک سرمایه‌گذاری تمام عیار است و خیال شما را برای همیشه از بابت نگهداری از ارزهای دیجیتال خود آسوده می‌کند.

کیف پول الیپال تایتان Ellipal Titan

کیف پول الیپال تایتان Ellipal Titan با ابعاد 118 در 66 در 9.7 میلی‌متری خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. بدنه این والت از آلومینیوم ساخته شده است. همین امر این دستگاه را در برابر ضربات احتمالی مقاوم کرده است. این دستگاه تغییرات دمایی بین منفی 20 تا 70 درجه سانتی‌گراد را به خوبی تحمل می‌کند. این سخت افزار برخلاف دیگر والت‌های سرد فاقد هرگونه پورت یا فناوری بلوتوث است. دلیل این امر نیز افزایش امنیت دارایی شماست. در این حالت تحت هیچ شرایطی دارایی شما در معرض حملات سایبری قرار نمی‌گیرد.

 این والت از بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بیت کوین کش، تتر، دوج کوین، ریپل و بسیاری از دیگر ارزها پشتیبانی می‌کند.

کیف پول درج تی Dorj T

گزینه بعدی در فهرست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال کیف پول درج تی Dorj Tاست. برای اتصال این والت به دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل هستند نیز یک پورت یو اس بی تایپ سی تعبیه شده است. با استفاده از این پورت به سادگی والت را به دستگا‌ه‌های مختلف وصل و ارزهای خود را مدیریت و خریدوفروش کنید. این والت محصول ایران است و به خوبی قادر به رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است.

 این والت نیز مجهز به صفحه نمایش لمسی است و از شبکه بلاک چین کاردانو، ریپل و مونرو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این با خرید این والت از امکان استیک کردن دارایی‌هایی مانند کاردانو، EOS و XTZ نیز برخوردار می‌شوید.

کیف پول درج وان Dorj One

درج وان محصول دیگری از کمپانی ایرانی امین درج خاورمیانه است. این والت از بیش از 1200 ارز دیجیتال متفاوت پشتیبانی می‌کند. این بار می‌توانید با خرید یک والت ایرانی ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، بایننس کوین، ریپل و لایت کوین را به ایمن‌ترین شکل ممکن نگهداری کنید.

این والت با تمام سیستم عامل‌های کامپیوتری مانند لینوکس، مک و ویندوز سازگار است. به سادگی با استفاده از یک پورت یو اس بی تایپ سی والت را به دستگاه‌های متصل به اینترنت وصل کنید. برای اتصال والت به گوشی‌های اندروید و اپل نیز از OTG استفاده کنید.

کیف پول ترزور تی Trezor T

ترزور یکی دیگر از نام‌های آشنا در صنعت تولید والت‌های سخت افزاری در جهان است. مدل تی با استفاده از یو اس بی تایپ سی به دستگاه‌های متصل به اینترنت وصل می‌شود. این والت مجهز به یک صفحه نمایش ال سی دی است و با وزن 22 گرمی خود شما را حیرت‌زده می‌کند. با خرید والت ترزور تی علاوه بر نگهداری از ارزهای متفاوت امکان ذخیره‌سازی رمزهای دیجیتال و کلیدهای دسترسی خود را نیز خواهید داشت.

صفحه نمایشگر لمسی این دستگاه استفاده و مدیریت ارزها را بسیار ساده کرده است. این دستگاه از بیش از 100 نوع ارز متفاوت پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این والت ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دش، اتریوم و دیگر رمزارزها را خواهید داشت.

خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه علی سیتی

 شناسایی کیف پول‌های سخت افزاری مناسب و سازگار با نیاز شما تنها مرحله اول است. در مرحله بعدی باید مرجع معتبری را برای خرید انتخاب کنید. با بررسی کیف پول‌های موجود در بازار متوجه فهرست کامل و بلندبالای محصولات فروشگاه علی سیتی شدیم.

این سایت در کنار فروش کیف پول های سخت افزاری خدمات گسترده‌ای را در حوزه نگهداری و خرید ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. علاوه بر این علی سیتی در کنار فروش والت‌های سخت افزاری خدماتی را در زمینه پشتیبانی و ارائه راهنمای‌های لازم در راستای نصب و راه‌اندازی کیف پول‌ها نیز ارائه می‌دهد.

با مراجعه به فروشگاه علی سیتی ضمن مقایسه کیف پول‌های مطرح جهان، والت محبوب خود را به نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی