ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طراحی سالن کنفرانس و ارائه تجهیزات سیستم ویدئو کنفرانس صدرا ایرانیان

پایگاه تحلیل‌گران فناوری‌های نوین صدرا ایرانیان با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی و تجهیز سالن کنفرانس و همایش، پروژه‌های متعددی را برای سازمان ‌های مختلف اجرا نموده است. از دیگر فعالیت‌های این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پایگاه تحلیل‌گران فناوری‌های نوین صدرا ایرانیان با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی و تجهیز سالن کنفرانس و همایش، پروژه‌های متعددی را برای سازمان ‌های مختلف اجرا نموده است. از دیگر فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به تولید تجهیزات سیستم کنفرانس  با برند ایرانی صدرا و ارائه سایر خدمات مرتبط اشاره کرد.

سیستم کنفرانس

با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص برگزاری جلسات ، نیاز به یک بستر با کیفیت جهت ارتباط موثر تر در این جلسات بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. با استفاده از این بستر می‌توان به مدیریت گفتگو میان مدیران،‌ سخنرانان یا سایر اعضای شرکت کننده در جلسه، تبادل اطلاعات به صورت فایل، نمایش گزارشات، مانیتورینگ و... اشاره کرد. از این رو می‌توان سیستم کنفرانس را مهم‌ترین بخش از یک سالن کنفرانس در نظر گرفت. در ادامه به بررسی تجهیزات دستگاه ویدئو کنفرانس می‌پردازیم.

میکروفن کنفرانس

برای هر نوع سالن کنفرانس ، کیفیت میکروفن‌ کنفرانس در شفافیت سخنرانی موضوعی بسیار مهم می باشد. از این رو انتخاب یک میکروفون کنفرانسی مناسب با سالن کنفرانس شما در موفقیت به اجرای یک جلسه ی مفید بسیار کمک می کند. میکروفن سالن کنفرانس معمولا شامل میکروفن کنفرانس ریاست که در اختیار مدیر جلسات و میکروفون سخنرانان که در اختیار سایرین حاضر در جلسه قرار می‌گیرد. تفاوت این دو نوع میکروفون در این است که مدیر جلسه می‌تواند مدیریت سایر میکرفن‌ها را به وسیله قطع و وصل کردن میکروفون سخنرانان در اختیار داشته باشد. این تجهیزات را از نظر نوع اتصال می‌توان به دو نوع بی‌سیم و باسیم تقسیم کرد. علاوه بر این میکروفون کنفرانس چندرسانه‌ای نیز با عملکردهای بیشتری نظیر نمایش فایل‌های تصویری، اشتراک صفحه نمایش خود با سایر سخنرانان و قابلیت رای‌گیری در دسترس می‌باشد.  میکروفون کنفرانسی صدرا مدل SM50 گزینه ای مناسب برای تمامی سالن های کنفرانس است. همچنین دارای طراحی زیبا و با کیفیت به همراه سادگی و سرعت فوق العاده در نصب و راه اندازی است. این میکروفن دارای گین کنترل جهت تنظیم فاصله سخنران تا میکروفن ، امکان ضبط صدای کنفرانس با وضوح بالا، قابلیت هماهنگی با دوربین های SD و HD ، دارای سیستم اتو ترک (Auto Track) ، قابلیت کنترل و مدیریت جلسات از طریق شبکه ی داخلی ، قابل اتصال به پروسسور دیجیتال تصویر ، دارای کلید حق تقدم ریاست نسبت به سایر شرکت کنندگان می باشد.

