ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوره اموزش سئو با چاشنی تجربه

یکی از مشاغل جذاب حوزه دیجیتال مارکتینگ، سئو می باشد، شما می توانید با مشاهده دوره آموزش سئو و کسب تجربه بیشتر در این زمینه متخصص سئو شوید. یک سئوکار معمولا می بایست علاوه بر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مشاغل جذاب حوزه دیجیتال مارکتینگ، سئو می باشد، شما می توانید با مشاهده دوره آموزش سئو و کسب تجربه بیشتر در این زمینه متخصص سئو شوید. یک سئوکار معمولا می بایست علاوه بر کسب دانش فنی در این حوزه یک سری موارد غیر فنی و به اصطلاح سافت اسکیل ها را نیز رعایت نماید.

به عنوان مثال صبر و پشتکار یکی از مهم ترین خصوصیات اخلاقی ملزوم در شغل سئو می باشد! در لیست زیر به تعدادی از این موارد اشاره می نماییم:

  1. صبر و پشتکار بلند مدت و مدام
  2. توانایی همکاری تیمی و نقد پذیری
  3. توانایی ایجاد ارتباطات اجتماعی
  4. توانایی ارائه موفق در مصاحبه های کاری
  5. توانایی مدیریت بخش های مختلف
  6. و...

اگه به تازگی با واژه سئو یا همان search engine optimization آشنا شده اید، لازم است بدانید که سئو یکی از روش های نوین و مهم جهت تلاش برای حضور صفحات وب سایت در نتایج اولیه قابل مشاهده برای هر فرد جستجوگر در اینترنت می باشد، بنابر این شما به کمک سئو می توانید بر اساس رعایت یک سری اصول و قوانین و همچنین اعمال تجربیات مناسب و اصولی بر روی وب سایت در کلمات کلیدی مرتبط و قابل جستجو در حوزه کاری خودتان وب سایت مورد نظر را در نتایج گوگل بالا بیاورید، از آنجا که وردپرس سادگی و راحتی را برای مدیریت سایت به ارمغان اورده است بسیاری از افراد به دنبال آموزش سئو وردپرس می باشند هرچند در سئو تفاوتی نمیکند با چه سیستمی سایت خود را طراحی کرده اید این امر در صورت تحقق باعث می شود تا میزان ورودی، کلیک، فروش و بازدید یک سایت افزایش یابد و درنهایت منجر به افزایش میزان درامد صاحب وب سایت شوید! ما در این کلاس آموزش سئو به شما یاد می دهیم چگونه بر اساس اصول سئو و تجربیاتی که در این چند سال به دست اورده ایم تلاش کنید تا وب سایت خود را در نتایج برتر گوگل مشاهده کنید!

منبع: https://alikazemi.me

مهارت های کارشناس سئو

حالا بریم سراغ مهارت های اصلی یک کارشناس سئو که میبایست به آن ها اشراف داشته باشد. حال ممکن است یک شخصی تخصص عمیق تری در یکی از همین بخش ها داشته باشد اما لازم است تا با تمام این موارد اشنایی لازم را داشته باشید.

  1. مهارت تولید محتوای متنی همراه با خلاقیت و دانش سئو
  2. مهارت سئو محتوا در جهت بهبود رتبه سئو صفحات سایت
  3. مهارت جامع سئو داخلی و لینک سازی
  4. مهارت جامع سئو تکنیکال و بهینه سازی قالب و سرعت لود سایت
  5. مهارت جامع سئو خارجی

در مابقی موارد مانند دانش فنی زبان برنامه نویسی، شبکه های مجازی، تبلیغات و... می تواند مکمل کار شما باشد اما الزامی در دانستن ان ها نمی باشد.

مشاوره سئو توسط متخصص سئو

در مسیر یادگیری سئو ممکن است نیاز داشته باشد تا از یک متخصص با تجربه تر نیز کمک بگیرید، توصیه ما به شما این است که حتما به خصوص در اوایل راه در کنار خود از یک مشاور سئو حرفه ای نیز کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید قبل از استارت پروژه سئو آنالیز سئو سایت را نیز به کمک یک متخصص پیش ببرید تا دید بهتری از آن پروژه به دست بیاورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی