ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تعمیرات
رپورتاژ آگهی

تعمیرات لپ تاپ ایسوس |نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در ایران

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یا هر لپ تاپ دیگر یکی از موارد بسیار حساس و مهمی است که در صورت عدم اجرای درست آن، می تواند فرق بین از دست رفتن اطلاعات و کل سخت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یا هر لپ تاپ دیگر یکی از موارد بسیار حساس و مهمی است که در صورت عدم اجرای درست آن، می تواند فرق بین از دست رفتن اطلاعات و کل سخت افزار و احیای یک لپ تاپ باشد. به همین دلیل انجام این عملیات از حساسیت بالایی برخوردار بوده و این موضوع که چه مرکزی این کار را انجام دهد، یکی از سوال های مهمی است که هر کاربری باید از خود پرسیده و برای جواب آن جستجوی لازم را انجام دهد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در نمایندگی بهترین راه حل این موضوع است. با توجه به حضور چندین مرکز که ادعای نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس را دارند، تشخیص این موضوع و راستی آزمایی آن کمی دشوار است. زیرا مراکز مختلفی از جمله شرکت های گارانتی و شرکت های تعمیراتی ثالث این ادعا را به همراه دارند که در مورد شرکت های ارائه کننده گارانتی می توان این موضوع را راستی آزمایی کرد اما در مورد شرکت های ثالث چنین امکان به هیچ عنوان وجود ندارد.

زیرا در مراکز ثالث، قطعات محدود بوده و بعضاً از روش های غیر استاندارد و حتی آسیب زا در تعمیر محصولات بهره می گیرند. همچنین عدم دسترسی مستقیم به قطعات اصلی شرکت ایسوس، مجهز نبودن به دستگاه های مورد تائید این شرکت و در نهایت نداشتن تجربه کافی برخی از تکنیسین ها در کنار شک و شبه در مورد قطعات استفاده شده و شیوه تعمیر، باعث عدم ایجاد شفافیت در کار و کاهش اعتماد مشتریان به مراکز تعمیراتی است که این موضوع چند سالی در رادار مجموعه ایسوس ایران قرار دارد. زیرا این مجموعه با فروش مستقیم محصولات ایسوس و دریافت بازخورد و تجربه مشتریان، از این مشکلات به صورت کامل آگاهی دارد.

مجموعه ایسوس ایران با توجه به سابقه طولانی و حضور در بازار ایران، از معدود نمایندگی های گسترده و تنها نماینده زنجیره ای این برند در ایران است. در مرکز ایسوس ایران، سه سال گارانتی نرم افزاری به کاربران و مشتریان ارائه می شد و دلیل آن، آسودگی خاطر مشتریان و تجربه ای آسوده و کامل از خرید و خدمات ایسوس بود. همین موضوع باعث شد با توجه به تجربه های کسب شده از تعامل با مشتریان، ایجاد نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسوس رقم خورده تا تجربه ارتقا یافته ای را به کاربران اعطا کرده و خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس Asus در شأن جایگاه مشتریان ایرانی ارائه شود. زیرا کاربران ایرانی لایق برترین سطح خدمات هستند.

در مجموعه تعمیرات سخت افزاری ایسوس ایران، تمامی خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات لپ تاپ های ایسوس صورت گرفته و قطعات و تجهیزات تعمیراتی مرکز مورد تائید شرکت ایسوس و از جدید ترین تجهیزات موجود در بازار جهانی است تا در کنار به روز ترین راهنمای تعمیرات محصولات ایسوس، به مشتریان گرامی این اطمینان خاطر داده شود که در این مرکز با دقت و کیفیت بالا، کارهای تعمیراتی محصولاتشان انجام شده و با خیالی آسوده به ما مراجعه کنند. ذکر این نکته ضروری است که تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران توسط مرکز تعمیرات ایسوس ایران صورت گرفته و در حال حاضر این مجموعه در دیگر نقاط کشور نمایندگی دیگری ندارد.

برای ارتباط با واحد تعمیرات ما کافی است به این صفحه مراجعه کرده و با کارشناسان واحد تعمیرات در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fatemehsz
    fatemehsz | ۱ شهریور ۱۴۰۱

    من یک بار برای خدمات نرم افزاری مراجعه کردم به این مجموعه برخورد خوب و حرفه ای داشتن و بعد از بررسی دستگاه به من اعلام شد که دستگاه رو عصر همون روز می تونم تحویل بگیرم. مشکلی که به وجود اومده بود، آپدیت ناقص ویندوز بود که با درایورها و برنامه ها به مشکل خورده بود. لطف کردن و زحمت بکاپ گرفتن و ریستور کردنش رو کشیدن و البته یه تشکر ویژه هم بکنم از بخش پذیرششون که خیلی با حوصله و صبر پاسخگوی من بودن

مطالب پیشنهادی