ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدایای تبلیغاتی هیجان‌انگیز، تجربه‌ای متفاوت از هدیه دادن

هدایای تبلیغاتی یا هدایای تجاری امروزه در جذب مشتری بسیار کاربردی‌تر از روش‌های سنتی است. چرا که هم به‌صرفه‌تر است هم بیشتر از تبلیغات روش سنتی موردتوجه قرار می‌گیرند. مزیتی که این هدایا بر تبلیغات ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هدایای تبلیغاتی یا هدایای تجاری امروزه در جذب مشتری بسیار کاربردی‌تر از روش‌های سنتی است. چرا که هم به‌صرفه‌تر است هم بیشتر از تبلیغات روش سنتی موردتوجه قرار می‌گیرند. مزیتی که این هدایا بر تبلیغات سنتی دارند این است که می‌توان هدایای مختلف بر اساس سن، جنس و ایام و مناسبت های سال، هدایایی خاص به مخاطبان تقدیم کرد. هدایای زیادی هستند که برای مخاطب هیجان‌انگیز هستند اما اینکه بتوانیم خود را با آخرین تغییرات به‌خصوص تغییرات در زمینه محصولات تبلیغاتی وفق بدهیم کار بسیار ارزشمندی است. چرا که مثلاً یک روز یک محصول تقاضای زیادی دارد و روز بعد خیر، پس باید خود را با این شرایط و تغییرات همراه کنیم. یافتن راه‌حل‌های بازاریابی خلاقانه لزوماً به معنای صرف هزینه‌های زیادی برای یک مشکل نیست بلکه با کمی خلاقیت می‌توان هدایایی که کاربردی و منحصربه‌فرد باشد را پیدا کرد.

در اینجا ما لیستی از بهترین و هیجان‌انگیزترین هدایا که برای هر کسب‌وکاری مناسب است تهیه کرده‌ایم.

کدام هدیه‌های تبلیغاتی هیجان‌انگیز هستند

هیچ‌چیز مانند محصولات تبلیغاتی برای آگاهی از برند شما خوب نیست، یافتن راه‌حل‌های بازاریابی خلاقانه لزوماً به معنای صرف هزینه‌های زیاد نیست بلکه خیلی از روش‌های سنتی به‌صرفه‌تر است. اما هدایا باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که در طرف مقابل حس خوبی ایجاد کنند، بیل برنباخم می‌گوید: «هیچ‌کس تعداد تبلیغاتی که شما اجرا می‌کنید را حساب نمی‌کند. آنها فقط تأثیری را که شما ایجاد می‌کنید به‌خاطر می‌آورند.»

 البته، تلاش برای ارزیابی مؤثرترین آیتم‌ها برای ارتقاء، می‌تواند کار سختی به نظر برسد. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین ایده، محصول و هدیه تبلیغاتی را برای هر کسب‌وکاری تهیه کرده‌ایم.

  • انواع هدایای دیجیتال هیجان انگیز و به روز
  • گجت های هوشمند: رشد سریع و فزاینده تکنولوژی و تولید انواع و اقسام ابزارها و محصولات هوشمند که هر کدام به بخش جدانشدنی زندگی امروز تبدیل شدند، فضای ترندی و بسیار جذاب هدیه های تبلیغاتی نیز دستخوش همین تحولات شده، انواع دستبندی های سلامتی ، ساعت ها و عینک های هوشمند و جدیدترین گجت ها و ابزارهایی که به بازار وارد می شوند پیشنهادات جذاب و هیجان انگیزی برای هدیه دادن به شمار می روند.
  • ابزارها و ملزومات دیجیتالی : دنیای هدیه های تبلیغاتی ، دنیای محصولات متنوع ، خاص و گاها فانتزی است. بنابراین انواع ابزارها و محصولات هوشمند و دیجیتالی که با بازار عرضه می شوند مانند ، فلاسک ها و ماگ های دیجیتال، جاروهای شارژی ، میکسر، قلم های نوری و محصولاتی از این دست گزینه های بسیار خوبی برای هدایای سازمانی می باشند.
  • ایرپاد ، هدفون و هدست : حتی اگر قبول نداشته باشید که تنها صداست که می ماند ، اما قطعا به تاثیر بی بدیل این ابزارهای جذاب و کاربردی در زندگی امروز اذعان دارید ، این وسیله های کوچک و خوش فرم با صداهای بسیار با کیفیتی که ایجاد میکنند، به یکی از مهمترین وسایل و ملزومات شخصی زندگی تبدیل شده اند، و قطعا هدیه ای خاطره انگیز برای مخاطبان کسب و کار شما خواهند بود.
  • انواع ست های هدایای دوست داشتنی:
  • ست های پذیرایی : بی شک یکی از هیجان انگیز ترین هدایای تبلیغاتی ست های پذیرایی رنگارنگ و جذابند، ست های پذیرایی با فرم ها و محتویات متنوع ، زیبا و حتما خوشمزه ، هدیه سازمانی بسیار مناسب و کاربردی برای انواع مناسبت های صنفی یا ملی به حساب می آیند، انواع ست های دمنوش و قهوه با بسته بندی ها و ملزومات خاص و جالبی که دارند حس بسیار مطلوب برای مخاطب ایجاد می کنند.
  • ست های دیجیتال : بی تردید ترکیب و چیدمان حرفه ای و با کیفیتی از محصولات دیجیتال در کنار هم که با توجه کاربرد ، رنگ و فرم در یک بسته بندی شکیل کنار هم چیدمان شده اند ، هدیه ی بسیار خوبی برای مخاطبین حرفه ای کسب و کار شما می باشند.
  • ست های خوشامدگویی: چیدمانی از هدیه های جالب و کاربردی از ملزومات اداری گرفته تا لوازم و ست های رومیزی و لوازم بازی گونه ای که همگی مناسب استفاده روزمره در محیط کار و روی میز پرسنل می باشند و در یک بسته بندی بسیار زیبا آماده می شوند ، و معمولا در بدو ورود همکاران جدید و یا زمان های مشخصی به پرسنل شرکت هدیه داده می شوند و قطعا هیجان انگیزترین ایده برای تاثیر‌گذاری مثبت در اولین روز آشنایی با یک برند می باشند.
  • ·        ابزار چندکاره: فانتزی بودن جز انکار ناپذیری از هدایای تبلیغاتی است و این ویژگی بارزی است که در در ابزارهای چند کاره و بامزه تبلیغاتی کاملا مشهود است ، ابزارهایی مثل انواع پیچ گوشتی ، انبردست یا چراغ قوه های چند کاره و بامزه ای که در عین کوچکی برای هر فردی دوست داشتنی و در عین حال کاربردی هستند.
  • انواع وسایل چوبی: امروزه وسایل چوبی بسیار ترند و موردتوجه شده‌اند هدایای چوبی نمادی از لطافت وحال خوب پیوند انسان با طبیعت هستند، و حتما در زندگی مدرن و سریع امروز داشتن فضای کوچکی در روی میز کار یا منزل که نمادی از طبیعت و چوب و گیاه باشد برای هر فردی ضروری است.
  • انواع هدایای مسافرتی
  • ظرف: انواع ظروف جدیدی که هم ترند شده و هم کاربردی هستند مثل ماگ‌های جدید هیتر دار و تراول ماگ، انواع فلاسک‌ها، ست ظروف پذیرایی سرامیکی با طرح‌های فانتزی و جدید.
  • ست ها و ملزومات ورزشی: وسایلی که کاربرد زیادی دارند و حس بسیار خوبی به مشتری القا می‌کنند مانند از انواع قمقه ، شیکر ، کوله و کیف های ورزشی گرفته تا دمبل و مت و لباس های ورزشی مناسب، جذابیت این دسته از هدایا این است که حتی می‌توانند باعث ایجاد انگیزه برای ورزش‌کردن در مخاطب شوند.

هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد و غیرمعمول

و درنهایت اگر به دنبال راهی برای متمایز شدن از رقبای خود هستید؟ و می‌خواهید به کمپین بازاریابی بعدی خود یک پیچ‌وتاب جالب اضافه کنید و مردم لبخند بزنند؟  به دنبال هدایایی متفاوت ، کاربردی ، جذاب و هیجان انگیزی باشید که در عین ارتباط به برند شما توان ایجاد ارتباط حسی بالایی با مخاطب داشته باشند ،از وسایل و ملزوماتی که مربوط به فضای آرامش بخش زندگی هستند تا لوازم و ابزارهایی که فضای دل انگیز و خاطره انگیزی را برای مخاطب کسب و کارتان ایجاد میکند ، تا ملزوماتی که به درد نیازهای روزمره زندگی امروز می خورند.

با این هدایای غیرمعمول و منحصربه‌فرد، برند خود را متمایز کنید:

  • هدایایی که باعث کاهش استرس می‌شوند؛ اگر چیزی کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد می‌خواهید، گزینه‌ای برای ایجاد یک تسکین‌دهنده استرس سفارشی وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شکل خود را بر اساس شرکت و کاری که انجام می‌دهید انتخاب کنید و طرحی در نظر بگیرید و چون فوم قابلیت تبدیل‌شدن به هر چیزی دارد آن طرح را سفارش بدهید با فوم برایتان بسازند.
  • هدایای ساخته شده از مواد غیرمعمول؛ یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید مشتریان جدید و قدیمی خود شگفت‌زده کنید هدیه‌ای است که از مواد غیرمعقول ساخته شده باشد مثلاً: ملزومات و لوازم ساخته شده از مواد بازیافتی که در عین کاربردی بودن برای محیط زیست نیز بسیار مفید می باشد.
  • هدایای تعاملی و بازی گونه؛ هدیه هایی که فضا و حس فرح بخش بازی را برای مخاطب ایجاد میکنند مانند انواع فرفره های رنگی ، مکعب های روبیک ، محصولات چوبی که به صورت پازلی توسط مخاطب ساخته و قابل استفاده می باشند.
  • هدایای جدید و خاص زندگی روزمره: با تغییراتی که در روند کار، به‌صورت دورکاری به وجود آمده، هدایای تبلیغاتی غیرعادی برای خانه می‌تواند توجه مخاطبان شما را جلب کند و شما را در ذهن آنها نگه دارد! اقلامی مانند انواع فرنچ پرس ، فلاسک و تراول ماگ ، جعبه های پذیرایی هیتردار، جاروهای شارژی کوچک ، لوازم اشپزخانه و ملزومات سفری جالب و  جدید ، همه و همه پیشنهادات جالبی برای هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند.

کلام آخر

هدف ما از نوشتن این مقاله ایده دادن برای هدایایی که کاربردی، زیبا و منحصربه‌فرد هستند و حس خوبی برای کسی که هدیه را دریافت می‌کند ایجاد می‌کند، با یکی از اقلام تبلیغاتی یا محصولات تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی سرگرم‌کننده، مقداری سرگرمی به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید و تأثیر زیادی بگذارید. می‌توانید مخاطبان خود را مجذوب خود کنید و جنبه خلاقانه خود را به رخ بکشید. ما همراه شما هستیم تا از فهرست پیشنهادات هیجان‌انگیز هدایای تبلیغاتی حس هفتم، بهترین‌ها را انتخاب کنید.

اگر ایده‌ای دارید و یا خاطره‌ای از دریافت این هدایای شگفت‌انگیز دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی