ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اینترنت مناسب دفتر کار

در این مطلب مهم‌ترین فاکتور‌های اینترنت شرکتی را بررسی می‌کنیم تا از آن به‌عنوان راهنمای انتخاب بهترین اینترنت برای دفتر کار استفاده کنید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه به‌دلیل گسترش کسب‌وکارهای آنلاین، اینترنت یکی از حیاتی‌ترین تجهیزات محیط کار محسوب می‌شود. این سرویس به بهبود شرایط کاری کمک شایانی می‌کند؛ اما سؤال اینجاست که منظور از اینترنت مناسب شرکت چیست؟ چه فاکتور‌هایی باعث می‌شود تا ما سرویسی را به‌عنوان اینترنت مناسب شرکت معرفی کنیم؟ در این مطلب مهم‌ترین فاکتور‌های اینترنت شرکتی را بررسی می‌کنیم تا از آن به‌عنوان راهنمای انتخاب بهترین اینترنت برای دفتر کار استفاده کنید.

سرعت دانلود بالا از مهم‌ترین فاکتور‌ها در خرید بهترین اینترنت برای دفتر کار

هنگام انتخاب بهترین اینترنت برای محل کار، به سرعت دانلود توجه ویژه‌ای داشته باشید. دانلود فایل‌های کاری، نرم‌افزار‌ها، برقراری ارتباط تصویری باکیفیت و برگزاری جلسات آنلاین به سرعت دانلود بالایی احتیاج دارد. همچنین کارمندان شرکت به‌صورت هم‌زمان از اینترنت دفتر کار استفاده می‌کنند؛ چنانچه سرعت دانلود پایین باشد، افراد هنگام استفاده از اینترنت با مشکل مواجه خواهند شد.

برای شرکت‌هایی که می‌خواهند بدون دردسر و افت سرعت از اینترنت استفاده کنند، اینترنت پوینت تو پوینت بهترین گزینه محسوب می‌شود. با آگاهی از هزینه اینترنت پوینت تو پوینت بهترین اینترنت برای دفتر کار را خریداری کنید.

در خرید بهترین اینترنت برای دفتر کار سرعت آپلود را مدنظر قرار دهید

سرعت آپلود دومین فاکتوری است که هنگام خرید بهترین اینترنت برای شرکت آن را مدنظر قرار می‌دهیم. مهم‌ترین کاربرد سرعت آپلود بالا برپایی جلسات و همایش‌های آنلاین است. در ارتباطات تصویری آنلاین، حجم بالایی از اطلاعات برای مخاطبان شما ارسال می‌شود. چنانچه سرعت ارسال داده‌ها پایین باشد، یقیناً کیفیت جلسات افت خواهد کرد؛ باتوجه‌به این توضیحات حتماً هنگام خرید بهترین اینترنت برای دفتر کار سرعت آپلود را مدنظر قرار دهید.

چنانچه به دنبال اینترنتی خاص برای برقراری هرچه بهتر ارتباطات آنلاین و ارسال و دریافت اطلاعات هستید، پیشنهاد ما خرید اینترنت اختصاصی است. پهنای باند اختصاصی فقط مخصوص شرکت شما خواهد بود و همین موضوع امکان انتقال اطلاعات با بالاترین سرعت ممکن را مهیا می‌کند. 

پشتیبانی قوی؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های اینترنت برای شرکت‌ها

امروزه بسیاری از فعالیت‌های کسب‌وکارها به اینترنت گره خورده است. در صورت بروز هرگونه مشکل اینترنتی، بخشی از فعالیت‌های شرکت مختل می‌شود؛‌ بنابراین بهترین اینترنت برای محیط کار را از شرکتی تهیه کنید که پشتیبانی قدرتمندی داشته باشد. پشتیبان قوی و مسئولیت‌پذیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سؤالات شما است و مشکلات اینترنتی را برطرف خواهد کرد. پشتیبانی قوی و پاسخگو فقط مختص اینترنت شرکتی نیست؛ برای خرید اینترنت خانگی نیز باید به این فاکتور مهم توجه ویژه داشته باشید. برای چک کردن حجم وای فای باقی مانده نیز روش‌های مشخصی وجود دارند.

امنیت بالا؛ از مزایای خرید بهترین اینترنت برای دفتر کار

نکته مهم و حائز اهمیت در خرید اینترنت شرکتی مبحث امنیت است. هر شرکتی اطلاعات محرمانه و اختصاصی دارد که در صورت افشا شدن آن‌ها مشکلات بسیاری برای آن کسب‌وکار به وجود می‌آید. از مودم و اینترنتی برای شرکتتان استفاده کنید که حداکثر پروتکل‌های امنیتی در آن رعایت شده باشد. استفاده از اینترنت وایرلس امن برای شرکت‌ها را باید یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های خرید اینترنت قرار دهید.

توجه به محدودیت حجمی هنگام خرید بهترین اینترنت برای دفتر کار 

میزان حجم اینترنت موردنیاز برای هر شرکت متفاوت است؛ زیرا این موضوع به فاکتور‌های متفاوتی مانند تعداد کارکنان، نحوه فعالیت، فایل‌های ارسالی و دریافتی یا تعداد جلسات آنلاین بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال اگر شرکت کوچکی با تعداد کارمندان کمی دارید، ۸۰ گیگ اینترنت در ماه برای کسب‌وکارتان کافی خواهد بود. چنانچه کسب‌و‌کاری بزرگ با حجم فعالیت اینترنتی بالایی دارید، ۸۰ گیگ اینترنت برای یک هفته کار کفایت نمی‌کند؛ در چنین شرایطی استفاده از اینترنت نامحدود برای دفتر کارتان بسیار کاربردی خواهد بود.

بهترین اینترنت برای دفتر کار پایدار و متقارن است

اینترنتی که در طول ساعت کاری افت سرعت، اختلال و قطعی داشته باشد، مناسب کار نیست. اینترنت دفتر کار باید کاملاً پایدار و متعادل باشد؛ هرگونه قطعی و اختلال در سرویس باعث افت کیفیت کار می‌شود. از طرفی اینترنت مناسب برای دفتر کار باید کاملاً متقارن باشد. منظور از تقارن برخورداری از سرعت دانلود و آپلود برابر است. اینترنت‌های معمولی سرعت دانلود و آپلود یکسانی ندارند؛ خرید اینترنت اختصاصی بهترین گزینه برای بهره‌مندی از سرعت اینترنت متقارن است.

هنگام خرید مودم اینترنت شرکتی، قابلیت اتصال آن را بررسی کنید

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در خرید مودم اینترنت مناسب شرکت، قابلیت اتصال آن است. مودم‌ اینترنت شرکتی باید امکان اتصال هم‌زمان به‌صورت LAN و WIFI را داشته باشد. برخی کارمندان برای برقراری ارتباط باکیفیت‌تر نیاز دارند تا از طریق کابل لن به اینترنت متصل شوند؛ برخی دیگر نیز برای اتصال اینترنت به لپ‌تاپ، تبلت و گوشی موبایل به وای‌فای احتیاج خواهند داشت. اگر مودم اینترنت شرکتی از این دو قابلیت به‌صورت هم‌زمان برخوردار نباشد، کارمندان هنگام اتصال به اینترنت با مشکل مواجه خواهند شد.

بهترین اینترنت برای دفتر کار را از ماهان نت بخواهید

در این مطلب مهم‌ترین فاکتور‌های اینترنت مناسب برای کسب‌وکارها را معرفی کردیم تا از آن‌ها به‌عنوان راهنمای انتخاب بهترین اینترنت برای دفتر کار استفاده کنید. چنانچه برای کسب‌وکار خود به دنبال اینترنتی اختصاصی هستید، ما خرید اینترنت از ماهان نت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ماهان نت به نشانی اینترنتی mahannet.ir مراجعه و اینترنت شرکتی موردنظرتان را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی