ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگاهی به ویژگی های صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس نوعی صرافی آنلاین می باشد؛ که در آن کاربران پس از گذراندن مراحل احراز هویت اقدام به انجام معاملات ارزی می کنند. در این مقاله بخش های مختلف صرافی نوبیتکس از نظر امکانات، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صرافی نوبیتکس نوعی صرافی آنلاین می باشد؛ که در آن کاربران پس از گذراندن مراحل احراز هویت اقدام به انجام معاملات ارزی می کنند. در این مقاله بخش های مختلف صرافی نوبیتکس از نظر امکانات، ویژگی ها و شرایط آن به جهت آشنایی بیشتر با این صرافی بازار معاملات، بررسی می‌شود.

تحلیل نوبیتکس:

صرافی نوبیتکس توسط تعدادی از جوانان با استعداد کشورمان نوآوری و طراحی شده است؛ و در همان سال تاسیس، فعالیت خود را بصورت استارتاپ آغاز نمودند. بعد از آن با توجه به شناسایی نیاز بازار معاملات و رفع نیاز، فعالیت خود را در حوزه ارز دیجیتال گسترش دادند.

همانطور که می‌دانید بازار های معاملات فضایی هستند تا خریدار و فروشنده بتوانند با سپرده گذاری دارایی خودشان در آن اقدام به معامله و خرید از یک دیگر کنند.

در صرافی نوبیتکس ارزهای متنوع و پرطرفداری وجود دارد؛ که وجود ارز های متنوع و پرطرفدار برای یک صرافی بازار معاملات همیشه می‌تواند جذاب باشد. نوبیتکس تعداد عمده ای از این ارز ها را در سایت خود دارد ؛گرچه می‌تواند تعداد این ارز ها بسیار بیشتر باشد.

پاسخگویی به نیازهای اصلی خریداران رمز ارز و معامله گران ارز های دیجیتال باعث شده تا تعداد کاربران سایت نوبیتکس تا حد بسیار زیادی رشد کند.

درخواست طراحی سایت های مشابه نوبیتکس برای افرادی که می‌توانند به نیاز های رو به افزایش این نوع مخاطبین موجود در بازار ها سرویس دهند تا حد قابل قابل توجهی افزایش یابد .

ویژگی های صرافی غیرمتمرکز نوبیتکس:

حذف واسطه گری در آن نسبت به صرافی های متمرکز

انجام معاملات بهتر با مناسب ترین قیمت ها

ایجاد  امنیت خاطر معامله گران برای سرمایه گذاری سپرده های خود

 ایجاد اعتماد برای خرید و فروش ارز های کاربران سایت

انواع خریداران ریالی و تتر در نوبیتکس

برنامه نویسی ارز دیجیتال چگونه است؟

انواع خریداران در نوبیتکس:

در صرافی والکس کاربران فقط می توانند ارزهای خود را بصورت ریالی و دلاری خرید و فروش کنند؛ در صورتی که نوبیتکس یک گام از والکس جلوتر است و خریداران ریالی و تتری دارد. مخاطبینی که معاملات خود را با خرید و فروش تتر انجام می‌دهند؛ به جهت جلوگیری از آسیب از تغییرات قیمت و نوسانات دلار و ریال ، خرید و فروش خود را با تتر انجام می‌دهند. این کار یک کار بسیار حرفه ای در این بازار می‌باشد و باعث می‌شود. اگر شما در یک سایتی مشابه نوبیتکس این معاملات را انجام می‌دهید؛ نسبت به بازار های بین المللی دیگر تا حد بسیار زیادی بی‌نیاز شوید؛ و  مجبور به انجام یک خرید و فروش اضافه برای تبدیل ریال خود و پرداخت به تتر نشوید. البته چنین ساختار به جهت خرید و فروش ریالی و تتری باید بصورت کاملا حرفه ای اجرا شود و در ادامه سیستم بازار معاملات جهانی را ایرانیزه کند .

روش های احراز

_ در سایت نوبیتکس شما شاهد احراز هویت از طریق کارت بانکی هستند که شامل: تطابق اطلاعات کارت بانکی فرد با کد ملی، مشخصات نام، شماره موبایل و شماره شبا می‌باشد. این نوع احراز دارای کیفیت بسیار بالایی در احراز هویت اصلی شخص می‌باشد؛ و امنیت خاطر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

اهمیت طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟

روش های مختلف بازاریابی در نوبیتکس:

روش افیلیت مارکتینگ و ریفرال مارکتینگ  از ابزارهای بازاریابی هستند که باعث رونق قابل توجهی در سایت نوبیتکس می شود.

افیلیت مارکتینگ ( Affiliate marketing) روش یک نوع کسب و کار برای اشخاص حقیقی می‌تواند باشد. در افیلیت مارکتینگ صاحبان معاملات یک شخصی را بعنوان کاربر خود معرفی می کنند. در ادامه از تمام معاملات انجام شده توسط کاربر، یک درصدی در قالب سود به شخص تعلق می گیرد.

در ریفرال مارکتینگ هم به شخص معرفی شده یک درصدی از این سود یا همان کارمزد معاملات را تعلق می‌گیرد.

امکانات سایت نوبیتکس:

وجود بخش های بازار و مارکت

 نمودار های تریدینگ ویو

 بازار های خود نوبیتکس

نمایش بازار های ارز های مختلف جهانی برای ارز های مختلف موجود

وجود ارز های متنوع و پرطرفدار

امکان واگذاری وجوه به کیف های امن سایت

گفته می شود، به جهت خارج کردن With drawکاربرهنگام خروج دارایی از سایت که اصطلاحآ به آن

 ارز های ریال و تتر خود از سایت شاهد یک فرآیند بسیار حرفه ای مشابه یک کارگزار رسمی بورس باشد و وجود این امکانات یکی از لازمه ها در این سایت می‌باشد که این امکان به خوبی با تدوین حرفه ای در سایت نوبیتکس قابل مشاهده است .

خدمات فراکارانت در زمینه طراحی سایت صرافی آنلاین:

در مجموعه فراکارانت و شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن کاراآی تی با توجه به وجود این مزایا و روش‌های بسیار پیشرفته تر و در نظر گرفتن و انواع دیگری از بازار معاملات که در سفارشات متعدد قبلی انجام شده است . صرافی آنلاین مشابه  نوبیتکس را نیز با توجه به نیاز مخاطبین خود طراحی کرده است و با امکاناتی که در برخی موارد حتی بیشتر از امکانات نوبیتکس می‌باشد باعث شده تا بتواند آرامش خاطر را برای افرادی که می‌خواهند وارد این مارکت شوند ایجاد کند

"شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید"

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی