ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آسان‌ترین روش خرید لوازم یدکی با یدک مارکت

آیا شما هم جزو کسانی هستی هستید که تعمیر مسائل فنی ماشینتان یا خرید لوازم یدکی خودرو برایتان حوصله سر بر است؟ افراد زیادی هستند که علاقه‌ی زیادی به دانش فنی خودرو ندارند اما به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا شما هم جزو کسانی هستی هستید که تعمیر مسائل فنی ماشینتان یا خرید لوازم یدکی خودرو برایتان حوصله سر بر است؟ افراد زیادی هستند که علاقه‌ی زیادی به دانش فنی خودرو ندارند اما به ماشینشان نیاز دارند و مجبور هستند زمان و حوصله بگذارند تا خریدهای مروبط به لوازم یدکی و تعویض قطعات را انجام دهند. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا خرید لوازم یدکی را آنلاین انجام ندهم؟ در این پست با آسان‌ترین روش خرید لوازم یدکی از فروشگاه یدک مارکت آشنا می‌شوید تا دیگر زمانتان را برای خرید قطعات مورد نیاز از دست ندهید.

مقایسه خرید حضوری و آنلاین لوازم یدکی

خوب است ابتدا یک مقایسه بین خرید حضوری و آنلاین لوازم یدکی داشته باشیم و ببینیم خریدهای اینترنتی و حضوری چه مزیت‌هایی برای خریدار در بر دارد؟ می‌دانید که در مبحث خرید هر وسیله‌ای، 3 چیز اهمیت زیادی دارد. یک کیفیت محصول، دو قیمت محصول و سه زمانی که برای خرید محصول در نظر می‌گیریم. در مبحث خرید لوازم یدکی به صورت حضوری و آنلاین هم با همین 3 مورد مقایسه را انجام می‌دهیم.

کیفیت لوازم یدکی را بررسی کنید

به نظرتان در خرید آنلاین یا حضوری لوازم یدکی، تفاوتی در کیفیت محصولات وجود دارد؟ احتمالا پاسخ شما هم به این شکل است: خیر اگر فروشگاه مد نظر معتبر باشد. در واقع اگر فروشگاهی که از آن خرید لوازم یدکی را انجام می‌دهید معتبر باشد فرقی نمی‌کند که قصد خرید حضوری از فروشگاه محل خود را دارید یا می‌خواهید از یک فروشگاه آنلاین اقدام به خرید کنید. اما یک مزیت خوبی که در خرید آنلاین لوازم یدکی وجود دارد این است که شما فرصت دارید، قطعه‌ی یدکی که قصد خرید آن را دارید، بررسی کنید تا از اصالت و کیفیت آن مطمئن شوید. به عنوان مثال شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید آنلاین لوازم یدکی ، بارکرد مربوط به قطعات را اسکن کرده و مشاهده کنید که آیا این قطعات اورجینال هستند یا خیر. شاید تنها هنگامی خرید حضوری برایتان بهتر باشد که فروشگاهی را در محل زندگی خود بشناسید که از اورجینال بودن قطعات آن مطئن هستید.

لیست قیمت لوازم یدکی را در یدک مارکت مشاهده کنید

متاسفانه قیمت لوازم یدکی افزایش چشم گیری داشته است. به همین علت اهیمت زیادی دارد که از فروشگاهی اقدام به خرید کنید که قطعات را با قیمت اصلی آن به فروش می‌رساند. باز هم مسئله‌ی مهمی که در خرید آنلاین وجود دارد این است که قبل از اقدام به خرید لوازم یدکی از یدک مارکت قیمت‌های مربوط به آن را می‌توانید مشاهده کنید. همینطور می‌توانید با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید و با قیمت مناسب‌تری قطعات مورد نیازتان را خریداری کنید. اما آیا این مسئله در خرید حضوری وجود دارد؟ خیر. فروشنده به شما قیمت را می‌گوید و شما هم پرداخت می‌کنید.

لوازم یدکی‌ها بسته به نوع خودرو، ایرانی یا خارجی بودن، اصلی یا تقلبی بودن قیمت‌های متفاوتی با هم دارند. فروشگاه یدک مارکت قیمت‌ لوازم یدکی را بر اساس انجمن فروشندگان لوازم یدکی تعیین کرده و به همین علت نگران مورد سو استفاده قرار گرفتن و پرداخت پول بیش از اندازه برای قطعات یدکی ماشینتان نخواهید بود.

در زمان خود صرفه جویی کنید

جذاب‌ترین بخش خرید آنلاین لوازم یدکی صرفه جویی در زمان است. زمان مهم‌ترین دارایی ماست و در طول زندگی‌مان سعی می‌کنیم از آن به شکلی مفید استفاده کنیم. به جای این که از این زمان را صرف جست و جو فروشگاه مورد اطمینان، پیدا کردن قطعه‌ی متناسب با خودرو و بررسی اصل یا فیک بودن قطعه‌ی یدکی کنیم می‌توانید به سادگی از فروش اینترنتی لوازم یدکی استفاده کنید. به عنوان مثال هنگام خرید لوازم یدکی جک J5 از یدک مارکت، تمام نیازهای شما برای خرید پاسخ داده می‌شود و شما به عنوان خریدار نیاز ندارید زمان زیادی را صرف بررسی و مقایسه‌ی نمونه‌های مختلف کنید. تیم کارشناسان یدک مارکت متناسب با خودروی شما بهترین قطعه لوازم یدکی جک جی 5 را به شما ارائه می‌دهد. به این موضوع فکر کنید که در طول زندگی‌تان چند بار قرار است خرید قطعات یدکی را انجام دهید و چقدر می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

از هر جهتی که بررسی کنید، خرید آنلاین لوازم یدکی مزیت‌های زیادی برای صاحب خودرو در بر دارد. کافی است از یک فروشگاه مورد اطمینان و متخصص در زمینه خودرو اقدام به خرید کنید.

یدک مارکت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی و ایرانی

اگر نمی‌دانید کدام فروشگاه لوازم یدکی معتبر است و برایتان سوال پیش آمده که از کدام فروشگاه آنلاین اقدام به خرید لوازم یدکی کنید به یدک مارکت سر بزنید. این فروشگاه بزرگ مدت‌هاست از واردکنندگان بزرگ لوازم یدکی خودروهای چینی است. همینطور قطعات مروبط به خودروهای سایپا و ایران خودرو را هم به راحتی می‌توانید از وب سایت یدک مارکت سفارش دهید. نمایندگی ضعیف خودروهای چینی و کمیاب بودن قطعات این خودروها در ایران باعث شده یدک مارکت به صورت تخصصی به فروش لوازم یدکی خودروهای چینی مثل قطعات و لوازم یدکی جک، ام وی ام، لیفان، برلیانس و ... بپردازد. صاحبان خودروهای چینی به سختی می‌توانند قطعات اصلی و اورجینال ماشینشان را تهیه کنند.

تمام قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف در دسته‌بندی‌های منظم در وب سایت یدک مارکت قرار دارند که به سادگی از طریق منوی سایت می‌توانید قطعات و جزئیات مروبط به مدل ماشینتان را مشاهده کنید. روی هر محصول کلیک کنید، اطلاعات مروبط به آن نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را بررسی و مقایسه کنید.

لوازم یدکی جک و لیفان در یدک مارکت

صاحبان خودروی جک و لیفان دیگر نیاز نیست نگران کمیاب بودن قطعات اصلی ماشینشان باشند. تمام نیازهای شما برای خرید لوازم یدکی جک S5 در یدک مارکت وجود دارد. همینطور سایر قطعات مدل‌های این کمپانی‌ها مثل جک S3، سری جک J3,4,5 و همینطور خودروهای مدل ایکس لیفان، لیفان 620، 520 و 820 همگی در دسته‌های مختلف روی وب سایت یدک مارکت قرار دارند. قطعات جلوبندی هم برای راحتی بیشتر خرید، در دسته‌های جدا قرار گرفته است. هر کدام از این مدل‌ها با هم متفاوت هستند و قبل از اقدام به خرید بهتر است از طریق تماس با کارشناسان یدک مارکت اطلاعات مروبط به خودرویتان را توضیح دهید تا یک خرید موفق داشته باشید.

لوازم و قطعات مربوط به خودروهای چانگان، برلیانس، ام وی ام و دانگ فنگ هم در این فروشگاه بزرگ موجود است و خیلی ساده می‌توانید از طریق قسمت سرچ هم اسم مدل خودرو و قطعه‌ای که نیاز دارید تا تایپ کنید تا برایتان نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر قصد خرید سپر عقب جک اس 5 را دارید، در قسمت سرچ عبارت سپر عقب و جک S5 را جست و جو کنید تا اطلاعات مربوط به آن نمایش داده شود.

رابطه‌ی خوب یدک مارکت با کاربران خود

تیم متخصص یدک مارکت برای کابران خود احترام زیادی قائل است و مزیت‌های زیادی را برای پاسخ به اعتماد کابران در نظر گرفته است. البته که تمام فروشگاه‌های معتبر همیشه مزیت‌هایی را برای خریداران خود در نظر می‌گیرند. اما فروشگاه یدک مارکت با سیاست‌های خود یک رابطه‌ی خوب با کاربران خود ایجاد کرده که یک تجربه‌ی ایده‌آل را برای خریداران رقم می‌زند. خوب است به برخی از این مزیت‌ها اشاره کنیم.

ارسال بلافاصله محصولات پس از خرید

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که می‌خواهد خرید آنلاین لوازم یدکی را انجام دهند، دیر رسیدن محصولات است. مسلما شخصی که خرید لوازم یدکی را انجام داده می‌خواهد هر چه سریع‌تر آن قطعه را تعویض کند. به خصوص هنگام خرید بخش‌های مهم خودرو مثل لوازم موتوری و جلوبندی. تیم یدک مارکت این نگرانی را درک می‌کند و می‌داند که باید در زمان هر چه سریع‌تر محصولات را برای کاربران خود ارسال کند. به همین منظور بلافاصله پس از خرید در اولین فرصت بسته‌ها ارسال می‌شوند. زمان ارسال در شهر تهران کمتر از 12 ساعت، استان تهران کمتر از 24 ساعت و در سایر شهرها حدود 3 الی 4 روز می‌باشد.

ارتباط خوب کارشناسان فنی یدک مارکت با کاربران

ارتباط خوب با کابران یکی از مهم‌ترین اصل‌های فروشگاه‌های آنلاین است که متاسفانه مورد توجه همه‌ی آنلاین شاپ‌ها قرار نمی‌گیرد. یدک مارکت گروهی از کارشناسان متخصص حوزه خودرو را برای راهنمایی خرید کاربران قرار داده است. مبحث خرید لوازم یدکی یک مبحث تخصصی است و با این روش احتمال این که حتی افرادی که دانش فنی خودرو ندارند قطعات نا متناسب با خودرویشان تهیه کنند تقریبا به صفر می‌رسد. این امر در خرید قطعات مهم خودرو حساسیت بیشتری پیدا می‌کند. کاربران کافی است یک تماس با کارشناسان یدک مارکت بگیرند تا با خیالی مطمئن اقدام به خرید کنند.

ضمانت بازگشت وجه

علاوه بر دیر رسیدن محصولات، از دیگر دغدغه‌های کاربران هنگام خرید آنلاین لوازم یدکی، ناسالم رسیدن محصول به دستشان است. فروشگاه بزرگ یدک مارکت فقط در حوزه فروش لوازم یدکی اورجینال خودروها کار می‌کند. اما با گذاشتن شرط ضمانت بازگشت وجه به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد که تا آخرین لحظه در کنار آن‌هاست و پایان خرید برای یدک مارکت شروع ماجراست. کاربران در صورت خرابی و بی کیفیت بودن قطعات می‌توانند آن را پس فرستاده و وجه پرداختی خود را دریافت کنند.

نتیجه نهایی

خرید لوازم یدکی برای ماشینتان می‌تواند خیلی ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. کافی است یک بار تجربه خرید آنلاین لوازم یدکی از یدک مارکت یا یک فروشگاه معتبر را داشته باشید تا دیگر هنگام تهیه‌ی قطعات مورد نیازتان نگرانی و دغدغه‌ی پیدا کردن قطعه، قیمت بیش از حد و کیفیت پایین آن را نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad teymoori
    milad teymoori | ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

    امروز از سایت یدک مارکت آینه بغل ، قاب مه شکن و توپی سر کمک واسه جک S5 سفارش دادم.
    من تهران هستم و خیلی سریع به دستم رسوندند. موقع ثبت سفارش، پیامک در انتظار پرداخت و تایید پرداخت میاد ولی پیامک ارسال شدن کالا واسم نیومد. بعد از اینکه سفارشم به دستم رسید، پیامک تکمیل سفارش برام اومد. اگه موقعیت سفارشو بتونیم ردیبای کنیم یا لااقل زمان دقیقو بشه از طریق سایت دید خیلی خوب میشه.

مطالب پیشنهادی