ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

5 کتاب جذاب و خواندنی که نباید آنها را از دست بدهید

همه ما وقت زیادی را صرف خوردن، استحمام، برقراری ارتباط با افراد، کلاس‌های آموزشی و فضای محازی می‌کنیم. تمام این موارد کارهایی طبیعی برای گذراندن روز و رسیدن به شب است. ما کل روزهای خود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما وقت زیادی را صرف خوردن، استحمام، برقراری ارتباط با افراد، کلاس‌های آموزشی و فضای محازی می‌کنیم. تمام این موارد کارهایی طبیعی برای گذراندن روز و رسیدن به شب است. ما کل روزهای خود را صرف کارهایی یکسان می‌کنیم و دائم در حال دریافت اطلاعات ناقص از منابع مختلف هستیم و در واقع ذهن‌مان توسط منابع مختلفی در یک بمباران اطلاعات قرار می‌گیرد. اطلاعات مختلف وارد ذهن می‌شوند و در حافظه کوتاه مدت ما جای می‌گیرند و با این بمباران حافظه بلند مدت ما تا حد زیادی کند خواهد شد. کتاب یک روش مناسب برای بهبود عملکرد مغز و حافظه بلند مدت ما است. ما چند کتاب مناسب برای شما داریم که می‌توانید با خواندن آنها تجربه‌ای لذت بخش از خواندن کتاب را برای ذهنتان بسازید.

دنیای سوفی

یوستین گردر نویسنده کتاب دنیای سوفی اعتقاد دارد که هر کس با حس کنجکاوی متولد می‌شود اما هرچه سن انسان بالاتر می‌رود و رفاه او بیشتر می‌شود تمایل خود را نسبت به شناخت جهان از دست می‌دهد اما فیلسوف‌ها اینگونه زندگی نمی‌کنند و برای شناخت جهان دست به خطر می‌زنند. فیلسوف‌ها درست می‌بینند. آنها به تمام جهان و اتفاقات آن دقت می‌کنند و نحوه درست دیدن را به شما می‌آموزد. در کتاب دنیای سوفی از شما خواسته می‌شود که تصمیم بگیرید تا انسان بی‌تفاوتی باشید که هیچ احساسی ندارد یا انتخاب کنید که احساس کنجکاوی خود را تقویت کرده و تشنه دانش باشید. اگر گزینه دوم انتخاب شما است خواندن کتاب دنیای سوفی پیشنهاد ما به شما است. داستان این کتاب در مورد یک دختر به نام سوفی است که یک معلم فلسفه تاریخ این علم را با او در میان می‌گذارد. اگر به سبک این کتاب علاقه دارید خرید آنلاین کتاب توصیه ما به شما است. خرید اینترنتی از سایت عموما قیمت مناسب‌تری از خرید حضوری دارد و شما می‌توانید از تخفیف بهره‌مند شوید.

سنگ فرش هر خیابان از طلاست

با مطالعه این کتاب می‌آموزید، موفقیت از آن کسی است که خودش را در کار غرق می‌کند. نویسنده این کتاب کسی است که در شرایط سخت پس از جنگ توانسته به موفقیت چشمگیری دست یابد. این کتاب اثر کسی است که توانسته تنها از کار کردن سخت به جایگاه کنونی خود برسد. اولین توصیه کیم وو چونگ به کسانی که می‌خواهند وارد کسب و کار خود شوند این است که رویاهای بزرگی داشته باشند. این شخص به شاگردان خود می‌آموزد چگونه بیش از حد توان خود بلند پرواز کنند. در این کتاب می‌آموزید چگونه برای سازمان خود کارمندان مجرب پیدا کنید، چگونه مدیران تنبل را وادار به کار کردن کنید، چگونه اعتماد دیگران را در یک معامله جلب کنید، چگونه بهترین استفاده را از زمان ببرید و چگونه بیشترین سود را بدست آورید. اگر می‌خواهید موفق باشید راهی ندارید جز آن که تلاش کنید تا بهترین باشید. نویسنده می‌نویسد تمام هدف او تولید محصولاتی بوده است که در نوع خود بهترین باشند و همین انگیزه گروه دوو را در میان مردم محبوب کرده است. در این کتاب می‌آموزید که چگونه از 1 به 10 و سپس به 50 برسید. این روش درست تجارت است. این کتاب و دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت و همچنین بهترین انواع مجله می‌تواند به شما در بازتر شدن دید و موفقیتتان کمک کند.

شش ستون عزت نفس

این کتاب اثر ناتانیل براندن می‌باشد که در آن با راهکارهایی برای افزایش عزت نفس روبرو خواهید شد. با مطالعه این کتاب می‌آموزید چگونه عزت نفس خود را افزایش دهید. در دهه‌های اخیر اهمیت زیادی به مفهوم عزت نفس داده شده و بسیار مورد بحث قرار گرفته است. تعاریف متعددیی برای عزت نفس و روش‌های رسیدن به آن وجود دارد. این روانشناس بر این باور بود که باید نیاز به عزت نفس را به عنوان یک نیاز روانشناختی به رسمیت شناخت و انسان‌ها تا زمانی که این نیاز را برآورده نکنند اثرات نامطلوب آن را به شکل بیماری، احساسات منفی و رفتارهای ناهنجار مشاهده خواهند کرد. این روانشناس تلاش کرده تا با راهکارهایی عزت نفس را در وجود افراد پرورش دهد.

کیمیاگر

در این کتاب شما داستان روح بی‌قراری که در جسنجوی افسانه شخصی‌ خود است را خواهید خواند. این داستان نوشته نویسنده برزیلی پائولو کوئیلو است. داستان نمادین از یک چوپان ساده به نام سانتیاگو است. این جوان عاشق سفر بوده و به جای پیشه خانوادگی خود شغل چوپانی را انتخاب کرده و با گوسفندانش به دنبال کشف کردن جاهایی جدید است. این جوان جسارت دنبال کردن آرزوهایش را پیدا کرده و به دنبال افسانه خود سفر را انتخاب می‌کند. در این کتاب تجربه حس آمیزی و هیجان را به طور همزمان خواهید دید. سانتیاگو از این که می‌تواند آزادانه به هرکجا برود خوشحال بود و اعتقاد داشت ماندن در کنار گوسفندان و سفر به محل‌های ناشناخته تجربه بهتری از زندگی ثابت و کشیش شدن است. او به دنبال جواب سوالاتی بود که به ذهنش خطور کرده بود. خواب‌های سانتیاگو او را به سمت محل گنجی عظیم می‌کشاند و سانتیاگو به دنبال تعبیر خواب خود رفت. اگرچه او نمی‌دانست که چیزی در انتظارش است اما رویاهای خود را دنبال کرد. نشانه‌هایی از جهان هستی راهنمای سانتیاگو شد و او بدون تردید به دنبال تمام نشانه‌ها رفت.

بنویس تا اتفاق بیوفتد

در این کتاب می‌آموزید چگونه تنها با نوشتن خواسته‌هایتان آنها را محقق کنید. تصور کنید وظیفه دارید تمام زندگی خود را بنویسید و آن را با دستان و تخیل خود رقم بزنید. در این سناریو تنها قهرمان شما هستید و هیچ محدودیتی در نوشتن آرزوهایتان ندارید. در نظر داشته باشید رویا بافی به تنهایی نمی‌تواند شما را به هدف‌هایتان برساند و باید دست به عمل بزنید. شما باید دقیق و واضح خواسته‌های خودتان را بنویسید و برای آن تلاش کنید. شما نباید بنویسید من پول بیشتر یا شغل بهتری می‌خواهم. باید به صورت دقیق بنویسید چه مقدار پول و چه شغلی می‌خواهید. شما باید تمام جزئیات را بنویسید تا بدانید دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. شفافیت در ابراز خواسته‌ها به شما قدرتی دوچندان خواهد داد. این تکنیک به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند. فهرستی از آرزوهایتان داشته باشید و جزئیات دقیق را یاداشت کنید. شما می‌توانید هر روز لیست خود را نگاه کنید و روش‌های دستیابی به آنها را مرور کنید.

کتاب‌ها به شما انگیزه و انرژی بیشتری برای دستیابی به آرزوهایتان می‌دهند. در حقیقت کلمه‌ها معجزه می‌کنند. شما با خواندن کلماتی جادویی می‌توانید تاثیر مثبتی بر سبک زندگی خود بگذارید و روش‌هایی کاربردی برای موفقیت را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی