ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گیفت کارت چیست؟ چگونه و از کجا گیفت بخریم؟

گیفت کارت یکی از مهم‌ترین کالاهای دیجیتالی و فیزیکی دنیای امروز است. این کالا که حال به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. شاید متوجه نباشید، اما هر روزه در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیفت کارت یکی از مهم‌ترین کالاهای دیجیتالی و فیزیکی دنیای امروز است. این کالا که حال به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. شاید متوجه نباشید، اما هر روزه در حال استفاده از گیفت کارت‌های مختلف هستید. گیفت کارت‌ها برای راحت‌تر کردن روند پرداخت کاربران به وجود آمده‌اند. عوامل زیادی وجود دارد که باید در هنگام خرید گیفت کارت‌ها در نظر بگیرید. عده زیادی بدون در نظر گرفتن نکات مهم خرید گیفت کارت، دچار ضرر می‌شوند. اگر راه‌های انتخاب و فروشگاه‌های معتبر برای خرید گیفت کارت را بدانید، به طور حتم در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با گیفت کارت و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت به معنای کارت هدیه است. این کارت هدیه می‌تواند به صورت فیزیکی یا دیجیتالی باشد. در ابتدا گیفت کارت‌ها از طرف شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف برای اهدا جایزه ابدا شدند. در ادامه روند توسعه گیفت کارت‌ها، کارت‌های فیزیکی بانکی به وجود آمدند. کارت‌های بانکی که امروزه از آنها استفاده می‌کنید، نسخه‌ای از گیفت کارت هستند. کارت‌های بانکی برخلاف گیفت کارت‌ها تاریخ انقضای بیشتری دارند و می‌توانند شارژ شوند. کارت‌های هدیه بانکی که برای مناسبت‌های مختلف تهیه می‌کنید، بهترین مثال برای گیفت کارت هستند. برای مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف می‌توانید به جای خرید هدیه‌های مختلف، به خرید گیفت کارت اقدام کنید.

اما گیفت کارت‌ها امروزه بیشتر از این پیشرفت کرده‌اند. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی گیفت کارت مخصوص خود را دارند. این شرکت‌ها برای استفاده کاربران از خدمات مختلف این کارت‌ها را عرضه می‌کنند. هر گیفت کارت، دارای ارزش خاصی است. گیفت کارت به مقدار درج شده روی آن، مبلغ و ارزشی را درون خود نگه داری می‌کند. با خرید گیفت کارت می‌تواند بسته به مبلغ روی آن، خدمتی را خریداری کنید. به طور مثال، گیفت کارت‌های آیتونز از شرکت اپل وجود دارند. این گیفت کارت‌ها مخصوص شارژ حساب کاربری در برنامه آیتونز اپل هستند. به مقدار نوشته شده روی گیفت کارت، حساب خود را می‌توانید شارژ کرده و از این فروشگاه خرید کنید.

نکات مهم در استفاده از گیفت کارت

در نظر داشته باشید که هر گیفت کارت، مقدار معینی از ارزش و پول را درون خود دارد. این کارت‌ها یک بار مصرف هستند و نمی‌توانید از آنها دوباره استفاده کنید. همچنین امکان شارژ کردن این کارت‌ها نیز وجود ندارد. گیفت کارتی که برای هر شرکت یا برنامه خریداری می‌کنید، مختص برنامه یا سایت همان شرکت خواهد بود. به طور مثال اگر گیمر هستید، نمی‌توانید با خرید گیفت کارت یوسی پابجی، حساب کاربری خود در بازی‌های دیگر را شارژ کنید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، تاریخ انقضا گیفت کارت است. اکثر گیفت کارت‌ها با یک تاریخ انقضا منتشر می‌شوند. این مورد در گیفت کارت‌های فیزیکی بیشتر از دیگر کارت‌ها دیده می‌شود. اکثر گیفت کارت‌های مجازی تاریخ انقضا ندارند. اکثر گیفت کارت‌ها نیز پس از وارد کردن اطلاعات، تاریخ انقضا را اعلام می‌کنند. یعنی پس از شارژ حساب خود، به مدت زمان معینی می‌توانید آن مبلغ را استفاده کنید و پس از آن، اعتبار شما از بین می‌رود. به همین خاطر بهتر است گیفت کارت را به مقدار نیاز خود تهیه کنید.

نکته دیگری که گیمرها باید به آن توجه کنید، ریجن یا منطقه گیفت کارت است. برخی کنسول‌ها و پلتفرم‌های بازی، برای مناطق مختلف دنیا، ویژگی‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند. به همین خاطر نمی‌توانید گیفت کارت دیگر مناطق را برای کشور خود استفاده کنید. به عنوان مثال، گیفت کارت پلی استیشن ریجن آمریکا، تنها برای خرید بازی‌های این کشور مناسب است. نکته دیگری که باید رعایت کنید و بسیار مهم است، انتخاب فروشگاه معتبر و مناسب برای خرید گیفت کارت است. باید توجه داشته باشید که گیفت کارت خریداری شده، قبلا استفاده نشده باشد. به همین خاطر مهم است که یک فروشگاه گیفت کارت معتبر و مطمئن را انتخاب کنید.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها امروزه انواع مختلفی پیدا کرده‌اند و با آنها می‌توانید حساب کاربری خود در برنامه‌های مختلف را شارژ کنید. بسته به پلتفرمی که انتخاب می‌کنید، گیفت کارت نیز متفاوت خواهد بود. محبوب‌ترین نوع گیفت کارت‌هایی که امروزه کاربران از آن استفاده می‌کنند، گیفت کارت‌های مربوط به بازی است. بازی‌های آنلاین آیتم‌های مخلتفی را برای کاربران عرضه می‌کنند. برای این که کاربران بتوانند از این آیتم‌ها استفاده کنند باید بسته‌ها و بتل پس‌های بازی را به صورت پولی خریداری کنند. تیم‌های سازنده برای حذف پرداخت مستقیم و درون برنامه‌ای، از گیفت کارت استفاده می‌کنند. می‌توانید با خرید گیفت کارت حساب کاربری خود را درون بازی به مقدار نیاز شارژ کنید. به طور مثال برای خرید یوسی، بهترین راه استفاده از گیفت کارت یوسی پابجی است.

از طرف دیگر، برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای، نت فلیکس و غیره به وجود آمده‌اند. این برنامه‌ها دارای اشتراک پولی و پریمیوم هستند. برای این که به تمامی محتوای درون برنامه‌ها دسترسی داشته باشید، باید حساب کاربری پریمیوم یا ویژه تهیه کنید. مناسب‌ترین و سریع‌ترین راه برای دسترسی به حساب کاربری ویژه، خرید گیفت کارت این پلتفرم‌ها است. نوع دیگری از کارت‌ها که کاربران ترجیح می‌دهند به آنها گیفت کارت بگویند، کارت‌هایی مانند مسترکارت و ویزا کارت هستند. چنین کارت‌های بانکی برای خرید از فروشگاه‌های مختلف خارجی مناسب هستند. کارت‌های مسترکارت و ویزا کارت را نیز می‌توانید از طریق فروشگاه‌های گیفت کارت با مبلغ‌های مختلف و حتی دلخواه تهیه کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت

گیفت کارت‌های بانکی که در ابتدا درمورد آنها حرف زدیم، با گیفت کارت‌های امروزی تفاوت زیادی دارند. برای استفاده از گیفت کارت‌های امروزی باید روش دیگری را در پیش بگیرید. گیفت کارت‌ها دارای یک کد چند رقمی خاص هستند. تمام ارزشی که یک گیفت کارت با خود حمل می‌کند، درون این کد قرار دارد. برای شارژ حساب خود در پلتفرم‌های مختلف باید این کد را در بخش مشخص شده هر پلتفرم وارد کنید. اگر گیفت کارت فیزیکی خریداری کنید، این کد در وسط گیفت کارت زیر یک بخش مخفی شده است.

به دلایل مختلفی، گیفت کارت‌های فیزیکی کمتر درون ایران پیدا می‌شوند و راه بهتر، خرید گیفت کارت‌های مجازی است. در صورت خرید گیفت کارت مجازی، کد کارت به صورت مستقیم برای شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید این کد را در بخش Redeem Code وارد کرده و حساب خود را شارژ کنید.

گیفت کارت را چگونه و از کجا بخریم؟

گیفت کارت‌ها قیمت قابل ملاحظه‌ای دارند و برای انجام امور مختلفی به کار گرفته می‌شوند. برای این که از گیفت کارت انتخاب شده خود مطمئن باشید، از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم تا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های گیفت کارت ایران را معرفی کنیم. به طور معمول، فروشگاه‌های گیفت کارت معتبر، در کمترین زمان سفارش شما را تحویل خواهند داد. برای خرید گیفت کارت، ابتدا مشخص کنید که چه چیزی نیاز دارید. برای رسیدن به نیاز خود، به چه مقدار شارژ یا مبلغ نیاز خواهید داشت؟

پس از آن می‌توانید رسانه، پلتفرم، بازی و برنامه خود را انتخاب کرده و گیفت کارتی با ارزش مناسب را خریداری کنید. همان‌طور که در نکات مربوط به خرید گیفت کارت گفته شد، انتخاب مبلغ و ارزش مناسب برای خرید گیفت کارت یکی از کارهایی است که باید از قبل مشخص شود. حال که به طور کامل با گیفت، نحوه خرید و استفاده آن آشنا شدید، وقت معرفی فروشگاهی معتبر برای خرید گیفت رسیده است. پس از بررسی‌های متعدد، فروشگاه یوسی پابجی موبایل را به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های گیفت کارت ایران انتخاب کرده‌ایم.

یوسی پابجی وی آی پی با سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه فروش گیفت کارت‌های مختلف، مرجعی مناسبی برای خرید یوسی پابجی، اشتراک پریمیوم اسپاتیفای و غیره است. گیفت کارت‌های خریداری شده از یوسی پابجی موبایل به صورت آنی تحیول مشتریان داده می‌شود. با پشتیبانی حرفه‌ای و مجرب یوسی پابجی وی آی پی می‌توانید مشکلات و سوالات خود در هنگام خرید گیفت کارت را رفع کرده و بهترین نوع گیفت کارت را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. برای استفاده از خدمات فروشگاه یوسی پابجی وی آی پی می‌توانید به آدرس ucpubg.vip مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی