ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دلیل همکاری با شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران

شرکت دیجیتال مارکتینگ، شرکتی است که متخصص در کمک به مشاغل برای جذب مشتریان بالقوه از طریق کانال­های مختلف است. معمولاً یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران نسبت به سایر شهرها مشتری بیشتری دارد. برخی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ، شرکتی است که متخصص در کمک به مشاغل برای جذب مشتریان بالقوه از طریق کانال­های مختلف است. معمولاً یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران نسبت به سایر شهرها مشتری بیشتری دارد. برخی از صاحبان مشاغل به‌اندازه کافی خوش‌شانس هستند که بدون تلاش زیاد مشتریان جدیدی را جذب می­کنند.

آژانس­های بازاریابی می­توانند به شما کمک کنند تا افرادی را که به راه‌حل‌های شما علاقه‌مند هستند جذب کنید. به این معنی که آن­ها شانس بیشتری برای تبدیل‌شدن به مشتری دارند. با این اوصاف، قبل از اینکه تصمیم بگیرید در چه زمینه­هایی به کمک نیاز دارید، باید بدانید که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ چه‌کاری می‌تواند برای شما انجام دهد.

شرکت ‌های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

·        بهینه‌سازی موتور جستجو

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو از تحقیقات دقیق کلمات کلیدی برای تعیین گسترده­ترین عبارات جستجو شده استفاده می­کند.

·        طراحی و توسعه وب

اگر در مورد به حداکثر رساندن ارزش پول بازاریابی SEO خود جدی هستید، ممکن است لازم باشد راه‌حل‌های بازاریابی وب­سایت را با یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل در میان بگذارید.

·        توسعه برنامه

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران می­تواند برنامه­های کاربردی را برای صاحبان کسب­وکار ارائه دهند. برنامه­های کاربردی وب می­توانند جنبه مهمی از هر کمپین بازاریابی دیجیتال باشند. برنامه‌ها می‌توانند به مشتریان شما اجازه دهند محصولات یا خدمات شمارا سفارش دهند، وضعیت سفارش‌های در حال انجام را بررسی کنند، با خدمات مشتریان شما ارتباط برقرار کنند و اغلب، محصولات شمارا در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خودشان تبلیغ کنند.

·        بازاریابی محتوا

یک ضرب­المثل قدیمی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد، محتوا پادشاه است. محتوا مطمئناً به این معنی نیست که تنها نقطه تمرکز کمپین دیجیتال مارکتینگ شما است، اما همچنین حوزه­ای از بازاریابی اینترنتی است که نمی­توان نادیده گرفت.

نحوه انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ

امروزه به نظر می­رسد که همه در حال تبلیغ خود به‌عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستند. اما چگونه می­دانید کدام‌یک را انتخاب کنید؟ اگر هنگام انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران برای برند یا شرکت خود موارد زیر را در نظر بگیرید بسیار می­تواند به کسب­وکار شما کمک کند.

·        نمونه کارها

هنگام انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران، بررسی نمونه کارها است. شما می­خواهید مطمئن شوید که آن­ها طیف گسترده­ای از مشتریان راضی دارند. دریابید که آژانس در چه صنایع و بازارهایی کارکرده است، همچنین چند سال است که در اطراف آن فعالیت داشته است. یکی از راه­های انجام این کار این است که به وب­سایت یا صفحه لینکدین آن‌ها نگاه کنید.

·        صحبت با سایر مشتریان

هنگامی‌که شرکتی باتجربه و موفق پیدا کردید، باید با سایر مشتریان آن صحبت کنید. قبل از تصمیم­گیری نهایی، بدانید که آن­ها چه مدت با شرکت کارکرده­اند و مشتری چه سطح تجربه­ای در صنعت شما دارد. برخی از آژانس‌هایی که به دلیل کار باکیفیت بالا شناخته می‌شوند، در وب‌سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی خود گواهی‌هایی از مشتریان راضی دیگر خواهند داشت.

·        نظرات و توصیفات را بررسی کنید

برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران، انجام برخی تحقیقات در مورد شرکت موردنظر ضروری است. نظرات و توصیفات مشتریان قبلی خود را بیابید یا آن­ها را بخواهید! این فرآیند به شما کمک می­کند تا ایده بهتری در مورد اینکه آن شرکت­ها چگونه کار می­کنند به شما می­دهد.

·        سن و سابقه

در انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ باید سن و سابقه شرکت را در نظر گرفت. دریابید که آن­ها چه مدت در تجارت بوده­اند، چند نفر در تیم خود حضور دارند، در چه صنایع و بازارهایی تجربه‌دارند. یک شرکت باتجربه همیشه ارزش توجه دارد!

·        اعضای تیم باتجربه و متخصص برای نیاز شرکت شما

هنگامی‌که به دنبال بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ هستید، باید بدانید که آن­ها در چه چیزی تخصص دارند و آیا خدمات آن­ها مناسب است یا خیر. سعی کنید اطلاعاتی در مورد تخصص­هایی که آن­ها دارند به دست آورید.

هنگامی‌که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باتجربه و متخصص در صنعت خود پیدا کردید و شهرت خوبی داشت، می­توانید درخواست مشاوره کنید. همچنین از آن­ها بپرسید که بهترین اقدام چیست و آیا این آژانس می­تواند به رشد برند یا شرکت شما کمک کند یا خیر!

·        یک وب‌سایت خوب طراحی شده

کاری که انجام می­دهید نشان‌دهنده شخصیت شماست. وقتی شخصی از سایت شما بازدید می­کند، نباید فوراً آن را ترک کند؛ بنابراین، یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با وب‌سایتی پیدا کنید که نشان‌دهنده اشتیاق و برتری در طراحی باشد.

·        پیشنهادهایی برای کسب‌وکار شما

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران باید قبل از استفاده از یک پیشنهاد راه‌حل سفارشی، برای شناخت شما، کسب‌وکار و اهدافتان وقت بگذارد. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان با صرف وقت برای صحبت در مورد آنچه می‌خواهید شمارا شناخت.

·        ارتباطات

داشتن ارتباط خوب برای به‌دست‌آوردن بیشترین بهره از آژانس شما ضروری است. با خطوط ارتباطی واضح، همیشه می­دانید که در شرکت شما چه می­گذرد. ببینید چقدر آن­ها باهم ارتباط برقرار می­کنند، کانال­های مختلفی برای این کار وجود دارد یا خیر.

روابط شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران باید برای دو طرف سودمند باشد. شرکتی را پیدا کنید که مایل است برای موفقیت کار کند، نه فقط برای خود. بررسی کنید که معیارهای موفقیت شرکت چیست و آیا آن­ها برای تعداد مشتریانی که می‌خواهند با آن­ها کار کنند سهمیه دارند؟

همچنین مهم است که شرکتی باشهرت خوب در صنعت خود استخدام کنید تا مردم بتوانند در زمان انجام کار به آن­ها اعتماد کنند.

·        قیمت

برای انتخاب حرفه­ای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران، این مهم است که قیمت مناسب برای کسب‌وکار خود را به دست آورید، اما مهم­تر از آن، به‌دست‌آوردن یک معامله خوب است.

بررسی کنید که آن­ها چه خدماتی ارائه می­دهند و آیا این خدمات با آنچه شما نیاز دارید مطابقت دارد؟ آیا هزینه­ها یا هزینه­های پنهانی وجود دارد؟ شرکتی را انتخاب کنید که نرخ خدمات منصفانه­ای را ارائه دهد تا بیش‌ازحد لازم پرداختی نداشته باشید.

نحوه استخدام در شرکت های دیجیتال مارکتینگ

استخدام در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران نیاز به مهارت­های ویژه­ای دارد. این مهارت­ها شامل:

·        مهارت‌های نوشتن

 بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال می­تواند شامل نوشتن ایمیل و پست‌های وبلاگ برای جذب مشتریان باشد.  

·        ارتباطات

 متخصصان بازاریابی دیجیتال باید به طور مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

·        تجزیه‌وتحلیل و آمار

 متخصصان دیجیتال مارکتینگ باید در آمار و تجزیه‌وتحلیل ماهر باشند تا بتوانند بفهمند کدام تکنیک­های بازاریابی دیجیتال برای مشتریانشان بهترین کار را دارد.

منبع: نبض مارکتینگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi0
    Mahdi0 | ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

    جامع و مفید بود....خیلی ممنون

مطالب پیشنهادی