مانیتور کنفرانس

مانیتور کنفرانس به دو دسته مانیتور تاشو (مانیتور لپ‌تاپی) و مانیتور لیفت (مانیتور آسانسوری) تقسیم می‌شود. تفاوت عمده این دو نوع مانیتور در نوع قرارگیری آن روی میز کنفرانس می‌باشد. نصب مانیتور تاشو ساده تر بوده و می‌توان آن را هنگام استفاده یا پس از اتمام جلسه همانند لپ‌تاپ جمع کرد. شرکت صدرا ایرانیان با طراحی و تولید مانیتور تاشو ایرانی SADRA MC88، گامی بزرگ در تامین این گروه کالایی در کشور برداشته است. مانیتور کنفرانسی صدرا MC88 دارای پنل ۱۵.۸ اینچ از نوع LED است که سایز صفحه نمایش این مانیتور دیدی مناسب برای دو نفر هم‌زمان را دارا است همچنین دارای وضوح تصویر Full HD نیز می‌باشد و این به معناست که جزئیات با وضوح بسیار بالایی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

دوربین کنفرانس

 انتخاب یک دوربین کنفرانسی مناسب برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس بسیار مهم و حیاتی می باشد ، در واقع کیفیت برگزاری جلسه تا حدود زیادی  به نوع دوربین شما وابسته می باشد . کیفیت این دوربین ها بر اساس میزان قدرت بزرگ نمایی (ZOOM)  ، زاویه دید ، قابلیت اتوترکینگ ، رزولوشن تصویر  و نرخ فریم ریت سنجیده می شود. و هنگام خرید دوربین ویدئو کنفرانس بهتر است به مواردی که در بالا ذکر شد را بسنجید.

ویدئو وال

ویدئو وال که از آن با نام Display Wall نیز یاد می‌شود، به اجتماع چند نمایشگر گفته می‌شود که به‌منظور ایجاد تصویر در ابعاد بزرگتر در کنارهم قرارگرفته‌اند. به کمک ویدئو وال ها می‌توان پنجره‌های متعددی در سایزها و ابعاد مختلف با هدف نمایش همزمان ورودی‌های متنوع فراهم کرد. همچنین می‌توان از طریق واسط کاربری این نرم‌افزار، به سهولت به ورودی‌های سیستم دسترسی داشت و تصاویر را مدیریت کرد. تاکنون این سیستم‌های تصویری پیشرفته در برندهای مختلفی مانند ویدئو وال ال جی، ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال جی پلاس و... به بازار عرضه شده‌اند.

 تجهیزات جانبی سیستم کنفرانس

سایر تجهیزات سیستم کنفرانس شامل پنل VSP، سوییچ تصویر، اسپیلیتر تصویر، سوییچ شبکه، پاور میکسر، مبدل و کابل‌های رابط و... می‌شود. این تجهیزات بسته به سالن کنفرانس و تعداد تجهیزات اصلی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس جهت ایجاد ارتباط تصویری و صوتی بین دو یا چند مکان مختلف مورد استفاده قرارا می‌گیرد. با استفاده از این بستر می‌توان جلساتی همراه با اشتراک محتواهای صوتی و تصویری مختلف، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی اجرای جلسات و... برگزار کرد.اکثر تجهیزات مورد استفاده در سیستم ویدئو کنفرانس می‌تواند با سیستم‌های کنفرانس که به آنها اشاره شد، مشترک باشد.

اسپیکرفون

اسپیکرفون‌ها با مجهز بودن به میکروفون و بلندگو می‌توانند جهت برگزاری جلسات و ویدئو کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند. مجهز بودن اسپیکرفون‌ها به اتصال بلوتوث از ویژگی‌های بسیار کاربردی است که باعث می‌شود با اتصال کامپیوترها، تبلت و گوشی‌های هوشمند به آن؛ با هر نوع از بستر و نرم‌افزارهای مرتبط با ویدئو کنفرانس نظیر Skype، Google Meet، Google Dou، Zoom، Whatsapp و سایر بسترهای ایرانی مانند شوکا، اسکای روم و... به برگزاری ویدئو کنفرانس پرداخت.

شرکت صدرا ایرانیان مفتخر است با تولید برند ایرانی صدرا در زمینه‌ی تجهیزات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس، همچنین طراحی و ساخت سالن کنفرانس ، همایش ، استودیو و سایر خدمات مرتبط پاسخگوی نیاز شما در این حوزه باشد.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی