ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بیش از ۹۰۰ شهر و روستا در ایران از وام آنلاین لندو استفاده کردند

به گزارش روابط‌عمومی لندو، بعد از گذشت ۴ ماه از رونمایی طرح جدید اعطای وام کاملا آنلاین در این شرکت، ۷۳ درصد از شهرها و روستاهای ایران از خدمات لندو استفاده کرده‌اند. بعد از آنلاین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش روابط‌عمومی لندو، بعد از گذشت ۴ ماه از رونمایی طرح جدید اعطای وام کاملا آنلاین در این شرکت، ۷۳ درصد از شهرها و روستاهای ایران از خدمات لندو استفاده کرده‌اند.

بعد از آنلاین شدن تمام مراحل درخواست وام برای اولین بار در ایران توسط لندو،‌ این امکان به وجود آمد تا تمام شهرها و حتی روستاهای ایران نیز امکان ثبت درخواست وام بانکی را داشته باشند. بر اساس داده‌های تحلیلی لندو، نرخ تعداد شهرهایی که از این شرکت درخواست وام داشتند، افزایشی بیش از ۱۵۰۰ درصد داشته است.

ماه گذشته لندو موفق شد به رکورد روزانه  ۳۹ میلیارد و ماهانه ۱۱۷۰ میلیارد تومان درخواست دریافت وام توسط کاربران خود برسد که رکوردی تازه‌ای در حوزه لندتک کشور محسوب می‌شود.

لندو به تازگی رکورد جدید دیگری از خود به جای گذاشته است. تا پیش از این تعداد شهرهای دریافت‌کننده وام از این شرکت ۶۰ شهر بود. لندو با توجه ویژه به یکی از اهداف مهم خود،‌ یعنی توسعه عدالت و مسئولیت اجتماعی تلاش کرد تا تمام مناطق ایران بتوانند از خدمات وام بانکی استفاده کنند که اقدامات لازم در این راستا انجام و طراحی زیرساخت‌های لازم صورت گرفت.

در نتیجه از خرداد ۱۴۰۱ به بعد هم‌وطنان عزیز در هر نقطه‌ای از کشور، تنها در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانند درخواست وام خود را ثبت کنند. مراحل درخواست وام با استفاده «سفته الکترونیکی» و «امضای الکترونیکی» صورت می‌گیرد. همچنین مراحل دریافت وام و خرید از فروشگاه‌های طرف‌قرار داد با لندو نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

این اتفاق باعث شد هم‌میهنان عزیز از سراسر ایران بتوانند درخواست وام خود را ثبت کنند؛ در حال حاضر تعداد شهرها و روستاهایی که از خدمات لندو استفاده می‌کنند به ۹۰۹ مورد رسیده است که ۵۳ مورد آن را روستاها تشکیل می‌دهند.

با توجه به آمار شهرهای ایران در آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، لندو توانسته است خدمات خود را در ۷۳ درصد از خاک ایران عزیزمان ارایه دهد.

۵ شهری که بیشترین درخواست وام را در لندو ثبت کرده‌اند به ترتیب تهران، کرج، مشهد، اصفهان و اهواز هستند؛ همچنین از جدیدترین شهرهایی که به فهرست درخواست‌دهنده وام لندو اضافه شده‌اند، می‌توان به یامچی در استان آذربایجان شرقی، هرمز در استان هرمزگان، نگور در استان سیستان‌و‌بلوچستان، موسیان در استان ایلام و لوجلی در استان خراسان شمالی اشاره کرد.

لندو به تازگی سهم پیش‌پرداخت خود از وام دریافتی را نیز کاهش محسوسی داد؛ به طور مثال اقساط یک وام ۲۰ میلیون تومانی از ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۳۳ هزار تومان کاهش پیدا کرد. همچنین بازپرداخت اقساط یک ماه بعد از دریافت وام آغاز می‌شود؛ این دو خدمت جدید،کمک شایانی به افزایش قدرت خرید وام‌گیرنده‌ها می‌کند. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود در آینده تعداد شهرهای بیشتری از خدمات وام بانکی آنلاین لندو استفاده کنند.

لازم به ذکر است لندو تنها شرکت ارایه‌دهنده وام بانکی در ایران است که از درخواست‌‌کننده‌ها هیچ چک یا ضامنی نمی‌گیرد.‌ همچنین در صورت کامل بودن مدارک، وام درخواستی کمتر از یک هفته تحویل داده می‌شود و افراد می‌توانند از بین هزاران فروشگاه اینترنتی، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ از جمله کالاهای دیجیتال، موبایل، لپ‌تاپ، خدمات بیمه، سفر، کالاهای تخصصی و غیره.

آنلاین شدن روند وام‌دهی مزایایی مهمی دیگری نیز در پی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به «راحت‌تر شدن مراحل ثبت درخواست برای کاربر»، «صفر شدن میزان مصرف کاغذ و کمک به محیط‌زیست» و «کاهش ترددهای غیرضروری برای خرید و امضای سفته» اشاره کرد.

افراد متقاضی برای ثبت درخواست وام یا اطلاع از شرایط آن می‌توانند به سایت لندو مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samanparsi
    samanparsi | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

    لندو با پرداخت نکردن اقساط به بانک مبدا ارائه تسهیلات باعث شده تا اعتبار مالی افراد شدیدا افت کنه و دیگه نتونن هیچ جایی وام بگیرن. شما هم براشون رپورتاژ برو

مطالب پیشنهادی